Kul tråd, delar gärna med mig lite konstiga platser jag varit på!
Vattentorn - Säger sig självt, jag och min kära vän var uppe i ett gammalt vattentorn med utsikt över hela staden. Vi satt i flera timmar och spelade schack, lyssnade på episkt musik och pratade strunt.
Arena - Jag och min kompis gillar "urban exploration" i detta fall slutade med att vi tog oss ann att klättra upp på en stor arena. Enormt tak där man kunde ligga och kolla på molnen å bjäsa på.
Polis station - Detta var det värsta jag gjort. Jag och min vän hade planerat att ta varsin feting och njuta av sommaren dock visade det sig att min kära vän X skulle hämta ut sitt pass och jag hade redan innan tagit mig en holk. X hämtade upp mig och vi var på väg till stationen, stationen var på väg att stänga så vi kunde inte vänta. Jag vägrade först att gå in men efter en del velande följde jag till sist med in.
Vi gled in och satte oss ner. Det första jag gör är att sno åt mig den första bästa tidningen jag kunde se och i detta fall var det någon uråldrig damtidning. Jag försökte bara stirra ner i tidningen för att inte se suspekt ut med tanke på att det kryllade med poliser vart jag än tittade. Förstå nojan man kan få i vanliga fall, men att sitta i "the hornets nest" medans man knappt vet vad som är upp eller ner på en tidning! Sneglar till sist upp och X är spårlöst borta! Jag försöker verkligen koncentrera mig men jag var långt nere på gräsets gröna ängar. Jag reser mig upp lite försiktigt och gör ett språng mot toaletten som låg precis intill. Efter jag försökt samlat lite krafter och sköljt ansiktet så tänkte jag bara gå ut därifrån i tanke på att jag skulle bli haffad. När jag öppnar så står X och väntar på mig. Hade spenderat lite för lång tid inne på toaletten. Men vi tog oss i alla fall ut helskinnade och vi fick oss ett gott skratt därifrån.