Citat:
Ursprungligen postat av
karmaman
"känsliga US Defence Application conductors" sluta sprid sånt här skitsnack. Tror du verkligen att USA delar med sig av "känsliga" försvarsdokument till Kinesiska ingenjörer? Tror verkligen att du har hittat något här... "En bättre bild"

Du har ingen aning om vad de var ute efter. Att det kan vara en person/personer kan vara sant, men sluta sprid saker som fakta jävla idiot.
Okej då slutar jag. Men för fem dagar sen så pratade alla om foliehattar hit och dit och jag var assäker på att det bara var en olycka. Jag är absolut ingen idiot. Jag trollar inte. Men du verkar knappast vara beredd på en diskussion och vill bara att allt ska levereras fint och städat så att du slipper tänka en tanke alldeles själv.
Kolla på vad folk säger därute som INTE förlitar sig på magkänsla utan på FAKTA. Se på vad människor som är fyra-fem dagar före "media", och se vad dom säger. Sluta hetsa upp dig och gapa om att kinesiska ingenjörer aldrig kan ha tillgång till känslig info. Det kan man läsa om i Guardian, men det är inte Aftonbladet så kanske inte tillräckligt bra för dig..? Just den frågan har tagits upp flera gånger. Kolla runt själv (kanske ej på Aftonbladet) och se om du inte kan hitta diskussionen om detta på egen hand. Mullenufs!
Läs själva. Allt finns därute. Ingen hittar på nåt. Om någon säger sig ha direkt kontakt med personer på DoD och DHS, ta det med en nya salt men KOLLA SJÄLVA. Det är mycket skitsnack hit och hit, men FAKTA är:
planet har försvunnit.
Planet har kapats.
Förmodligen mha piloter.
Planet har flugit nånstans.
Än så länge inget som tyder på en krasch.
Inga fysiska tecken på krasch trots massiva sökpådrag.
Inga gisslan. Inga krav framkommer.
Ingen cargo x-ray eller cargo manifest för just detta plan.
20 ingenjörer från Kina och Malaysia på planet som kan vara viktiga för kaparna.
Det är knappast lögn om malaysiska PM kommer ut med information om kapning sisådär fem-sex dagar efter flera andra säger så. Eller? Han kanske ljuger, han också.