2014-03-10, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Han säger också att det handlade om 10-15 personer.. Eller som sagt 6 nazister och 6 feminister som blev överfallna.

SvPs historia är så skit att ingen tror på det.

SvPs historia saknar helt trovärdighet. Eller finns det någon här som tror att fredliga killar som vistats inkognito i en sportbar, ovetande om att en demonstration pågår i närheten, helt plötsligt blir igenkända och påhoppade av folk som deltagit i demonstrationen, men som tur råkar dessa fredliga killar ha knivar med sig....

Nej. Jag undrar varför SvP inte istället tar på sig ''äran'' för vad dess medlemmar gjort.
Citera
2014-03-10, 11:34
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Allt tyder på att nationalisterna räddade sin vän från att bli mördad av en vänsterextrem pöbel. Döms någon nationalist för någonting i det här fallet är det ett rättsövergrepp utan like.

Jag hörde att småflickorna som nationalisterna knivade var i full färd att hoppa på en annan tjejs huvud när hon låg ner och att lite andra småkids försökte rädda tjejen från nazisterna.
Citera
2014-03-10, 11:35
Medlem
Var det inte den här killen som tidigare klagat på "huliganregler" om fair våld på den politiska scenen?
Dont be a player if you hate the game.
Citera
2014-03-10, 11:36
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du får kalla det vad du vill, så länge jag också får göra detsamma. Enligt nyheterna blev två kvinnor skadade - om de blev ''knivade'' vet jag inte.

De blev knivade när de låg över och skydda småkillarna nazisterna sparkade och knivade på.

Men det är ju redan känt att SvP's medlemmar hatar kvinnor och framförallt tjejer som skyddar äckliga blattar.
Citera
2014-03-10, 11:38
Medlem
hashflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Är det så? Då känns det som om "allvarligheten" i skadorna har överdrivits en smula.
Kvantitet framför kvalitet om man skall vara litet krass. Varför vill man driva upp det till så många personer? Kan det ha med den kanske inblandade kniven att göra? Man vill egentligen trappa upp våldet och ge sken utav att knivar nu hör till verktygen mot "inga rasister på våra gator". En del kriminella element i tråden hoppas ju på skjutvapen som verktyg i kampen och annat Malmö-trams.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag hörde att småflickorna som nationalisterna knivade var i full färd att hoppa på en annan tjejs huvud när hon låg ner och att lite andra småkids försökte rädda tjejen från nazisterna.
Jag har hört att judar har jävligt tråkig humor.

Det finns vad jag vet inga ickevänsterextrema uppgifter på att någon har blivit knivad överhuvudtaget.
Senast redigerad av baggebo1 2014-03-10 kl. 11:43.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
http://www.anonsweden.se/?p=5381

Länken innehåller namn på personerna som tros vara häktade.

Intressant, förutom A*dreas så finns även M*rtin på Facebook.
Citera
2014-03-10, 11:40
Medlem
Aftonbladet förnekar sig inte! Stora rubriker om en "Naziattack!", sen när man läser texten kommer det fram att det handla om en sammandrabbning mellan vänster o högerextremister.
Citera
2014-03-10, 11:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag får inte alls ihop det där du skriver nu.

Tjejer hoppar på tjejs huvud.

Nationalister knivar de hoppande tjejerna - dvs räddar henne då.

Andra tjejer försöker rädda tjejen från nationalisterna - som räddat henne?

Eller?

Är nationalisterna och nazisterna två olika grupperingar som också var i strid med varandra vid den aktuella händelsen?

Hänger inte med alls här.
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerman
Aftonbladet förnekar sig inte! Stora rubriker om en "Naziattack!", sen när man läser texten kommer det fram att det handla om en sammandrabbning mellan vänster o högerextremister.
Och inte ens det är ju sant eftersom allt nu talar för att det var vänsterextremisterna som attackerade och försökte mörda nationalisterna. Sanningen är alltså raka motsatsen till vad medierna skriver.
Citera
Medlem
Lelianas avatar
Citat:

"Jag hörde..." Haha ursäkta, men jag hoppas verkligen att ingen tar en anonym persons hörsägelser på allvar. Det är ingen bevis på någonting, svammel som alltid i sin upphetsade tillstånd att någonting passar ens egna bild av verkligheten.

Har någon bevisat att det har varit kniv inblandad, eller kan man fortfarande spekulera om glasflaska eller att revbenen själv punkterade lungan?
Citera
2014-03-10, 11:44
Medlem
Citat:
Hahaha ni brunhöger människor är ju snäppet värre med er dubbelmoral.
Spöa och kniva småbarsmammor och mini kickers är ni bra på.

När ni retar upp icke politiska organisationer har ni inte en chans. Så länge ni inte börjar gå med skottsäker väst och skjutvapen

Ni nassar är ofta vuxna och de som ni klarar att spöa upp och kniva är tuggumivänstern eller dreadsvänstern. Ingen bedrift i det.

jag är inte nasse utan ogillar vänstern skarpt för att vi får slänga ut så mycket pengar på deras onödiga agenda.. men alla är ju nassar enligt er då.. glöm inte att jag har umgåtts med vänstern och vet hur ni ser på saker och ting.

Hade varit roligt fall du kunde visa ett påstående vad vänstern gör som är så bra. det jag har sett är att ni spöar oskyldiga, ni förföljer och kartlägger folk som inte tror som er och vandaliserar och ljuger ...

Ta fram blattarna som du så mycket snackar om... ni kommer bara nära elden och skapa renodlat raskrig som många väntar på, tror du vi är rädda för kriminella blattar det kommer bara visa än mer i vilken fel riktning svergie går åt,du måste bo i skåne som har så fel...

Släpp lös dom så ska du få se hur dom rasistiska partierna kommer växa.
Senast redigerad av fluffarn 2014-03-10 kl. 11:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in