2014-03-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Constrictly
Läs gärna tråden innan ni kommenterar. Nobes (den obeskrivligt trashiga puben där nassarna hängde) ligger mittemot syndikalisternas lokal på Kristiandstadsgatan. Det var självklart inte någon slump att där satt ett gäng (beväpnade) Nazister igår kväll. Detta var ett planerat överfall.

Huruvida nazisterna visste vem de skulle få tag i är så klart högst osäkert. Klart är i varje fall att de var ute efter bråk.

Nobes är ett klassiskt ölhak som funnits i hundra år. Det ligger en bra bit från Torget. Vad är det du snackar om? Syndikalisterna har en skit-dyr trendbutik på andra sidan gatan där miljonärsvänstern kan köpa Politisk korrekta T-shirts för 295 kr.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2014-03-09 kl. 23:20.
Citera
2014-03-09, 23:18
Medlem
Kadeks avatar
Citat:
Läs gärna tråden innan ni kommenterar. Nobes (den obeskrivligt trashiga puben där nassarna hängde) ligger mittemot syndikalisternas lokal på Kristiandstadsgatan. Det var självklart inte någon slump att där satt ett gäng (beväpnade) Nazister igår kväll. Detta var ett planerat överfall.

Huruvida nazisterna visste vem de skulle få tag i är så klart högst osäkert. Klart är i varje fall att de var ute efter bråk.

Tack för ditt inlägg. Låter onekligen som om nassarna var ute efter någon form av bråk
Citera
2014-03-09, 23:18
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Nu spekulerar jag bara såklart. Men det skulle kunna vara så att de valde den baren för att de ligger på Möllan och att de i vetskap om demonstrationen, efteråt skulle ut och sätta upp klistermärken från SvP. För att göra reklam för vad de står för och för att provocera. (läste något om att de gjorde det från någon sida)

Konfrontationen kan ju ha uppstått mer eller mindre av en tillfällighet! Någon kände igen någon annan osv. Var det inte ganska sent också? De behöver ju inte ha känt till att de fortfarande fanns demonstranter på plats. Det behöver alltså inte vara någon planerat nazistattack på det sättet.

Fast detta är ju ett sammanträffande av gudsnåde om man skall tro på din egna teori. Detta var sannerligen en planerad attack gentemot en fredlig demonstration vars syfte var att få ett stopp på mäns våld mot kvinnor. Att begripa sig på 6 stycken feminister och legitimera denna attack genom att hänvisa till en facebook-status är helt befängt.
Citera
2014-03-09, 23:20
Bannlyst
Nationalisterna var alltså på plats för att titta på UFC-galan. Vid vilken tid avslutades denna?
Citera
Medlem
Citat:

Men om man nu är ute efter bråk varför super man sig då så jäkla full så man blir omhändertagen för fylleri? Skulle jag varit i den situationen hade jag druckit mig salongsberusad på sin höjd. (Speciellt om det var planerat som du påstår)

Var vänstermänniskorna på väg till syndikalisternas lokal? Hur visste de förresten att de slogs mot nazister? Har vänstern samt högern så bra koll på varandra eller sprang de runt och heilade?

Se inte mina frågor som kritik utan jag försöker bara reda ut vad som hänt på ett objektivt vis.
Citera
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nationalisterna var alltså på plats för att titta på UFC-galan. Vid vilken tid avslutades denna?

Källa?
Citera
2014-03-09, 23:22
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deroz
http://www.dn.se/nyheter/sverige/politiska-motiv-bakom-mordforsok/

Varför blev det inte massiva protester när blattarna brände upp våra bilar?

Eller incidenten med den mörka killen med järn röret? Demonstration mot gruppvåldtäkter.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hibernaculum
Källa?
Jag är källan, eftersom jag känner en av de som var på plats och vi pratat om UFC tidigare och deras planer att titta på galan. Även "nazister" sitter på Facebook och pratar om vad de ska göra på helgen förstår du.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kampsport/mma/article18510588.ab
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

På en pub i Möllan under en feministiskt demonstration.. En pub som också ligger mitt emot en syndikalistiskt lokal. Joo.. Helt av misstag så hamnade de där.. Var de idioter?
Citera
2014-03-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Nobes är ett klassiskt ölhak som funnits i hundra år. Vad är det du snackar om? Syndikalisterna har en butik på andra sidan gatan där miljonärsvänstern kan köpa Politisk korrekta T-shirts för 295 kr. Om bråket var på Nobes så är det uppenbart att syndikalsiterna stormat in.

Spela inte dum. Vet du vad Nobes är så vet du vilken typ av klientel som vistas där. Bråket var inte på Nobes, nassarna satt bara där och väntade. De attackerade ett gäng vänsterungdomar precis utanför syndikalisternas lokal och jagade/misshandlade dem längs gatan ända ner till korsningen vid Folkets park.
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
– Jag trodde först att det var några fulla människor, det är ju inte ovanligt. Men sedan hörde jag människor skrika "nassesvin" och glas krossas. Jag tittade ut genom fönstret och såg en grupp på kanske 12-20 människor jaga en grupp nazister nedför gatan.

Många här inne ljuger medvetet.

http://www.expressen.se/kvallsposten/marcel-vacktes-av-knivdadet-i-malmo/
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
På en pub i Möllan under en feministiskt demonstration.. En pub som också ligger mitt emot en syndikalistiskt lokal. Joo.. Helt av misstag så hamnade de där.. Var de idioter?
De bor väl i Malmö och runt omkring, så det är väl inte så vansinnigt konstigt? Om man ska hålla sig inne bara för att ni i skitvänstern demonstrerar mot det ena eller det andra så skulle man ju aldrig få gå ut någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in