2014-03-17, 13:29
Medlem
ManUnitedFans avatar
Vilket kliv Blake Griffin har tagit i sin utveckling. Tycker verkligen att man kan diskutera Blake i MVP diskussionen. LeBron och Durant är i en klass för sig, men tycker att Blake Griffin har varit uppe bland de bästa spelarna i år.
2014-03-17, 15:04
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan
Vilket kliv Blake Griffin har tagit i sin utveckling. Tycker verkligen att man kan diskutera Blake i MVP diskussionen. LeBron och Durant är i en klass för sig, men tycker att Blake Griffin har varit uppe bland de bästa spelarna i år.

Han rankas väl som nr3-4 atm i MVP diskussionerna så det är du inte ensam om (=
2014-03-17, 15:08
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Han rankas väl som nr3-4 atm i MVP diskussionerna så det är du inte ensam om (=
Det ska han definitivt göra! Många har nog fått upp ögonen för honom och inser att han är så mycket mer än en dunkare.
2014-03-17, 15:43
Medlem
Citat:
Det ska han definitivt göra! Många har nog fått upp ögonen för honom och inser att han är så mycket mer än en dunkare.

Det har han varit hela säsongen, tråkigt bara att CP3 behövde vara borta i 6 veckor för att folk skulle se hur grym Blake faktiskt är.
2014-03-17, 15:46
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Anthony Davis mina damer och herrar, slår sitt personliga rekord med 36 poäng i förra matchen för att i den senaste matchen slå det rekordet igen med hela 40 poäng. Detta är i princip hans första riktiga säsong i NBA. Denna kille är bättre än hypen som var omkring honom när han draftades.
2014-03-17, 17:26
Medlem
Citat:

Tycker också han konkurrerar med LeBron om ligans mest atletiska spelare.

Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Anthony Davis mina damer och herrar, slår sitt personliga rekord med 36 poäng i förra matchen för att i den senaste matchen slå det rekordet igen med hela 40 poäng. Detta är i princip hans första riktiga säsong i NBA. Denna kille är bättre än hypen som var omkring honom när han draftades.

Och typ 21 returer

Rätt sjuk snubbe!
2014-03-17, 19:21
Medlem
Davis är absolut grym, men han spelar på ett förlorande lag. Är en väldigt skillnad på att vara bra i ett förlorande respektive vinnande lag. Irving anser jag också vara lite överskattad, vad har han bevisat egentligen?

För övrigt ser Spurs ut att vinna grundserien vilket jag personligen gillar. Spurs kan fan vinna hela skiten. Trodde jag aldrig innan säsongen, utgick ifrån att torsken i finalen var slutet för den här truppen.
2014-03-17, 19:34
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanske-det
Davis är absolut grym, men han spelar på ett förlorande lag. Är en väldigt skillnad på att vara bra i ett förlorande respektive vinnande lag. Irving anser jag också vara lite överskattad, vad har han bevisat egentligen?

För övrigt ser Spurs ut att vinna grundserien vilket jag personligen gillar. Spurs kan fan vinna hela skiten. Trodde jag aldrig innan säsongen, utgick ifrån att torsken i finalen var slutet för den här truppen.

Fjantigt argument. Han blev draftad dit och presterar, skulle han lämna skulle han fortsätta leverera.
2014-03-17, 19:59
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:

Ett exempel: http://www.basketball-reference.com/teams/CHI/1987.html*

Det är inte Davis fel liksom; ingen 20-åring i historien hade lyft Pelicans nuvarande gäng till ett vinnande lag i årets WC.

Irving har inte haft den utveckling man kunde tro efter år 1-2, men I mean, lol cavs och han fyller 22 om en vecka.

*heh, 28 fga/g.
2014-03-17, 21:29
Medlem
Som jag skrev tidigare; Davis är verkligen grym, men att påstå att han är NBAs bästa PF är lite överdrivet om du frågar mig. Jag anser att man ALLTID ska ta i beaktande om laget i fråga är ett vinnande lag. Därför ansåg jag att Wall skulle startat all-star matchen, inte Irving. Sen har Cavs inte ett särkilt dåligt lag alls längre, speciellt efter de värvade Deng.
2014-03-17, 21:33
Medlem
PGs i NBA som jag anser är bättre än Irving;

Parker
Westbrook
Paul
Wall
Dragic
Rondo (när han inte är skadad eller kommer tillbaka från skada)
Lillard
Curry
Walker
williams (tveksam numera dock)
Lowry
2014-03-18, 09:24
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
PGs i NBA som jag anser är bättre än Irving;

Parker
Westbrook
Paul
Wall
Dragic
Rondo (när han inte är skadad eller kommer tillbaka från skada)
Lillard
Curry
Walker
williams (tveksam numera dock)
Lowry
Jäklar vad den positionen är fylld med talang. Och det finns ju ännu fler klass PG.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in