2014-03-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKovski
Jag har tillräckligt röka hemma så behöver itne spara just nu, så rulla en feting. Sen så gillar jag inte tobak så späder inte ute det med sån dödsdrog. Inget fel med att ta en überjoint ibland.
Sen att den blev som den blev förklarade jag tidigare. Men rökat blev inte sämre.
Är det därför du indiskret visar upp ett ciggpaket på fjärde bilden?
Citera
2014-03-15, 15:14
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberK
https://anonfiles.com/file/fbfbb4d1dbb60a5b4f28275350bff618

https://anonfiles.com/file/2394f7c52925cee6857f59afe5d7c5a5

Quality of afghani
Som jag skrev i tidigare inlägg ser det otroligt härligt ut, ditt afghan. Lite nyfiken på vad det kostade, antingen vad du gav för det här i Sverige eller vad priset var i Chris. Är det ett hegge vi ser på bilden?
Citera
2014-03-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Som jag skrev i tidigare inlägg ser det otroligt härligt ut, ditt afghan. Lite nyfiken på vad det kostade, antingen vad du gav för det här i Sverige eller vad priset var i Chris. Är det ett hegge vi ser på bilden?

Pratar inte några priser öppet och jag vet inte ens vad det kostar per hg då det vart lite mer än så
På bilden är det ett hg, ser ut som en 50 bit ungefär då det är väldigt kompakt.
Citera
2014-03-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk

Lol, är jag enda som inte blir suktad av det svarta? Ser exakt ut som en kaka jag hade och även var guldstämplad, jag köpte den för 6lax och kände mig lurad.. De va mellow, afghani i Sverige är sällan bra kvalité. Nu kan det ju givetvis vara det men överhaussat..
Citera
2014-03-15, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Lol, är jag enda som inte blir suktad av det svarta? Ser exakt ut som en kaka jag hade och även var guldstämplad, jag köpte den för 6lax och kände mig lurad.. De va mellow, afghani i Sverige är sällan bra kvalité. Nu kan det ju givetvis vara det men överhaussat..

Halva grejen är ju bara att titta på det Nej men är personligen inte mycket för indica i överlag och jag är nog inte rätt person att avgöra kvalitén efter 10mån röka + korstolerans med rökmixar men soffan vart då riktigt behaglig av 0.25 så nog tjänar den sitt syfte iallafall.
Citera
2014-03-15, 17:10
Medlem
postkrans avatar
Jag tycker Drkovski's joint va en av de bästa jag sett i denna tråden. Avundsjukan hos er skiner igen!
Citera
2014-03-15, 18:19
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKovski
Okej boys, för det första så gick jointen "sönder" när min katt hoppa på den mitt i. Kunde rulla en ny eller fortsätta, jag fortsatte. Den smakade helt jävla underbart hur avundsjuka ni är (sativadominant strain, hash och kief, och typ extremt minimalt med tobak bara för att bli av med det sista, men å andra sidan så har jag ju en volcano så. Jag rullade för jag ville varierar lite, och den fungera lika bra som en "snyggt" rullad joint då inget läcker ut. Så sluta skryt ni kids som bara vill visa att ni rullar de swagigaste jointzen 2k14 360nosc0pe

EDIT: Jag har rullat flera sånna förut så orkar inte ens prata om det egentligen. Är inte svåra. Kan du göra en joint kan du göra fler. Bara att limma fast de i sidorna. Men den gick o röka, så vafan spelar det för roll? Blev också "lagom" baked

Fan är de för folk som sitter och klankar ner på "dåliga" jollar? Sett det i tråden innan denna snubbe kanske bara ville jävlas med er. Jag tyckte iaf att de var dn schyst doobie tagen ifrån hippie kollektivet i "Easy Rider".
Citera
2014-03-15, 19:47
Medlem
teeemers avatar
Håller med överdrivet löjligt att klaga på andra jointar. Hellre vara konstruktiv och hjälpa honom lära sig rulla än att bara snacka ren dynga.

Dessa människor som nu gör det är mest troligen under 18 och gillar att veta bäst och vara bäst.
Fjantar är vad de är.

Vem bryr sig om han är dålig? Då är det bara att ge honom tips på hur han ska göra. Eller bara säga fortsätt öva så blir det bättre. För det är exakt så det är. Öva öva öva tills du kan det utantill.
Citera
2014-03-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teeemer
Håller med överdrivet löjligt att klaga på andra jointar. Hellre vara konstruktiv och hjälpa honom lära sig rulla än att bara snacka ren dynga.

Dessa människor som nu gör det är mest troligen under 18 och gillar att veta bäst och vara bäst.
Fjantar är vad de är.

Vem bryr sig om han är dålig? Då är det bara att ge honom tips på hur han ska göra. Eller bara säga fortsätt öva så blir det bättre. För det är exakt så det är. Öva öva öva tills du kan det utantill.

Jeez, snacka om kasta sten i glashus.. Vad för ren dynga? Du är personen som tar till personangrepp, du är personen som ska gissa folks ålder, och sedan klanka ner på den... Vad säger det? Osäker på din egna kanske? Eller kan ni inte rulla själva kanske?

Haha, ingen bryr sig om den var dålig, vi uppmärksammade att det var kul hur han rulla och sedan var hans reaktion oslagbar.. Ovetandes att han rullar värdelösa spliffar där han wastar säkert 60% blånekar han det totalt Vi gör han en tjänst, öva på tobak tills du kan. Tills dess använd din vape mannen, övning ger färdighet inte mycket mer o säga..
Citera
2014-03-15, 20:57
Medlem
teeemers avatar
Citat:
Jeez, snacka om kasta sten i glashus.. Vad för ren dynga? Du är personen som tar till personangrepp, du är personen som ska gissa folks ålder, och sedan klanka ner på den... Vad säger det? Osäker på din egna kanske? Eller kan ni inte rulla själva kanske?

Haha, ingen bryr sig om den var dålig, vi uppmärksammade att det var kul hur han rulla och sedan var hans reaktion oslagbar.. Ovetandes att han rullar värdelösa spliffar där han wastar säkert 60% blånekar han det totalt Vi gör han en tjänst, öva på tobak tills du kan. Tills dess använd din vape mannen, övning ger färdighet inte mycket mer o säga..

Att gå så långt som att tala för vad andra tycker och säger är lite väl långt Som jag ser det är det en del som klankar ner på hans rullande. Låt han blåneka så mycket han än vill. Faktum är fortfarande att han rullar mindre bra men att påpeka det på sättet ni gör är ju bara barnsligt.

Jag säger bara att sättet ni hanterar detta på visar bara att er mentala ålder inte är hög. Alls.

btw vem vet jag kanske inte röker överhuvudtaget och således rullar inte. Men det betyder inte att jag går runt och skriker som småbarn för att någon är mindre bra på något.

Ärligt talat skärp dig. Du gör bara bort dig nu
Citera
2014-03-15, 21:02
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:

Låt mig gissa. Du håller inne röken ifrån en jolle i 25 minuter då man "MAN BLIR FETA BÄNG MANNE". Snubben hade tre sorters cannabis i den. lägger man i så mycket och går på soc är man bra efter. Så jag hoppas på att han har iaf några tusen på kontot och inte bryr sig värst om en halva "wastas". Alla röker inte för att bli så hög som de bara går.
Citera
2014-03-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teeemer
Att gå så långt som att tala för vad andra tycker och säger är lite väl långt Som jag ser det är det en del som klankar ner på hans rullande. Låt han blåneka så mycket han än vill. Faktum är fortfarande att han rullar mindre bra men att påpeka det på sättet ni gör är ju bara barnsligt.

Jag säger bara att sättet ni hanterar detta på visar bara att er mentala ålder inte är hög. Alls.

btw vem vet jag kanske inte röker överhuvudtaget och således rullar inte. Men det betyder inte att jag går runt och skriker som småbarn för att någon är mindre bra på något.

Ärligt talat skärp dig. Du gör bara bort dig nu

Jaja, jag är superbarnslig för jag påpekar att en kille meckar BRUTALT dåliga joints. Jag tycker jag gör han en tjänst genom att påpeka det för han ovetandes går runt och wastar halva femman vilket känns ju onödigt.

Vad bra att du bestämmer om jag gör bort mig, berätta något mer för mig snälla herr allvetande människa..

Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Låt mig gissa. Du håller inne röken ifrån en jolle i 25 minuter då man "MAN BLIR FETA BÄNG MANNE". Snubben hade tre sorters cannabis i den. lägger man i så mycket och går på soc är man bra efter. Så jag hoppas på att han har iaf några tusen på kontot och inte bryr sig värst om en halva "wastas". Alla röker inte för att bli så hög som de bara går.

Alltså va? Hur mycket hycklar ni inte? Om ni klagar på att vi håller en låg mental nivå får ni fan hålla argumentationen på en normal mental nivå. Inte en mening går att genomsyra seriöst. Är ni sådanna som vaskar på pappas kort på Stureplan med? NÅGRA TUSEN? Några tusen är ingenting.. Många jag känner röker en femma om dagen, ni anar inte hur mycket ni förlorar på det.. Men visst, fortsätt med er dumma attityd.

"Alla röker inte för att bli så hög som de bara går" - Nehe det är därför man röker en spliff på ett gram...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in