Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-03-10, 14:57
Medlem
Så, då har man besökt ett tvättäkta horhus för första gången
Skulle gå tillbaka och få en oil-massage där jag var igår för jag tyckte att hon var så duktig på sitt jobb, bra service och vänlig (och då kan t.o.m. jag ge en femtiolapp i dricks).
Såg dock inte till henne, hon hade väl en kund kanske, så jag knallade runt här i stadsdelen och spanade efter någon het massage-tös.

Hittade henne rätt snabbt för omväxlings skull, Amon 26 år som jobbar på Aree Massage Soi 25 (Buakhao).
Sexig tjej måste jag säga och det tog inte många sek. att acceptera, la mig naken på mage och hon började smörja in mig och knåda mig, hon "råkade" komma åt mina pungkulor hela tiden när hon masserade innanlåren och för ovanlighetens skull så fick jag ståkuk på detta massage-ställe, ja f*n hon var bra het måste jag säga

Efter någon dryg halvtimme så frågade hon om jag ville ta henne på övervåningen, mja, svarade att jag hellre mötte upp henne kl. 23 när hon slutade jobbet men det ville hon inte så efter en stund accepterade jag. Hon ville ha 1000 B för ST men jag fick ner det till 800 och vi hade en deal.
Vi går upp och jag lägger mig naken på rygg, hon klär också av sig och låter trosorna falla, hon börjar suga, duktig flicka, hon tog den djupt i munnen och visste vad hon gjorde.
Blev riktigt hård och såg fram emot att ta henne, höll nästan på att komma i munnen på henne så jag fick be henne sluta och dra på gummit.

Då börjar horan förhandla om priset igen..! Finns det något mer avtändande, var rädd att tappa ståndet så jag sa bara "ok" till hennes nya pris på återigen 1000
Hon ställde upp sig i doggy (as usual) och Bingo..! Hängläppar igen, min fetish
Tog henne och hon började gny vilket hon ändå får lite credit för, att inte fler horor fattar det där att man har svårt att hålla sig om de gnyr och stönar..
Är de tysta får man nästan vara glad att man kommer ibland tycker jag, dessutom tar det ju betydligt längre tid vilket inte är till deras fördel.

Efter ca 10 min. kunde jag inte hålla mig längre och tömde pungen mellan hennes upphetsande hängläppar, ahh..

Efter att jag duschat och skulle betala så gav jag henne den tusenlapp vi kommit överens om från början, 200 för massagen och 800 för ST.
Då menade hon på att jag måste betala 100 för rummet också, orkade inte ta en fight över 100 B så hon fick totalt 1100.
Vad gör man när horan börjar omförhandla en deal man redan slutit när hon sugit klart och ska trä på gummit..?

Just det var ett stort minus, hon får inte Godkänt av mig men själva knullet blev lyckat ändå som tur var, mkt för att hon var så jäkla sexig, måste ta kameran med mig i fortsättningen, erövringen av hennes hängläppar hade jag gärna förevigat på foto

Nu har jag väl tagit en 5 - 6 tjejer på 1 vecka, aldrig tidigare i mitt liv har jag fått till det med mer än 2 tjejer under ett helt år så detta börjar kännas riktigt nice något som förvånar mig något dock är hur relativt lika olika tjejer känns att spänna på, deras musar finns i alla möjliga härliga variationer men själva känslan av att sätta på dom är mer lika än jag hade trott, men det är ok, börjar känna mig som en riktig avels-hingst vid det här laget

Nu suger det i levern, klockan är nio på kvällen och nu får det bli musik, biljard, rom och cola på Drinking Street, over and out.
Citera
2014-03-10, 16:48
Medlem
used66s avatar
spännande läsning....tackar så mycket!

en sak som jag undrar över är "freelancers", är det vanligt att man kan ragga upp dem lite överallt även dagtid? en kompis sa att thaitjejerna till och med raggade på dem på mcdonalds! för egen del så tycker jag det är mer spännande att betala för sex (kanske kan upplevas av vissa som lite skruvad tanke men sån är jag...)

"freelancers" ja,vad kostar de tjejerna normalt?
Citera
2014-03-10, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av used66
spännande läsning....tackar så mycket!

en sak som jag undrar över är "freelancers", är det vanligt att man kan ragga upp dem lite överallt även dagtid? en kompis sa att thaitjejerna till och med raggade på dem på mcdonalds! för egen del så tycker jag det är mer spännande att betala för sex (kanske kan upplevas av vissa som lite skruvad tanke men sån är jag...)

"freelancers" ja,vad kostar de tjejerna normalt?

Ja åtminstone i BKK och Pattis. 500-700 ST, 1000-1500 LT. Dom raggar upp Dej om Du inte ser för djävlig ut. Men såklart Du måste betala.
Citera
2014-03-10, 17:16
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Ja åtminstone i BKK och Pattis. 500-700 ST, 1000-1500 LT. Dom raggar upp Dej om Du inte ser för djävlig ut. Men såklart Du måste betala.

500-700 baht ST? helvete vad billigt, det är typ 100-150 kronor...nej, ja ser väl ut som de flesta FBare skulle jag tro - utsänd av Gud för att sätta på alla kvinnor som står i kö för att komma till angående boende så finns det lättillgängligt i Bangkok?

seriöst så låter det mycket lockande med freelancers...hur vanligt är det att man kan få ett blowjob, ja jag menar ett riktigt med munsprut? knulla med kondom okej men blowjob skall bara vara sperma sprut i munnen annars kan det va...
Citera
2014-03-12, 09:41
Medlem
dojajas avatar
Tack för en skön recension. Men tänk på att inte snåla om 50-100 SEK, hellre ge henne några hundra baht mer för en skön upplevelse och slippa tjatet
Citera
2014-03-12, 16:13
Medlem
Citat:
500-700 baht ST? helvete vad billigt, det är typ 100-150 kronor...nej, ja ser väl ut som de flesta FBare skulle jag tro - utsänd av Gud för att sätta på alla kvinnor som står i kö för att komma till angående boende så finns det lättillgängligt i Bangkok?

seriöst så låter det mycket lockande med freelancers...hur vanligt är det att man kan få ett blowjob, ja jag menar ett riktigt med munsprut? knulla med kondom okej men blowjob skall bara vara sperma sprut i munnen annars kan det va...

mm, det ska inte vara dyrare att tömma pungen i en hora, deras systrar i Europa i allmänhet och Sverige i synnerhet är jäkligt bortskämda

Jag gick och kollade upp det åt dig idag Gick tillbaka till Amon, hon hade inte fått någon mer kund sedan jag var där i förrgår, går säkert 4 - 5 horor på varje "John" här i Pattaya, "Can you smoke me and cum in mouth for 500 B..?" "Yes"

Hon är en sån där tjej som på sin höjd skulle gnida rumpan mot en om man träffat henne på något disko i Sverige, dom känns skönast att spänna på här nere..
Vi gick in i ett rum och hon fick börja med att ge mig en oil-massage, sedan la jag mig på rygg och hon slöt sina kuksugarläppar runt mitt ollon och lät den glida in hela vägen medans hennes C-kupor tröcks mot mina lår, greppade om hennes huvud med högerhanden och styrde takten..
Efter 10 - 15 minuter var det dags för tömning och jag sprutade ner henne i munnen, tror jag sprutade ner i halsen på henne för hon hostade och fräste så dant inne på muggen efteråt..

Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Tack för en skön recension. Men tänk på att inte snåla om 50-100 SEK, hellre ge henne några hundra baht mer för en skön upplevelse och slippa tjatet

Så att standard-priserna ökar ännu mer menar du..?
Citera
2014-03-13, 00:35
Medlem
used66s avatar
[quote=DiscopussyHunter|47900933]mm, det ska inte vara dyrare att tömma pungen i en hora, deras systrar i Europa i allmänhet och Sverige i synnerhet är jäkligt bortskämda

Jag gick och kollade upp det åt dig idag Gick tillbaka till Amon, hon hade inte fått någon mer kund sedan jag var där i förrgår, går säkert 4 - 5 horor på varje "John" här i Pattaya, "Can you smoke me and cum in mouth for 500 B..?" "Yes"
Efter 10 - 15 minuter var det dags för tömning och jag sprutade ner henne i munnen, tror jag sprutade ner i halsen på henne för hon hostade och fräste så dant inne på muggen efteråt..[/QUOTE

haha vad härligt...bara att åka dit nu i höst. men tar nog bangkok, som verkar helt vilt 100 kronor betalade du alltså för att spruta ned tjejen i munnen, inte illa alls.
Citera
2014-03-13, 12:01
Medlem
Citat:
haha vad härligt...bara att åka dit nu i höst. men tar nog bangkok, som verkar helt vilt 100 kronor betalade du alltså för att spruta ned tjejen i munnen, inte illa alls.

Gör så, som ensam svensk man kommer du inte ångra dig, livet är för kort för att spenderas i Sverige månad ut och månad in, åker hem nästa månad för jobb i Norge men återvänder till TH igen i Nov. och övervintrar.

Har aldrig varit inne i Bangkok men det är säkert schyst där också, dock något "dyrare".
Japp, 100:- SEK fast när man är här nere så tänker man bara i THB efter ett par veckor.

F*n vad skön han är den där vakten inne på Marine Disco, som en kopia av den där skurken i James Bond, han med den där vassa hatten som han kastar.
Lirade biljard med honom där inatt medans M roade sig på dansgolvet, sen tog vi moto-bike till hennes brorsa som var med sina polare på ett disko för Thai´s. M beställde in ett helrör whisky och 2 L. cola samt 1 Breezer för typ 900 B totalt, hon är rätt skoj att festa med, sprallig 21-åring

Nu blir det moto-bike till Soi 8 och se om det kan tänkas finnas några olydiga tösabitar där också..
Citera
2014-03-13, 23:58
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Gör så, som ensam svensk man kommer du inte ångra dig, livet är för kort för att spenderas i Sverige månad ut och månad in, åker hem nästa månad för jobb i Norge men återvänder till TH igen i Nov. och övervintrar.

Har aldrig varit inne i Bangkok men det är säkert schyst där också, dock något "dyrare".
Japp, 100:- SEK fast när man är här nere så tänker man bara i THB efter ett par veckor.

Nu blir det moto-bike till Soi 8 och se om det kan tänkas finnas några olydiga tösabitar där också..

kanske åker jag ensam, får se. är det mest äldre/slitnare horor i pattaya? funderar starkt på sol och bad i 1 vecka, sedan 2-3 veckor i bangkok...

kul att du berättar om dina bravader i thailand, ös på med mera vet ja! verkligen uppskattat!
Citera
2014-03-15, 13:42
Medlem
Citat:
kanske åker jag ensam, får se. är det mest äldre/slitnare horor i pattaya? funderar starkt på sol och bad i 1 vecka, sedan 2-3 veckor i bangkok...

kul att du berättar om dina bravader i thailand, ös på med mera vet ja! verkligen uppskattat!

mja, om vi säger såhär, det råder ingen brist på äldre och slitnare horor i Pattaya, men det finns många unga också, staden har ju kallats för världens största utomhus-bordell..

Okej, satte en till för ett par timmar sen, ingen höjdare men det skulle väl bli missvisande om jag bara berättade om de bästa knullen..
Soi 6, Solo Bar, minns inte namnet men hon var 28, vet inte var hon gått i yrkes-skola..
Frågade innan och hon sa sig gilla att suga men väl på rummet fattade jag inte vad hon pysslade med, lekte med tungan vid pissrännan, skulle det vara skönt..?
Kunde knappt någon engelska.

Nåväl, hon lyckades till sist med bedriften att få på gummit *bravo*, jag sa "doggystyle" men det var väl för avancerad engelska antar jag för hon la sig på rygg så jag fick ställa upp henne handgripligen.
Spände på henne och det kändes hyfsat skönt någon minut men sen blev hon bara torrare och torrare, kände att något var galet och drog ut den, då ser jag att hennes Thai-kondom spruckit upp helt och endast sitter kvar längst ner på ballen..

På med en ny och några minuter senare fick det bli tömning. ST 700 B till henne och 350 B för rummet/bar-fine.
Nåväl, det här intresset verkar kunna vara rena lotteriet ibland, kanske får man bättre magkänsla med tiden.
Citera
2014-03-21, 10:11
Medlem
Nu-så..

Häromkvällen, vandrade längs Soi 6 och spanade, såg denna unga dam med kvinnliga former sitta utanför en bar i f*ttstimmet
Gick in och beställde en rom & cola och mama-san frågade om jag sett någon intressant,
Gick ut på trappen igen och frågade om hon ville ta en drink med mig och vi gick in och satte oss i en soffa i ett mörkt hörn av baren/"vardagsrummet", rätt schysta inomhus-barer på Soi 6, iaf denna.

Honan var 23 år och hade fött barn 1 gång, härliga former, breda höfter, B+ kupa och såg ganska bra ut. Började treva med handen och kände på hennes mjuka former, hon förde sin hand mellan mina ben, kåtade upp mig och jag blev hård i kalsongerna, "ahh-haha, you very horny boy, you need it.." jäklar vad kåt jag blev av hennes behandling, hennes smekningar och hennes dirty-talk.

"Come with me upstairs for ST, 1000 B"
försökte pruta från 500 men hon gick inte lägre, men ok, hon var het.
Nu skötte lilla huvudet tanke-verksamheten, 350 för rummet, smådyrt men ok det var ett väldigt fräsht och lyxigt rum.
La mig på rygg och hon började suga, slicka och suga min Sverige-plågade kuk..
Hon fick suga 10 min. - en kvart och sedan rullade jag på min super-tunna RFSU-kondom från Sverige, hon smorde in mig med lite glidmedel och sedan ställde hon sig naken på alla fyra

Fantiserade om att jag hamnat bakom denna tjej i ett trångt publik-hav på någon stor konsert och med hennes rumpa tryckandes mot mitt skrev letade sig kuken in i hennes framstjärt, ahhh, ljuvligt..
Höll på att komma efter bara ett par min. så jag pausade lite ett par gånger, hon var orakad, bara bikini-linjen, vilket jag tänder på, gillar dom orakade och gärna med hängläppar hon var fuktig, inte alls så där torr som tjejen förra gången.
Efter ca 10+ min. så kunde jag verkligen inte hålla mig längre, hennes framstjärt var så skön där jag stod på knä bakom henne och juckade som en ouppfostrad kåt han-hund och hon lät mig tömma min av kåthet värkande paket, mmm..

Ok, lite små-"dyrt" men det var det värt, Betyg: 4+ av 5.
Ojojoj, nu har jag fått ståkuk igen när jag tänker tillbaka på denna härliga unga dam, vankas det hängläppar ikväll månntro..?
Citera
2014-03-21, 22:23
Medlem
04:15 kom nyligen hem till rummet efter en utekväll med N, japp, N, inte M
Speciell tjej, vi började snacka på Beach Rd för nån vecka sen och bytte nr. så hörde hon av sig idag och vi hade ensamheten gemensamt.
Vet i fasiken vad som hänt, min högra arm har börjat domnat bort, kan man ha blivit stucken av någon tropisk insekt månntro..
Frågade N efter numret till ambulansen/emergency-number, om det skulle bli värre, nej det kände hon inte till..
Då frågade jag en bar-tjej efter det på baren där vi drack, nej det hade hon inte hört talas om(...?)
Vart har jag hamnat..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in