Citat:
Ursprungligen postat av
Internetvandrare
Du är inget annat än en obotlig narcissist. Från förra sidan som du säkerligen med flit har förbisett:
Jag har inte förbisett det. Jag läste det förut. Men det förändrar fortfarande inte det faktum att planet ändrade kurs och flög i flera timmar efter transpondern försvann.
Kan du vara så snäll, du som ju verkar SÅ extremt insatt och logisk, ge mig en logisk och hållbar förklaring till varför i hela världen den självmordsbenägna fan till kapten skulle flyga till andra sidan jordklotet och crasha där, när han kan göra det praktiskt taget direkt efter takeoff?
Människan vill möjligtvis köra in i någon byggnad, men varför gör han inte det då? Finns ju inget som det minsta pekar på att något har varit fel på planet. Varför slutför han inte sitt "uppdrag"? Varför försvinner han ut i tomma intet?
Problemet med dig och dina gelikar är att ni är extremt naiva och är helt besatta av en viss mycket enkel förklaring, en förklaring som en 3-åring skulle kunna begripa. Och utanför den ramen kan ni inte på några sätt tänka.
Vad hade du för teorier för 6 dagar sedan? Hur nära var du sanningen då? Du går ju fortfarande i samma gamla spår som vissa gjorde redan första dagen, "crash & burn". Det är ju patetiskt rent av.
Använd den lilla hjärnkapacitet du har istället och svara på mina frågor är du väldigt snäll, om du nu klarar av det förstås.