2012-05-12, 23:11
Medlem
Nån som vet några bra plagg o ha till en vinröd harrington?
Citera
2012-05-12, 23:43
Medlem
AndrewBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofikungen
Nån som vet några bra plagg o ha till en vinröd harrington?

Blå jeans och en OCBD skjorta eller beiga chinos och en himmelsblå skjorta
Citera
2012-05-13, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewBernard
Blå jeans och en OCBD skjorta eller beiga chinos och en himmelsblå skjorta

Alright. Fler tips?
Citera
2012-05-31, 19:59
Medlem
kattsvins avatar
Någon som vet vart jag kan hitta en sån här?
http://www.asos.com/Ben-Sherman/Ben-Sherman-Harrington-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1115115
Citera
2012-05-31, 20:14
Medlem
PlaysTooMuchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattsvin
Någon som vet vart jag kan hitta en sån här?
http://www.asos.com/Ben-Sherman/Ben-Sherman-Harrington-Jacket/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1115115

Fråga Filosofikungen.
Citera
2012-07-12, 00:23
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Jag köpte en vinröd harrington med perfekt passform men är i behov av pengar och ska därmed säljan den, tyvär nästan oanvänd .

Finns det någon gratissida ni tror passar?
Citera
2012-07-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Jag köpte en vinröd harrington med perfekt passform men är i behov av pengar och ska därmed säljan den, tyvär nästan oanvänd .

Finns det någon gratissida ni tror passar?

Är det en Baracuta?
Testa Tradera, kostar kanske några kronor men där får du nog sålt den. Vad hade du tänkt begära för den?
Citera
2012-07-20, 10:56
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_Chriss
Är det en Baracuta?
Testa Tradera, kostar kanske några kronor men där får du nog sålt den. Vad hade du tänkt begära för den?
Nej, inte barracuda. Gillade inte det innerfodret.

Köptes för 817:-, hade tänkt minst 400:- så tradera kanske blir bra.
Citera
2012-07-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Nej, inte barracuda. Gillade inte det innerfodret.

Köptes för 817:-, hade tänkt minst 400:- så tradera kanske blir bra.

Köpte du den för 817 kr så ska du nog inte vara allt för optimistisk med priset. Har köpt en sprillans ny Baracuta för 400 kr på tradera.
Citera
2013-03-17, 15:59
Medlem
http://product.madeinchina.com/wholesale-product-image/VANCL-Spread-Collar-Harrington-Jacket-Black-SKU_12930483.shtml

Någon som vet vart någonstans man kan hitta något liknande? baracuta g9:an ser bra ut men jag gillar inte innerfodret. Denna ser jävligt stilren ut med kragen och skulle passa bra med en snygg skjorta eller en sweatshirt under. Har letat över allt, tacksam för svar
Citera
2014-03-10, 22:18
Medlem
(Ursäktar om detta är lite off topic, men jag visste inte vart jag annars skulle fråga)
Har nyss inhandlat en beige harringtonjacka som jag är djävligt nöjd med. Kör den för tillfället tsm med ett par bruna och rätt låga boots, det ser bra ut tycker jag. Men nu när gruset sopas och våren nalkas måste jag ju såklart inhandla ett par vår/sommarskor. Vad rekommenderas till en harringtonjacka?

Funderar på klassiska svarta alternativt vita höga converse, men det känns lite tråkigt. Ska jag leta efter andra sneakers eller vad tycker ni?

Tack på förhand!
Citera
2014-03-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaPParN
(Ursäktar om detta är lite off topic, men jag visste inte vart jag annars skulle fråga)
Har nyss inhandlat en beige harringtonjacka som jag är djävligt nöjd med. Kör den för tillfället tsm med ett par bruna och rätt låga boots, det ser bra ut tycker jag. Men nu när gruset sopas och våren nalkas måste jag ju såklart inhandla ett par vår/sommarskor. Vad rekommenderas till en harringtonjacka?

Funderar på klassiska svarta alternativt vita höga converse, men det känns lite tråkigt. Ska jag leta efter andra sneakers eller vad tycker ni?

Tack på förhand!

Det mesta som är någorlunda stilrent funkar tycker jag.
Jag kör mest Vans Authentic till Harrington. Eller desertboots.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in