2014-03-17, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shredded123
Ingen?

Höga hemoglobinvärden gör blodet tjockare medans OT är blodförtunnande, men mekanismen bakom blodförtunningen är jag dålig på.

mvh
Citera
2014-03-17, 13:19
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benjamin1993
Tänkte Testo only själv, runt 250-375mg. Vad anser du är rimligt för en första kur?

Okej men om man bara vill preppa under samma period under året hur gör man då, rekommenderat alltså. Enbart en längre kur på kanske 18 veckor under bulk då, låter det mer rimligt?

Jag antar att du menar 300 kcal där, att multiplicera sitt matintag med fyra låter ganska extremt i mina öron.

Tack för hjälpen!

250 mg e4d är lagom.

du kan kolla på snabba estrar! jag rekar testo p 100mg eod i 7-10 v för både bulk o deff om du vill.

då hinner du med 2bra kurer på ett år. sen är det inte skrivet i sten att du ska vila som jag skrev. inte många följer det,

så visst funkar det att köra 2kurer samma tid varje år.

+300kca är korrekt
Citera
2014-03-17, 13:30
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Nu är mitt minne lite luddigt efter att ha varit borta en längre tid, men nolvan ska väl blockera receptorerna för östrogenet medans letrot sänker/tar bort östrogen om jag inte missminner. Som sagt, kan minnas fel, någon får gärna fylla i.

Mvh

det stämmer.

letro tar bort östrogenets existens medan nolva motverkar östrogen ifrån att binda till östrogenreceptorn i tex bröstkörteln.

De är perfekta tillsammans för de kompletterar varandras svagheter.

1+1=3 eller vad skrev den där bengtz?!
Citera
2014-03-17, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Höga hemoglobinvärden gör blodet tjockare medans OT är blodförtunnande, men mekanismen bakom blodförtunningen är jag dålig på.

mvh

Tack för svaret!

Jo exakt det vet jag, men var fortfarande osäker om man kan dra slutsatsen att OT sänker (eller i alla fall inte höjer) Hemoglobinvärdet?

MVH
Citera
2014-03-17, 13:33
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Men varför tycker många Winnar är fördelaktigt under deff? Är det just för att man blir väldigt hård? Inte för att Winstrol skulle ha en bra effekt för att hålla kvar muskelmassan? Då är kanske andra preparat bättre?

givetvis har win en bra effekt för att behålla massan under deff. det har alla aas. den används dock främst för att man får en hårdare lock. du ska dock ner till 10 i bf då tycker jag. dessutom så försvinner den där hårda locken när du kliver av win. ska du inte tävla räcker det gott med proppen.
Citera
2014-03-17, 14:02
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
givetvis har win en bra effekt för att behålla massan under deff. det har alla aas. den används dock främst för att man får en hårdare lock. du ska dock ner till 10 i bf då tycker jag. dessutom så försvinner den där hårda locken när du kliver av win. ska du inte tävla räcker det gott med proppen.

This^

Ser folk som kör första kur på winstrol osv för de tror att man blir rippad av det.. Ska du inte stå på scenen är det totalt waste med winstrol imo.

Winstrol bränner inte fett. Bara för att Bengan har skrivit att det är fördelaktigt under deff tror alla att det bränner fett. Vilket är helt fel.

Winstrol är gift.
Citera
2014-03-17, 16:48
Medlem
MisterToms avatar
En tråd kommer lastad med en present till dopingforumet!

Näring, kost och kosttillskott --> Dopning och dopningspreparat
/Moderator
Citera
2014-03-17, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
This^

Ser folk som kör första kur på winstrol osv för de tror att man blir rippad av det.. Ska du inte stå på scenen är det totalt waste med winstrol imo.

Winstrol bränner inte fett. Bara för att Bengan har skrivit att det är fördelaktigt under deff tror alla att det bränner fett. Vilket är helt fel.

Winstrol är gift.

Varför är winstrol såpass vanligt även bland gymrats som inte ska stå på scen. Känner flertalet som går på om någon månad enbart för stranden.
Citera
2014-03-17, 19:25
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Varför är winstrol såpass vanligt även bland gymrats som inte ska stå på scen. Känner flertalet som går på om någon månad enbart för stranden.

För att dem inte vet bättre. Finns betydligt hälsosammare alternativ med bättre resultat i längden.
Citera
2014-03-17, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
För att dem inte vet bättre. Finns betydligt hälsosammare alternativ med bättre resultat i längden.

Och det är? Antar att vi pratar injekts och inte orala?
Citera
2014-03-17, 19:38
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Och det är? Antar att vi pratar injekts och inte orala?

Skulle du få tag på äkta anavar så kan ju det vara ett alternativ.

Annars testo p med masteron och/eller EQ tex.
Citera
2014-03-17, 20:12
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

De dont care..så se det ut idag . annars:Slippa inject, ofta ingen acne att prata om, bra styrka trots deff, korttid on.kort spårtid.

Hade det inte varit så styggt hade det varit grymt
Senast redigerad av Wolverine6 2014-03-17 kl. 20:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in