2014-03-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Du har inte läst på tillräckligt.

1: förstagångskurare använder oftast ett prepp. Allt annat är rätt idiotiskt.
2: Njae. Man brukar säga att du ska vänta kur+ pctlängd x2 innan nästa kur.
3: beror på vilka prepp o vilka doser. Du får helt enkelt testa dej fram.
Men +300 får du kanske räkna med

Tänkte Testo only själv, runt 250-375mg. Vad anser du är rimligt för en första kur?

Okej men om man bara vill preppa under samma period under året hur gör man då, rekommenderat alltså. Enbart en längre kur på kanske 18 veckor under bulk då, låter det mer rimligt?

Jag antar att du menar 300 kcal där, att multiplicera sitt matintag med fyra låter ganska extremt i mina öron.

Tack för hjälpen!
Citera
2014-03-16, 21:22
Medlem
Hur påverkar Oral Turinabol Hemoglobin-värdena? Hade nämligen strax över referensintervallet..

MVH
Citera
2014-03-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Mest troligt. Gör högre doser ju mer behåller du sannolikt. Fast tro inte du behöver det faktiskt

Men varför tycker många Winnar är fördelaktigt under deff? Är det just för att man blir väldigt hård? Inte för att Winstrol skulle ha en bra effekt för att hålla kvar muskelmassan? Då är kanske andra preparat bättre?
Citera
2014-03-16, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Men varför tycker många Winnar är fördelaktigt under deff? Är det just för att man blir väldigt hård? Inte för att Winstrol skulle ha en bra effekt för att hålla kvar muskelmassan? Då är kanske andra preparat bättre?

Det driver ut vätskan så du ser hård(are) ut.
Citera
2014-03-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1

Bra för styrkan också
Citera
2014-03-17, 07:22
Medlem
Winnar,inne på dag 16ish och kör 50mg om dagen. Överdoserat Gluko osv men mina leder är ändå helt stela/ömmar som s*tan. När jag blir varm i området runt om är det helt lugnt. Visste att man skulle bli svintorr i leder med winnar men finns det något man kan ta för att det ska sluta tjärva sig? Hjälper Deca?
Finns det något annat som hjälper?

Mvh
Citera
2014-03-17, 10:00
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av only85goingfor95
Winnar,inne på dag 16ish och kör 50mg om dagen. Överdoserat Gluko osv men mina leder är ändå helt stela/ömmar som s*tan. När jag blir varm i området runt om är det helt lugnt. Visste att man skulle bli svintorr i leder med winnar men finns det något man kan ta för att det ska sluta tjärva sig? Hjälper Deca?
Finns det något annat som hjälper?

Mvh
Inte mycket att göra. Jag blir stel av winnar också. Jag skulle rekommendera att inte köra winnar öht om du inte tävlar i någon styrke/snabbhetssport på väldigt hög nivå. Det är inte värt det.
Citera
2014-03-17, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Inte mycket att göra. Jag blir stel av winnar också. Jag skulle rekommendera att inte köra winnar öht om du inte tävlar i någon styrke/snabbhetssport på väldigt hög nivå. Det är inte värt det.

Lagt av med allt som har med tävling och göra Aja då är det bara o köra på resterande veckor,tycker det är extrem styrka o torrhet. Aldrig testat winnar innan så jag är nöjd än så länge Tack för svaret
Citera
2014-03-17, 12:07
Medlem
doczs avatar
Så vad är bäst vid gynokänningar nu då?
Letro eller Nolva? eller kombination av dom båda?

Mycket tvetydiga svar fram och tillbaka
Citera
2014-03-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av docz

båda är bäst. men kan också bero på vad du kör. Om du har prepp i dig som sönderfaller till progesteron kan nolva göra det sämre. annars är oftast en kombination bäst.

mvh
Citera
2014-03-17, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av docz

Nu är mitt minne lite luddigt efter att ha varit borta en längre tid, men nolvan ska väl blockera receptorerna för östrogenet medans letrot sänker/tar bort östrogen om jag inte missminner. Som sagt, kan minnas fel, någon får gärna fylla i.

Mvh
Citera
2014-03-17, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shredded123
Hur påverkar Oral Turinabol Hemoglobin-värdena? Hade nämligen strax över referensintervallet..

MVH

Ingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in