2014-03-15, 22:15
Medlem
Sahastraras avatar
En påse köpt i Frankrike. Inte top notch men väl värt 900kr för den stora mängden.

https://anonfiles.com/file/90a89cd1f25c7ac15da5b8666871eb0a

På svensk mark igen. Vet inte vad det är för sort men fan vad det luktar speciellt. Man sticker ner näsan i påsen och ryggar nästan tillbaka för det luktar så oerhört intensivt. Skall avsmakas omgående i vaporizern.

https://anonfiles.com/file/c8bc902f01992db08926016b03da900b

Såg att det tjafsats lite här i tråden. När det blir diskussioner liknande "du kan inte mecka", eller "mitt gräs är bättre än ditt", eller klassikern "det där är inte alls xx gram" så undrar jag lite för mig själv varför folk röker. Jag menar om man röker gräs för att man tycker det är coolt så är ju såna kukmätartävlingar helt logiska. Men om man röker av någon annan anledning, som att det är skönt att vara stukad till exempel, ja då förstår jag inte riktigt. Varför bråka? Kan inte alla bara chilla och låta folk röka hur dom vill?

Nu ställer vi oss alla upp, tar varandra om axlarna och sjunger We shall overcome

Finns det intresse av bilder på vaporizer? Vet inte riktigt vad man ska fota bara.
Citera
2014-03-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sahastrara
En påse köpt i Frankrike. Inte top notch men väl värt 900kr för den stora mängden.

https://anonfiles.com/file/90a89cd1f25c7ac15da5b8666871eb0a

På svensk mark igen. Vet inte vad det är för sort men fan vad det luktar speciellt. Man sticker ner näsan i påsen och ryggar nästan tillbaka för det luktar så oerhört intensivt. Skall avsmakas omgående i vaporizern.

https://anonfiles.com/file/c8bc902f01992db08926016b03da900b

Såg att det tjafsats lite här i tråden. När det blir diskussioner liknande "du kan inte mecka", eller "mitt gräs är bättre än ditt", eller klassikern "det där är inte alls xx gram" så undrar jag lite för mig själv varför folk röker. Jag menar om man röker gräs för att man tycker det är coolt så är ju såna kukmätartävlingar helt logiska. Men om man röker av någon annan anledning, som att det är skönt att vara stukad till exempel, ja då förstår jag inte riktigt. Varför bråka? Kan inte alla bara chilla och låta folk röka hur dom vill?

Nu ställer vi oss alla upp, tar varandra om axlarna och sjunger We shall overcome

Finns det intresse av bilder på vaporizer? Vet inte riktigt vad man ska fota bara.

Bra bags, lite mycket löv på första Har som tumregel att alltid köpa brunt i Frankrike! Har själv bott ett år i Paris, vart var du?

Ingen jävla kukmätartävling, titta killens bilder och ha ett skratt..
Citera
2014-03-15, 22:18
Medlem
teeemers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Jaja, jag är superbarnslig för jag påpekar att en kille meckar BRUTALT dåliga joints. Jag tycker jag gör han en tjänst genom att påpeka det för han ovetandes går runt och wastar halva femman vilket känns ju onödigt.

Vad bra att du bestämmer om jag gör bort mig, berätta något mer för mig snälla herr allvetande människa..

Alltså va? Hur mycket hycklar ni inte? Om ni klagar på att vi håller en låg mental nivå får ni fan hålla argumentationen på en normal mental nivå. Inte en mening går att genomsyra seriöst. Är ni sådanna som vaskar på pappas kort på Stureplan med? NÅGRA TUSEN? Några tusen är ingenting.. Många jag känner röker en femma om dagen, ni anar inte hur mycket ni förlorar på det.. Men visst, fortsätt med er dumma attityd.

"Alla röker inte för att bli så hög som de bara går" - Nehe det är därför man röker en spliff på ett gram...

Men är du efterbliven? Läser du mina inlägg så påpekar jag sättet ni ger han kritik på. Inte att ni gör det. Det är en stor skillnad i det lär dig de.

Jag vet att han förlorar på det men att whina som en liten fitta gör inte saken bättre. Sluta förvräng det jag skriver och faktiskt läs & förstå det jag skriver. Jesus christ!
Citera
2014-03-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teeemer
Men är du efterbliven? Läser du mina inlägg så påpekar jag sättet ni ger han kritik på. Inte att ni gör det. Det är en stor skillnad i det lär dig de.

Jag vet att han förlorar på det men att whina som en liten fitta gör inte saken bättre. Sluta förvräng det jag skriver och faktiskt läs & förstå det jag skriver. Jesus christ!

Och så kom personangrepp igen, herrejisses. På vilket sätt gör jag det? Whina som en liten fitta? Alltså herregud, du visar ju bara mer och mer vem som har den lägsta mentala nivån. Vad förvränger jag? Jag har läst det du har skrivit och gjort min tolkning, förklara gärna hur jag felbedömde det.
Citera
2014-03-15, 22:27
Medlem
Sahastraras avatar
Citat:
Bra bags, lite mycket löv på första Har som tumregel att alltid köpa brunt i Frankrike! Har själv bott ett år i Paris, vart var du?

Jag va i Bordeaux.

Jag meckar också fula joints så jag skrattar inte när jag tittar på hans bilder, utan tänker för mig själv att det finns dom som är värre
Citera
2014-03-15, 22:53
Medlem
jamesdeanforadays avatar
https://cdn.anonfiles.com/1394920230604.png

Ställe i min stad som några femtonåringar byggt. Där de brukar sitta och röka. Mitt inne i stan nästan till och med.

Citat:

För att vara sån så men du är jävla patetisk. Din attityd hjälper hjälper inte. Jag antar att du var sån som skrattade i grupp åt nybörjare på fotbollsträningen tills de slutade? Och nej jag får aldrig pengar av min far.
Citera
2014-03-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
https://cdn.anonfiles.com/1394920230604.png

Ställe i min stad som några femtonåringar byggt. Där de brukar sitta och röka. Mitt inne i stan nästan till och med.

För att vara sån så men du är jävla patetisk. Din attityd hjälper hjälper inte. Jag antar att du var sån som skrattade i grupp åt nybörjare på fotbollsträningen tills de slutade? Och nej jag får aldrig pengar av min far.

Okej, ytterliggare ett personangrepp. Min attityd? Va? Nu har du gått ifrån lite saklig till inte någon relevans alls... Hade inget bra att svara så då körde vi på ett personangrepp och ytterliggare ett påstående taget ur luften.
Citera
2014-03-15, 23:19
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Okej, ytterliggare ett personangrepp. Min attityd? Va? Nu har du gått ifrån lite saklig till inte någon relevans alls... Hade inget bra att svara så då körde vi på ett personangrepp och ytterliggare ett påstående taget ur luften.

Jag bryr mig inte ett skit om personangrepp haha. Bara trött på att cannabis-delen är fullt av personer under 18 år eller som började röka när de var tolv. Och hur de leker kungar genom att dissa andras spliffar.
Citera
2014-03-15, 23:31
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte ett skit om personangrepp haha. Bara trött på att cannabis-delen är fullt av personer under 18 år eller som började röka när de var tolv. Och hur de leker kungar genom att dissa andras spliffar.

Alltså, om jag fattar det korrekt så är du trött på att folk påpekar andras spliffar? Detta har hänt en gång senaste året kanske och det var nu när den här stollen stolt langade upp sin "projekt". Det var bara humoristiskt och inget annat. Men till råga på allt ska människan med mentaliteten stolthet att inte klanka ner på några spliffar själv ta till personangrepp och kalla folk för fitta och "sen bryr sig inte ett skit om det".........

Får inte alls den där Robin Hood känslan som du kanske vill ge ute efter.
Citera
2014-03-15, 23:45
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Alltså, om jag fattar det korrekt så är du trött på att folk påpekar andras spliffar? Detta har hänt en gång senaste året kanske och det var nu när den här stollen stolt langade upp sin "projekt". Det var bara humoristiskt och inget annat. Men till råga på allt ska människan med mentaliteten stolthet att inte klanka ner på några spliffar själv ta till personangrepp och kalla folk för fitta och "sen bryr sig inte ett skit om det".........

Får inte alls den där Robin Hood känslan som du kanske vill ge ute efter.

Han gillar nord-afrikanska jollar tydligen ser de ut så. Jag gillade bilderna tyckte de var lite annorlunda, jag bryr mig inte om någon flashbackare nån stans i deta land förlorar lite cannabis på att han röker på ett sätt han gillar. Sen kommer några fånar som "nej så SKA inte jointar rullas. Robin Hood på ett anonymt forum.. Snälla. Nu ska jag sova.
Citera
2014-03-16, 00:18
Medlem
teeemers avatar
Jag ber om ursäkt för mitt personangrepp. Dumt av mig att påpeka att det är fel att göra så men göra det själv.

Däremot så hatar jag folk som påpekar saker genom att vara dryg eller trycka ner någon annan. Som jag läste det såg det verkligen ut som det. Men om han inte tar illa upp själv och ni inte menar något illa med det så är det väl okej.

Dock skulle jag inte acceptera att någon betedde sig så mot mig. Hellre få konstruktiv kritik så man lär sig.

Ha det gött!
Citera
2014-03-16, 08:34
Medlem
Citat:
Han gillar nord-afrikanska jollar tydligen ser de ut så. Jag gillade bilderna tyckte de var lite annorlunda, jag bryr mig inte om någon flashbackare nån stans i deta land förlorar lite cannabis på att han röker på ett sätt han gillar. Sen kommer några fånar som "nej så SKA inte jointar rullas. Robin Hood på ett anonymt forum.. Snälla. Nu ska jag sova.

VA?! Jag har fan vart i Marocko, nä så ser inte nordafrikanska spliffar ut. Förlorar "lite". Aja orkar inte, jag är efterbliven, en fåne och en idiot tydligen. Du är en sådan jävla hycklare, märks bara att jag trampa dig på tårna och att rullning är ett känsligt ämne för du är fan inte alls så godhjärtad som du försöker få det att låta som... Kallar folk för efterblivna och idioter och fånar. Aja den här konservationen har spårat ut helt och helvette.

Ont: http://distilleryimage1.s3.amazonaws.com/977c0d626f3c11e3999b128951a29ff9_8.jpg

Donkenmeck på Sveavägen mitt i natten, sitter precis vid fönstret, kommer några randoms och börjar banka som jävla djur på fönstret vid mig. Jag blir fittskrajj och alkoholpåverkad som man var flög allt ut
Senast redigerad av pogba 2014-03-16 kl. 08:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in