2014-03-07, 03:46
Medlem
Olegskis avatar
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=370277

Någon som prövat denna? Är den skön trots priset?
Citera
2014-03-07, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Olegski
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product.html&artnr=370277

Någon som prövat denna? Är den skön trots priset?
Ser ut som äkta made in China..spara dina slantar
Citera
2014-03-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nussse
Troligtvis har de patent på något material eller liknande och tycker då de kan ta betalt för det. Om det sedan är bra eller anus struntar nog dom i. Finns dock billigare än 800 som fortfarande är äkta. Dock inte i Sverige vad jag vet.
dom använder sig av plagiat. och jag tror dom riktiga som görs i usa, läste att dom har speciell blandning av själva sleeven, finns på wikipedia vad dom innehåller. så därför tror inte jag att känslan blir samma som med en kina FL

Men har man inga referenser från en ÄKTA, så tror jag att en kina skulle också vara skön, tills man får lägga händerna på en riktig. och då skrattar man nog haha
Citera
2014-03-07, 16:51
Medlem
Vad pratar ni om? Det finns ju visst fleshlights för under 800kr från svensla sidor
Citera
2014-03-07, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
dom använder sig av plagiat. och jag tror dom riktiga som görs i usa, läste att dom har speciell blandning av själva sleeven, finns på wikipedia vad dom innehåller. så därför tror inte jag att känslan blir samma som med en kina FL

Men har man inga referenser från en ÄKTA, så tror jag att en kina skulle också vara skön, tills man får lägga händerna på en riktig. och då skrattar man nog haha
Jag provade en Kina masturbatorn, helt ärligt skiten var för trång. Den gav mig ångest, jag slängde den efter en gångs tömning, ville inte ens lura på nån polare som en gåva ens.
Citera
2014-03-10, 10:21
Bannlyst
Holy shit! Plockade ut min första Fleshlight i helgen, Lisa Ann Lotus - Fleshlights hittade den när jag köpte mina kåtpillren, för endast 789 SEK med 60 SEK i postförskott hos http://www.madidus.se/
Det var helt sinnesjukt bra, gjorde i ordning allt, drog på Lisa Ann dvd där hon blir ordentligt gangbangad och placerade f.l inkilad stadigt i soffans rygg ände i perfekt höjd. Drog i gång våfflan, fingrade f.l och jag fick stånd av det bara, körde in staken i Lisa Anns F.L medans hon fick stock på tvn. Det var helt sick. Avfyrade min sats rakt in i f.l'n. Det var fan som att ha sex, hon var rejält skön som en äldre kvinna brukar vara! . Sen dess har jag varit på den 4 gånger, ska köpa en till helt klart snart.
Citera
2014-03-10, 17:13
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 305heart
Holy shit! Plockade ut min första Fleshlight i helgen, Lisa Ann Lotus - Fleshlights hittade den när jag köpte mina kåtpillren, för endast 789 SEK med 60 SEK i postförskott hos http://www.madidus.se/
Det var helt sinnesjukt bra, gjorde i ordning allt, drog på Lisa Ann dvd där hon blir ordentligt gangbangad och placerade f.l inkilad stadigt i soffans rygg ände i perfekt höjd. Drog i gång våfflan, fingrade f.l och jag fick stånd av det bara, körde in staken i Lisa Anns F.L medans hon fick stock på tvn. Det var helt sick. Avfyrade min sats rakt in i f.l'n. Det var fan som att ha sex, hon var rejält skön som en äldre kvinna brukar vara! . Sen dess har jag varit på den 4 gånger, ska köpa en till helt klart snart.

Kul att du gillade den! När man väl har börjat med FL är det svårt att sluta.
Ska du köpa flera kan jag rekommendera FL's egna sida. Frakten tar lite längre tid, men i gengäld får du mycket bättre pris. Jag köpte 3 st olika FLs för typ 1100kr, och då var frakten inräknad!
Citera
2014-03-10, 17:41
Bannlyst
Jag var och kollade in deras sida, men jag behöver mina kåtpiller för min vinballe så det passade mig bra med deras sida, dom låg billigt till i jämförelse bland svenska återförsäljare. Sen är det nice med postförskott, slipper man ha sitt kreditkort ute på vift.
Hur som helst sitter på min tråkiga lektion nu, vill bara hem o knulla min f.l Lisa-Ann!
Citera
2014-03-10, 18:00
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Jag var och kollade in deras sida, men jag behöver mina kåtpiller för min vinballe så det passade mig bra med deras sida, dom låg billigt till i jämförelse bland svenska återförsäljare. Sen är det nice med postförskott, slipper man ha sitt kreditkort ute på vift.
Hur som helst sitter på min tråkiga lektion nu, vill bara hem o knulla min f.l Lisa-Ann!

Ah, okej. Det är upp till dig! Själv funderar man på att dra iväg en beställning från FLs egna sida, sugen på lite nytt nu. Har 5 st just nu, men de är ju som en drog. Man vill ju bara ha fler!

Här har man 3 timmar kvar på tåg innan man är hemma efter helgens aktiviteter... Längtar redan efter att få spruta i min Bi-Hive.
Citera
2014-03-10, 20:52
Medlem
Har ni nån gömma hemma där ni lägger eran FL? eller låter ni den bara stå där du ställde ifrån dig den?
Citera
2014-03-10, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RNugent-Hopkins
Ah, okej. Det är upp till dig! Själv funderar man på att dra iväg en beställning från FLs egna sida, sugen på lite nytt nu. Har 5 st just nu, men de är ju som en drog. Man vill ju bara ha fler!

Här har man 3 timmar kvar på tåg innan man är hemma efter helgens aktiviteter... Längtar redan efter att få spruta i min Bi-Hive.
Ha ha du borde tagit med den på tåget. Vilka f.l girls äger du? Jag funderar starkt på ta med mig min Lisa-Ann f.l till skolan imorgon, det är väl helt lagligt?
Citera
2014-03-10, 21:45
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Har ni nån gömma hemma där ni lägger eran FL? eller låter ni den bara stå där du ställde ifrån dig den?

Gömmer mina i en bokhylla bakom några pärmar!

Citat:
Ha ha du borde tagit med den på tåget. Vilka f.l girls äger du? Jag funderar starkt på ta med mig min Lisa-Ann f.l till skolan imorgon, det är väl helt lagligt?

Haha, jag har visserligen en FL Flight, som är mindre och mer lämplig när man är ute och reser! Brukar ha med mig den!
Den enda "FL Girls" jag har är Jesse Jane, sen har jag 4 st vanliga FLs också. FL Vortex, FL Bi-Have, FL Flight Instructor och FL Ice Mouth.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in