Det är solklart att militären vet mer än vad de talat om, de har vetat från början och vet fortfarande än mer, har känts helskumt från första början, plan försvinner inte, har hela tiden trott att någon stulit planet.
Verkar vara ganska högprioriterat att följa planet också med tanke på vad de lägger in för resurser, jag tror det är något riktigt lurt som hänt, och de vet om det.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/planet-kan-ha-lokaliserats/
Gillar allt snack om hur säkerheten skulle vara, har ni bott i en grotta eller? har ni ens flugit i dessa delar av världen den senaste tiden? Piloterna knallar omkring som ingenting, det brukar vara öppet in i cockpit, säkerhetskontrollerna är skrattretande, jag har själv fått med mig både det ena och det andra, nästan fulla petflaskor m.m m.m En gång i indien så pep det i larmbågen, när vakten som skulle visitera mig såg mitt buddha halsband så sa han bara, ah buddha, ok you can go. Ofta tittar de inte ens på passen, de vill bara se att man har biljett, iaf så länge man e västerländsk. De enda gångerna jag tyckt det varit bra säkerhet är några gånger ut från kastrup samt när jag skulle flyga ifrån thailand till indien, de hade en extra security check vid gaten och tömde allas handbaggage, kan ju ha varit någon slags hotbild just då.