2014-03-09, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaliberWille
Vad snackar du om? Spelar du dum eller har du inte läst på om nazismens historia i Sverige.
Säger namnet Björn Söderberg dig något? Jo, nassarna har varit duktiga på att ta kål på meningsmotståndare i Sverige.

Jag spelar inget och föredrar att lämna dårskapen till dig. Jag känner till fallet Söderberg som dock dödades av personer som inte var anknutna till någon nationalistisk rörelse. I det fallet så var det dessutom knappast fråga om något överlagt mord utan snarare fråga om dråp. Söderberg var knappast särskilt oskyldig heller utan tyckte om att trakassera människor med andra politiska åsikter än han själv.

Citat:
SvPare attackerade även en vänsteraktivist i dennes hem relativt nyligen, men det resulterade dock med att en nasse vart knivskuren. Minns inte exakt vart det var i Sverige, men googla upp det.
Är du aktiv i SvP. Jag sitter på en del namn på några jag vet som är lagom våldskåta.

Trams, jag är övertygad om att du hittar på såvida det inte rör sig om hämndattacker för vad vänsteravskummen gjort mot nationalister tidigare.
Citera
2014-03-09, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Det är självförsvar att freda sig mot våldsvänstern.

Ja, verkligen. Jag är säker på att dessa aktivister på väg hem från en demonstration var ett hot mot stackars Andreas & co. För ni är LIVRÄDDA för organiserade antifascister.
"Undivk högdalen med omnejd nästa Lördag pga AFA fyller 20år"

Ni är bara kaxiga på flashback.
Citera
2014-03-09, 16:03
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrasseLandhagen
Är det självförsvar att gå ut från en pub? Vad vill du få fram? Ditt svin

Är du hög på hat eller vad är frågan om?

Blir man attackerad har man all rätt att försvara sig själva. Polisen har sagt att de gick ut från en pub, troligen träffade de då på varandra. Vänstern förlorade.

Vad vinner eran politiska motståndare att attackera er? Varför skulle man göra det? Nej, nyheterna som spirar lös nu får folk som du att hetsa upp sig för att ni får information som bekräftar er verklighetssyn - utan någon intresse att faktiskt gå efter fakta eller sanning. Nej, "vi måste ha rätt, protestera uh, nassesvin, buhu!" - allt detta för vad? Man tjänar inget på det. Ni bara älskar att höra vad ni vill höra, som att stryka en katt över huvudet.
Citera
2014-03-09, 16:04
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Aha, och där kom det argumenten. Satt och väntade på det.
Jag kommer inte ens ta min tid på att besvara sådant sakligt då självaste grunden i eran argumentation bygger på fantasier. Samma sak som att bemötta en revisionist, oavsett om det handlar om Stalin eller Hitler. Går inte att bemötta dessa då det är så insjukna i det dom anser är sant.
Hur är det en fantasi? Påstår du att massmedian är PRO-nationell? Visa gärna ett sådant exempel isf.
Citera
2014-03-09, 16:05
Medlem
Citat:
Vad snackar du om? Spelar du dum eller har du inte läst på om nazismens historia i Sverige.
Säger namnet Björn Söderberg dig något? Jo, nassarna har varit duktiga på att ta kål på meningsmotståndare i Sverige.
SvPare attackerade även en vänsteraktivist i dennes hem relativt nyligen, men det resulterade dock med att en nasse vart knivskuren. Minns inte exakt vart det var i Sverige, men googla upp det.
Är du aktiv i SvP. Jag sitter på en del namn på några jag vet som är lagom våldskåta.
edit:Har ingen mening att outa, men visst fan finns det riktigt obehagliga jävlar med där.

Söderberg mördades ju för att han såg till att en arbetskamrat fick sparken genom att "tjalla" för chefen och facket att denne var nationalist. Även om mord var att ta i så skulle nog de flesta slå tillbaka om en arbetskamrat fick en sparkad och utesluten ur facket bara för att man inte är vänster.
Citera
2014-03-09, 16:05
Medlem
Puckelpists avatar
Men era jävla muppar.

Springer man som nationell runt på MÖLLAN med kniv i samband med en vänster-demo så är man väl ute efter bråk? Hur fan kan man påstå annat?

Och varför går man ens beväpnad med kniv på krogen? Speciellt nu om sveriges antifa är så jävla klena hit o dit.
Citera
2014-03-09, 16:07
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelpist
Och varför går man ens beväpnad med kniv på krogen? Speciellt nu om sveriges antifa är så jävla klena hit o dit.

Är det ens bekräftat att det var en kniv och inte glasflaska/glassplitter? Bara för att offrets kompis säger kniv betyder inte att de använde en kniv.
Citera
2014-03-09, 16:09
Medlem
Migrats avatar
Tycker alla borde ta det lite lugnt i den här tråden, då ingen riktigt vet än vad som hänt. Enligt vad Polisen gått ut med låter det hela som att några SvP-aktivister hade varit ute på puben, och klev ut och kom rakt in i demonstrationen. Och min gissning är väl då att flertalet i demonstrationen kände igen dessa grabbar och de blev bråk.

Men vad vet jag, nationella rörelsen innehåller mycket rötägg och att någon springer runt med kniv och attackerar meningsmotståndare skulle inte förvåna mig tyvärr.

Att hålla demonstrationer mot nazistisk våld efter en händelse som det inte finns någon information om är bara patetiskt. Vad händer om det visar sig vara tvärtom, att nationalisterna blev överfallna och försvarade sig?
Citera
2014-03-09, 16:11
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Visst, det är därför ni fascister behöver ligga i bakhåll mitt i natten efter en feministdemonstration i Malmö för att kunna uppnå något sorts resultat i konfrontation med antifascister? Annars brukar det ju vara ni nazister som blir knivhuggna och pissar ner er när ni attackerar antifascister. Ett känt exempel är ju när ni attackerade en medlem i Revolutionära Frontens hem och killen kommer ut och hugger en av er i lungan medan de resterande sex personerna flyr...

Kärrtorp vet vi ju alla hur det gick när ni ställdes framför ett flertal hårdare antifascister, ni pissade ner er och fick smaka kniv. En av de som sitter häktade för att ha knivhuggit er nazister är dessutom straight edge, så knappast några droger där precis...

I framtiden kommer ni dö, tyvärr har ni eskalerat våldet så pass mycket att det är oundvikligt. Är ni organiserade nazister i dagsläget så kommer ni hela tiden få leva med detta i bakhuvudet nu i framtiden efter årets händelser.

komiskt att du dömer mig som en fascist? vart har jag skrivit att jag är en fascist? du utav någon borde väl inte döma folk på förhand, jävla dubbelmoral!

jag är varken en nazist eller antirasist.

mitt inlägg byggde på ren fakta. antirasister är totalt livrädda när de inte är i grupp och många brukar droger samt lever ett liv som bygger på att inte äta något som lever. oftast unga människor som inte lärt sig så mycket om hur det riktigt samhället ser ut i Sverige.

sen att nazister i regel är grymt mycket starkare i såväll psykiskt som kroppsligt har att göra med att de alltid har fått höra hur onda de är utav folk, de har varit med om mycket och vet hur de ska göra när de blir attackerad, just bara för att de oftast blivit attackerade förr. därav har många fått börja träna och lärt sig självförsvar.

sen att många nazister kan va WT är en annnan sak, men bara för att fatta mig kort så har de redan stämplen som WT så de bryr sig inte om vad folk tycker och tänker om dom, de är redan stämplade sen barnsben, precis som invandrarna i våra förorter är.

varför jag vet detta är att jag känner folk i olika samhällsklasser. många utav mina kära vänner är "antirasister" och det är inget krigarfolk, de lever ett mycket speciellt liv och har en riktigt skev världsbild. jag kan hålla med dom om mycket men den värld de vill leva går inte leva så länge det finns människor kvar på jorden. säger inte att nazisternas bild om hur samhället ska se ut är bättre.
Citera
Medlem
Citat:
Men era jävla muppar.

Springer man som nationell runt på MÖLLAN med kniv i samband med en vänster-demo så är man väl ute efter bråk? Hur fan kan man påstå annat?

Varför det, det är väl inte vänstern som äger Möllan eller?

Citat:

Man behöver inte vara stark för att köra in en kniv i ryggen på någon eller för att ha ett övertag när man är fem mot en. Tyvärr så är öppen nationalism i dagens Sverige förenat med livsfara tack vare den röda pestens terroverksamhet. Självklart så finns det inget fel med att bära kniv i rent självförsvarssyfte som det här handlat om.
Citera
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Men era jävla muppar.

Om man någongång ska vara beredd på att försvara sig, så är det väl när våldsvänstern är i närheten?
Citera
2014-03-09, 16:12
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Hur är det en fantasi? Påstår du att massmedian är PRO-nationell? Visa gärna ett sådant exempel isf.
Nej, jag påstår inte att dagspressen i Sverige är pro nationell. Men av de anledningar att nazisterna begick fruktansvärda krigsbrott under WW2. Men ja, det gjorde dom ju då inte....
Det är ju judisk propaganda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in