Det är finfint med harrington-jackor!
Jag köpte en svart Lonsdale Harrington Classic för 9 år sedan
och är så nöjd över köpet fortfarande. Har inte överanvänt den,
den är fortfarande i superskick. Det bästa är att dem är sköna att ha på sig året runt, men allra bäst på sommaren. Underbart

.
Gav en Lonsdale Harrington Classic till min pojkvän, dock i den mer röda ("burgundy"?) färgen.
Svarta harringtons är absolut bäst och snyggast!
Själv var jag lite sugen på en Merc för några få år sedan, dock finns det inget speciellt över dem.
http://www.merc.com/collection/men/Jackets-Coats/product/Harrington-Jacket