Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarmakten
Visst, det är därför ni fascister behöver ligga i bakhåll mitt i natten efter en feministdemonstration i Malmö för att kunna uppnå något sorts resultat i konfrontation med antifascister? Annars brukar det ju vara ni nazister som blir knivhuggna och pissar ner er när ni attackerar antifascister. Ett känt exempel är ju när ni attackerade en medlem i Revolutionära Frontens hem och killen kommer ut och hugger en av er i lungan medan de resterande sex personerna flyr...
Kärrtorp vet vi ju alla hur det gick när ni ställdes framför ett flertal hårdare antifascister, ni pissade ner er och fick smaka kniv. En av de som sitter häktade för att ha knivhuggit er nazister är dessutom straight edge, så knappast några droger där precis...
I framtiden kommer ni dö, tyvärr har ni eskalerat våldet så pass mycket att det är oundvikligt. Är ni organiserade nazister i dagsläget så kommer ni hela tiden få leva med detta i bakhuvudet nu i framtiden efter årets händelser.
komiskt att du dömer mig som en fascist? vart har jag skrivit att jag är en fascist? du utav någon borde väl inte döma folk på förhand, jävla dubbelmoral!
jag är varken en nazist eller antirasist.
mitt inlägg byggde på ren fakta. antirasister är totalt livrädda när de inte är i grupp och många brukar droger samt lever ett liv som bygger på att inte äta något som lever. oftast unga människor som inte lärt sig så mycket om hur det riktigt samhället ser ut i Sverige.
sen att nazister i regel är grymt mycket starkare i såväll psykiskt som kroppsligt har att göra med att de alltid har fått höra hur onda de är utav folk, de har varit med om mycket och vet hur de ska göra när de blir attackerad, just bara för att de oftast blivit attackerade förr. därav har många fått börja träna och lärt sig självförsvar.
sen att många nazister kan va WT är en annnan sak, men bara för att fatta mig kort så har de redan stämplen som WT så de bryr sig inte om vad folk tycker och tänker om dom, de är redan stämplade sen barnsben, precis som invandrarna i våra förorter är.
varför jag vet detta är att jag känner folk i olika samhällsklasser. många utav mina kära vänner är "antirasister" och det är inget krigarfolk, de lever ett mycket speciellt liv och har en riktigt skev världsbild. jag kan hålla med dom om mycket men den värld de vill leva går inte leva så länge det finns människor kvar på jorden. säger inte att nazisternas bild om hur samhället ska se ut är bättre.