Citat:
Ursprungligen postat av
sulfint
Detta skrev någon på Sven Aners forum en gång i tiden:
Nu förstår jag att det troligen är rent bs till 99.99%. Men trots allt är det någon som hört talas om mannen , finns han i utredningen ?
För ungefär 8-10 mån såg GW Persson det fullt möjl att få fram sanningen,men då måste
ju utredn börja nysta i rätt trådar+accept obehagl sanningar. Så långt jag kan minnas har
det funnits 1 ovilja att söka lik i garderoben inom dom egna leden. 1 ex=den finsktalande
polisman som blev helt alkoholiserad under åren eft mordet, sade sig b.l.a ha fått erbj om
att släcka Palme----men tackat nej. Denne person lär ha umgåtts med den s.k 33-åringen innan
mordet, de lär ha träffats på typ nazist-möten ! Med tiden blev han gnm sitt agerande
allt mer intressant i utredn,men när han skulle förhöras mer utförligt----sköt han sig i
sin hemby i södra Tornedalen. Nästa spår det s.k finska spåret, om vad 2 finsktalande
tjejer såg nära mordpl just innan skottet----1 finsktalande man i "walkie-talkie". Tejerna
ska ha känt igen honom som 1 polis som tränade på 1 gym, Ölvebro framförde att han
ej gått att hitta inom Norrmalmspolisen, trots att där end fanns 3-4 som kunde finska---
mkt märkl. De flesta tror idag att han hette Anti Avsan, vid tiden på Norrmalmspolisen--numera
politiker. De 3:e intress polismannen som skall ha erbj affärsman skjuta Palme, flyttade till
annan värdlsdel eft mordet-----vem var han ? Utöver dessa 3 har vi ju polismannen Ö,
som av allt att döma var inbl i det här. Det här räcker för mig, men vi vet alla att det
finns mer sånt här------för den som vill rota djupare !