Citat:
Ursprungligen postat av
teeemer
Att gå så långt som att tala för vad andra tycker och säger är lite väl långt

Som jag ser det är det en del som klankar ner på hans rullande. Låt han blåneka så mycket han än vill. Faktum är fortfarande att han rullar mindre bra men att påpeka det på sättet ni gör är ju bara barnsligt.
Jag säger bara att sättet ni hanterar detta på visar bara att er mentala ålder inte är hög. Alls.
btw vem vet jag kanske inte röker överhuvudtaget och således rullar inte. Men det betyder inte att jag går runt och skriker som småbarn för att någon är mindre bra på något.
Ärligt talat skärp dig. Du gör bara bort dig nu
Jaja, jag är superbarnslig för jag påpekar att en kille meckar BRUTALT dåliga joints. Jag tycker jag gör han en tjänst genom att påpeka det för han ovetandes går runt och wastar halva femman vilket känns ju onödigt.
Vad bra att du bestämmer om jag gör bort mig, berätta något mer för mig snälla herr allvetande människa..
Citat:
Ursprungligen postat av
jamesdeanforaday
Låt mig gissa. Du håller inne röken ifrån en jolle i 25 minuter då man "MAN BLIR FETA BÄNG MANNE". Snubben hade tre sorters cannabis i den. lägger man i så mycket och går på soc är man bra efter. Så jag hoppas på att han har iaf några tusen på kontot och inte bryr sig värst om en halva "wastas". Alla röker inte för att bli så hög som de bara går.
Alltså va? Hur mycket hycklar ni inte? Om ni klagar på att vi håller en låg mental nivå får ni fan hålla argumentationen på en normal mental nivå. Inte en mening går att genomsyra seriöst. Är ni sådanna som vaskar på pappas kort på Stureplan med?

NÅGRA TUSEN? Några tusen är ingenting.. Många jag känner röker en femma om dagen, ni anar inte hur mycket ni förlorar på det.. Men visst, fortsätt med er dumma attityd.
"Alla röker inte för att bli så hög som de bara går" - Nehe det är därför man röker en spliff på ett gram...