Citat:
Ursprungligen postat av
WhatNext
Ja det är sant, men personligen kan jag tycka att det är jobbigt att byta om med andra (speciellt killar)! Får väl göra som skogspromenad nämnde "byta om i duschrummet". Men kläderna blir kanske blöta? Fast man kan ju lägga dem i en påse eller något. Känner mig omständlig, men hellre det än att gå naken med en handduk till duschrummet, haha nej hu...

Men vänta lite här, nu är det inte något jag förstår - du menar alltså att du inte kan gå med handduken som en klänning in i duschbåset och sen ta av den för att det är "läskigt" att dina vapenbröder ska se ditt huvud, armar och ben?
Förlåt men jag förstår verkligen inte obehaget, vi hade ett flertal tjejer och ingen hade något problem med det. Killarna kommer heller inte försöka slita av den då det inte är lågstadiet längre..
Och sen när du är ute i fält kommer du få göra fempunktstvätt om du inte vill stinka som en jävla tjackpundare. Och då är du naken tillsammans med dina kvinnliga kollegor (du slipper alltså i bästa fall att göra fempunktstvätt med killarna)