Vad heter det, en sån där maskin som snurrade. Hade massa hål och i hålen satte man i fiskar som gapade då och då, sen skulle man försöka fånga alla fiskar med ett rep
Vad heter det, en sån där maskin som snurrade. Hade massa hål och i hålen satte man i fiskar som gapade då och då, sen skulle man försöka fånga alla fiskar med ett rep
Något liknande? Hade också en sån ett tag, inte riktigt den modellen. Eller om det var så att min lillasyster fick en men jag använde den. Var riktigt kul iaf.
Glömde ju mitt Actionman-hus(gigantiskt Barbiehus som min mormor gjort till mig). Där bodde mina actionfigurer och jag kunde möblera fritt med häftiga möbler. Hade tom ett fängelse i källaren.
Det hade jag fram tills för många barn retade mig för mitt barbiehus. Saknar det.
Senast redigerad av cogito.ergosum 2014-03-10 kl. 01:19.
Luftgevär :-) Säkert skjutit ett par tusen fåglar under min uppväxt ... Bestämde mig en dag att jag skulle skjuta ett skott för varje fågel i en tall som vi hade på baksidan. Det slutade med att trädet dog och farsan fattade ingenting Satt säkert runt 500 skott I trädet
Jag hade en ansenlig samling med starwarsfigurer, de där som var riktigt små. Hade ett gäng "baser" som var huvuden på kända karaktärer utåt men som innehöll miljöer från filmerna inuti. Riktigt fina minnen från dom där!
Tennsoldater, Bilar, Skateboard (smala, livsfarliga versionen),fotboll, "bollen i burken", trädkojor. lite luftgevär.. sen 1986 blev det en C64 för hela slanten.
Senast redigerad av vance_01 2014-03-10 kl. 21:32.