Citat:
Ursprungligen postat av
Kaymano
Du får givetvis tro på vad du vill. Jag anser dock att dina teorier förtjänar foliehatt-varning.
Vi får se vem som har rätt när sanningen kommer fram. Jag satsar mina kulor på att planet har kraschat.
Jo, fast nu har jag aldrig påstått att så här är det. Tvärtom, som jag även har skrivit tidigare, så tror jag personligen planet har crashat, det är ju ändå det mest troliga, MEN jag kan inte begripa att trots all den fakta vi har om det här sjukt underliga försvinnandet, så är väldigt många ändå extremt bestämda med att det HAR crashat, PUNKT liksom. Det existerar inget annat i deras värld, som om det vore omöjligt med andra orsaker än just total haveri och crash
Då menar jag på, att vi skall nog inte vara SÅ snabba med att rubricera händelsen med just CRASH, för hela j*vla sk*ten, rent ut sagt, är ju skum.
Jag vill ändå öppna för möjligheten att planet faktiskt kan ha kapats i syfte att exempelvis leverera massförstörelsevapen till större städer etc. Det är inte alls omöjligt. Den som påstår att det är omöjligt är förmodligen väldigt ung och naiv och har inte förstått hur saker och ting fungerar i världen.
Alla dessa teorier om att folk har tuppat av, visst det är ju jättefint, men så fort man kontrar med motfrågan om varför även all kommunikation har brutits, så kommer inga svar, för det är ingen som kan svara på det - märkligt nog.