2008-07-31, 20:23
Medlem
Måste varit när jag och en polare var i kista, hade precis meckat klart och den var nu färdig lightad.. min polare knackar mig på axeln och tittar till höger.. följer hans blick och till min förvåning ser jag kistas Polis hus.. garvar lite och puffar vidare :P
Citera
2008-07-31, 20:37
Medlem
Aldhisslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsgåva
Måste varit när jag och en polare var i kista, hade precis meckat klart och den var nu färdig lightad.. min polare knackar mig på axeln och tittar till höger.. följer hans blick och till min förvåning ser jag kistas Polis hus.. garvar lite och puffar vidare :P

Haha Kista, turrarna röker på där round the clock. Inget märkvärdigt. :P
Citera
2008-07-31, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldhisslan
Haha Kista, turrarna röker på där round the clock. Inget märkvärdigt. :P

haha självklart, inge märkvärdigt men det är inte heller vad tråden handlar om
Citera
2008-07-31, 22:50
Bannlyst
måste vara haket It i Amsterdam
eller möjligtvis Finlandsbåt
Citera
2008-08-01, 01:38
Medlem
bajlatos avatar
Att man vart stenad på släktmiddagar har väl hänt ett par gånger, annars så är polisstationen det konstigaste, det var när jag skulle fixa mitt pass. Tur som det var så gick allt galant, dom tyckte säkert att jag var väldigt trevlig ung man.
Citera
2008-08-01, 02:20
Medlem
ZrMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamajägarn
jag var där i måndags vi brukade sitta på en bänk utanför burger king på berget och hyvla våra ostar
ahh.. var där i lördags, trodde att vi kanske hade varit där samtidigt, men icke.
Då satt vi ju på nästan samma plats och rökte iaf
Citera
2008-08-01, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtssons
Känner du dig inte rätt misslyckad?

Konstigaste stället jag varit stenad på hmm.. jag vet faktiskt inte men tror nog de flesta affärer jag går in i och ska handla nåt tycker att jag är konstig iaf, lite som en efterbliven som måste tänka riktigt länge och sen bara kläcker ur sig några få ord för att försöka sammanfatta en mening mest pga latheten.

Haha, när man kollar posten ser jag ut som en slynpundare, men nej e inte så misslyckad
Citera
2008-08-01, 11:17
Medlem
Ariathaxxs avatar
konstigaste stället jag varit på var på en öde ö mitt ute i det stora havet.
Drog dit med båt med polare och körde på..
Slutade med att de flesta mådde riktigt dåligt och ville hem, men ingen pallade dra sig i båten igen. så vi fick övernatta på ön
Dock var det lite starkare grejer än själva cannabis, det var LSD och lite annat.
kommer säkert i framtiden sitta och lusa i min lägenhet, eftersom man ångrade det man gjort.
Citera
2008-08-01, 11:20
Medlem
lamajägarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
såg dig

Haha vafan vi som trodde vi såg helt normala ut du borde kommit fram delat en jolle dåju
Citera
2008-08-01, 13:33
Medlem
estecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1mpman
Haha x) Klockrent, börja rök på alla möjliga ställen, kan se mig framför mig att du postar typ om 2 veckor "Omg ja rökade i tunnelbanan i Japan" eller något annat random :P
Tunnelbana i Beijing
Citera
2008-08-02, 22:25
Medlem
FlapJacks avatar
på en kollohajk
Citera
2008-08-02, 22:54
Bannlyst
Rikets Sal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera