2014-03-12, 21:06
Bannlyst
Detta hände för cirka tre timmar sedan, det är viktigt att ni tar mig på allvar nu.

Min flickvän och jag hade nyss bråkat och hon skulle ut och handla kläder med hennes kompis så hon gick och duschade och sa att vi fick ta detta senare. Jag satte mig och kollade på tv. Från rummet så kunde man se hennes stövlar som hon gillar, det är sånna stövlar som man har på sig när man ska se extra snygg ut. Det är inte sånna skogs-stövlar som man har när man vandrar i skogen.

Jag kom och tänka på hur jag och mina kompisar brukade sno skolans vattenkanna och fylla den med vatten för att sedan smyga ut under lektionen och för att fylla klasskamtraternas skor med vatten. och sedan se på hur vissa tjejer började gråta

Jag kom tänke lite på hur kul det var och kom på idén att ta detta till nästa nivå. Jag kände att jag var bajsnödig och jag bara satte stöveln mot mitt arsle utan att tänka på konsekvenserna. Det var perfekt blandning mellan hårt bajs och lösbajs, men mer mot lösbajs hållet. Jag bajsade lite i båda och jag var tvungen att kissa i båda då jag måste kissa i samband med att jag bajsar. Jag kissade i båda och tokade röven med hushållspapper som fanns i köket och slängde pappret i papperskorgen.

Efter cirka 20 minuter så var hon klar och började klä på sig i vårat sovrum. Hon gick lite fram och tillbaks i huset och gav mig en ond blick hela tiden eftersom vi nyss hade bråkat lite. Jag bara satt där och väntade ivrigt på att hon skulle sätta på sig stövlarna.

Nu var det dags för henne att gå ut och hon satte på sig sin jacka och stod och fixade till sin halsduk. Hon tog tag i en stövel och nu tänkte jag "Nu jävlar är det dags". Hon drog hastigt på sig stöveln och Reagerade direkt med "Vafan är det här" Hon drog ut Benet och kände den vidriga lukten och skrek "VAD HAR DU GJORT DITT JÄVLA ÄCKEL!!!!" Hon började gråta mitt under meningen och skrek att hon ska lämna mig för gott. Jag kom inte på vad jag skulle säga, hon sprang in i duschen med rena byxor och tvättade av sig och efter det så bara stormade hon ut ur lägenheten utan att säga något.

Nu sitter jag här och undrar vad fan hon håller hus. Antar att hon stack hem till en kompis. Jag har ringt henne men hon svara förstås inte.

vafan ska jag ta mig till? Vad hade bi gjort om ni var jag? Var det barnsligt av mig att göra detta? Hade ni lämnat eran partner om de gjorde samma sak?
Citera
2014-03-12, 21:11
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Läser man tidigare i dina trådar så såg hon dig äta sperma. Nu skiter du bajs i hennes sko.

Hon verkar trivas i ditt sällskap ändå fast du utför ovan nämnda. Kör på är mitt tips. Ni verkar vara lyckliga ihop trots allt.
Citera
2014-03-12, 21:25
Medlem
BigLouies avatar
Om jag var tillsammans med "Pedofilen1" som åt sperma och gömde bajs i garderoben hade jag gjort slut? ja. Men du verkar ju ha hittat en tålmodig tjej.
Citera
2014-03-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigLouie
Om jag var tillsammans med "Pedofilen1" som åt sperma och gömde bajs i garderoben hade jag gjort slut? ja. Men du verkar ju ha hittat en tålmodig tjej.

Ja, men tog det nog steget för långt nu då detta verkligen påverkade henne.....
Citera
2014-03-12, 21:28
Medlem
Usch. Du verkar väldigt konstig. Uppsök läkare och ta reda på varför du beter dig som du gör.

Jag blir inte förvånad om din flickvän lämnar dig för gott nu. Fast vem vet, om du gjort liknande saker innan, trivs väl hon i ditt obehagliga sällskap.

Blä, det är för fan bara hundar och kattungar som bajsar i skor!
Citera
2014-03-12, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhatNext
Usch. Du verkar väldigt konstig. Uppsök läkare och ta reda på varför du beter dig som du gör.

Jag blir inte förvånad om din flickvän lämnar dig för gott nu. Fast vem vet, om du gjort liknande saker innan, trivs väl hon i ditt obehagliga sällskap.

Blä, det är för fan bara hundar och kattungar som bajsar i skor!

Har ADHD och jag funderar starkt på att prata med en psykolog
Citera
2014-03-12, 21:39
Bannlyst
Vi bråkade för övrigt om mitt "spelberoende"

Hon tycker att jag spelar för mycket wow. Ja, jag spelar lite för mycket men det har inte påverkat mitt liv negativt.
Citera
2014-03-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedofilen1
Har ADHD och jag funderar starkt på att prata med en psykolog

Ja gör det. Det skulle vara bra för DIG själv och samhället.
Citera
2014-03-12, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhatNext
Ja gör det. Det skulle vara bra för DIG själv och samhället.

Samhället lider inte av mitt beteende, snarare mina vänner och min familj. Men vette fan om någon kan hjälpa mig. Det känns som om ingen förstår mig. Jag ser andra människor utomjordingar. Jag känner mig helt annorlunda.
Citera
2014-03-12, 21:50
Medlem
Citat:
Samhället lider inte av mitt beteende, snarare mina vänner och min familj. Men vette fan om någon kan hjälpa mig. Det känns som om ingen förstår mig. Jag ser andra människor utomjordingar. Jag känner mig helt annorlunda.

Jo, kanske tog i lite där med samhället. Men gör som du sa själv, snacka av dig hos en psykolog. Det lät vettigt.
Citera
2014-03-12, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Läser man tidigare i dina trådar så såg hon dig äta sperma. Nu skiter du bajs i hennes sko.

Hon verkar trivas i ditt sällskap ändå fast du utför ovan nämnda. Kör på är mitt tips. Ni verkar vara lyckliga ihop trots allt.

Vi är (var?) lyckliga, men mitt beteende är inte så trevligt ibland. Har inte så många vänner då de flesta tar avstånd från mig pga mitt beteende. Har bara några trogna polare och det är jag stolt över
Citera
2014-03-12, 21:54
Bannlyst
Citat:
Samhället lider inte av mitt beteende

Ljug inte, läser man dina trådar eller om du väljer att dela med dig utav dina eskapader så faller ens tro på mänskligheten lite till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in