Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Klart det är känsligt att folk försöker blanda in osakligheter! Det är inte utan att man frågar sig vilket syftet är när det upprepas enligt samma mönster. Resonemangen skiljer sig i princip inte ifrån hejdlösa teorier om långskott. lös ammunition och hål i hålskjutningar.
Som bekant har du ständigt återkommit till temat utan att att kunna anföra några verkliga fakta som stöder dina påståenden någon gång. Man börjar förr eller senare undra varför.
Eftersom jag ägnat mycket lång tid åt att granska detta och rådfråga några av världens bästa experter i detalj så är jag helt säker på att kulorna är autentiska. Däremot är jag också säker på att det har gjorts andra tvivelaktiga tolkningar av representanter för PU som har avgörande betydelse för att GM klarade sig genom nätet. Man kan bara spekulera om orsakerna till felsluten där även om det finns vissa indikationer.
Hur skulle det kunna vara osakligt att ta fram fakta om kulorna? Visst, du kanske har ägnat mycket tid åt att granska detta och kommit till en egen slutsats, men du får finna dig i att andra inte har kommit till samma slutsats.
Om LGWP uttryckt: "Eftersom jag ägnat mycket lång tid åt att granska detta och rådfråga några av världens bästa experter i detalj så är jag helt säker på att kulorna är autentiska", så skulle man fästa något lite avseende vid det. Möjligen!
Det kan nog vara så att du bara vill ha ett scenario i tråden, ditt scenario, och att dina påhopp på andra ska ses i ljuset av detta. Men vad som tål att fundera över är varför dina kompisar i "nätverket" uppmuntrar dig?
Frågan om kulorna är helt klart on topic i tråden och "nätverkets" försök att kväsa diskussionerna om kulorna kanske helt enkelt är en ledtråd?