2014-03-09, 15:49
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
"Gå framåt i riksdagsvalet"? SvP är ett "politiskt parti" ungefär lika mycket som Hells Angels är en medlemsklubb för motorcykelintresserade. Alla vet att SvP egentligen är en organisation för rasister som gillar att slåss, och att det där med att vara ett "politiskt parti" bara är en täckmantel. De har ju inga planer på att nå politisk framgång egentligen.
Du satte pricken över i. Precis min uppfattning. Blivit hotad av ett gäng nassar helt oprovocerat två gånger. Dom resterande gångerna jag mött dom på fester o.s.v, så har dom varit skrikiga och heilat och slagits. De stör mig som fan att det är så många internetkrigare som tror att SvP är så oskyldiga.
Kom till verkligheten vad fan.
Citera
2014-03-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrasseLandhagen
Nazisterna ska få betala för det här. Det är något som är säkert.

Andreas Carlsson, största jävla hycklaren i SvP. Håller tal mot politiskt våld, åker till Ukraina och hugger ner meningsmotståndare. Horunge.

Vi ses där ute.

Sen när var självförsvar något fel?
Citera
2014-03-09, 15:52
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Lögn på alla punkter. När skulle nationalister ha mördat någon ur vänstern? När skulle SvP ha använt våld och inte bara försvarat sig? Du pratar i nattmössan.
Vad snackar du om? Spelar du dum eller har du inte läst på om nazismens historia i Sverige.
Säger namnet Björn Söderberg dig något? Jo, nassarna har varit duktiga på att ta kål på meningsmotståndare i Sverige.
SvPare attackerade även en vänsteraktivist i dennes hem relativt nyligen, men det resulterade dock med att en nasse vart knivskuren. Minns inte exakt vart det var i Sverige, men googla upp det.
Är du aktiv i SvP. Jag sitter på en del namn på några jag vet som är lagom våldskåta.
edit:Har ingen mening att outa, men visst fan finns det riktigt obehagliga jävlar med där.
Citera
2014-03-09, 15:52
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
http://www.sydsvenskan.se/malmo/polisen-nazister-bakom-nattens-attack-pa-mollan/
Där står att de nu anhållna kom ut från en pub och då mötte personerna som senare fick checka in på sjukhuset. Jag tolkar det som att de bara av en tillfällighet har stött på varandra.

Sen vem som dragit igång slagsmålet går det att spekulera i. Jag är inte alls främmande för teorin att de nationella kan ha varit aktiva i det. Kan ju ha börjat med skrik och förolämpningar från någon av grupperingarna och sen eskalerat till ett slagsmål.

Ett bra resultat i slagsmålet, 6-0 till de nationella i nattens sammandrabbningar. Sh*wan Sh*ttak fick det han bett om länge.
Citera
2014-03-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
Skönt att Sveriges befolkning reagerar på dessa degregerade smutsens beteenden i dessa våldssekter som SMR och SVP.

Tusentals människor sluter upp Sverige över precis som i kärrtorp! Mot våldsverkande psykopater vars identifiering med fascismen beror på deras egna tillkortakommanden både intellektuellt och socialt.

Förhoppningsvis spärrar de in förlorar nassarna i SVP tillsammans med Neandertalarna i SMR.

Först en liten rättelse angående stavning: det heter "degenererad".
För det andra: är det inte ett intellektuellt tillkortakommande hos vänsterynglen när de kastar färg på husfasader i en helt oantastad demonstration?
Citera
2014-03-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Sen när var självförsvar något fel?

Hur är det självförsvar att aktivt söka sig till fascistiska revolutioner för att slåss mot meningsmotståndare?

Hur är det självförsvar att aktivt söka upp 4 killar och 2 TJEJER och attackera dessa med knivar? Sen är du ju nazistsympatisör, så förstår att allt inte snurrar som det ska i huvudet på dig.

Som sagt, vi ses.
Citera
2014-03-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decitron
Japp! Snart är väll halva SMR och SVP inspärrade eller satt på hispan för deras grava diagnostiska bild och aggressions störningar.

Människor som dig bryr sig ingen direkt om, ni existerar på internet där ni kan projicera eran önskan att vara viktiga, en liten kick i ert annars värdelösa liv.

Vad du pissar på är inte såvida relevant, det förändrar liksom ingenting, du existerar bara på internet.

Wow såg nu att vi blir ca 2000 pers i Malmö och 1500 i Stockholm och 1500 i Göreborg och flera hundra i Umeå och Jönköping! Tänk att en småstad som Jönköping kan dra fler folk än vad som finns i hela SMR och SVP! Kul att se!

Nu verkar hela möllan vara fullt av människor! Kul att se att så många bryr sig!

Finns det några uppdateringar hur de överfallna mår?

HAHAHA NI ÄR ETT SKÄMT ..

Du tror att vi bryr oss om er ?? som springer runt på gatorna och slåss och för ett jävla liv för att sedan gömma er som flickor och gråta ut i media ? Systematisk förfölja och trakassera människor.. anledningen till att varken SMR eller SVP inte drar så mycket folk är för att vi vanliga människor inte är lika störda och drivs inte utav en våldsideologi och är demokrater något som era föräldrar missade att lära ut..

Jag har umgåtts med AFA och dom är ett skämt något so jag kommer ångra resten utav mitt liv.. Snobbar som leker allan ni kommer inte kunna gömma er bakom media länge till
Citera
2014-03-09, 15:55
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Nazisterna ska få betala för det här. Det är något som är säkert.

Andreas Carlsson, största jävla hycklaren i SvP. Håller tal mot politiskt våld, åker till Ukraina och hugger ner meningsmotståndare. Horunge.

Vi ses där ute.

Det här är det sjuka, tungan rätt in i örat! "Polisen berättar att de nu anhållna männen kom ut från en pub och mötte personerna som kom från demonstrationen. " Självförsvar ska man inte klaga på. Bara för att vänstern fick spö har man ingen rätt att gråta och hitta på annat.

Så himla sjukt att så många faller för lögnen och ska nu demonstrera. Så himla absurt att folk nu har fått sin längtan besvarad för att ha en ursäkt för sin hat. "Nazister ska få betala för det här"? Skärp dig.
Citera
2014-03-09, 15:57
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Och du baserar ditt uttalande på?

Fulla nassar som går på möllan samtidigt som där hölls en vänsterdemo. Plus att de var beväpnade med knivar.

+1

Fruktansvärt trött på nazijugendflashback. Fattar faktiskt inte vad man har att göra på ett yttrandefrihetsforum om man försvarar mordförsök (!) på politiska motståndare (kommenterarer om att pk-iter/antifas också försöker tysta oppositionen undanbedes, är medveten om detta och det är såklart inte heller ok). Dra åt helvete, ni har inget att göra och är så jävla trött på att flashback gått från att vara en välbehövd fristad yttrandefrihetsförespråkare till en runkbulle för nationalister.

On topic: Finner det ganska orimligt att fyra nazister skulle ägna sig åt "fredlig propagandautdelning" eller sätta upp stickers i Möllan 22:30 på internationella kvinnodagen, i närheten av en queerfeministisk demonstration. Nazisterna hade rimligtvis stenkoll på att det var en demonstration i närheten, det är inte som att de bara "råkade" vara på fel tid vid fel plats, och bara "råkade" ha med sig knivar.

Dessutom verkar han Showan, som nazisterna målar upp som någon sorts ultravåldsam afait, inte vara mer än en spinkig men brölig fotbollssupporter och kommunist. Det enda ni lyckats gräva fram om honom är att han har skrivit följande på facebook:

Citat:
”Vad är det för fotbolls-huligan regler om att man inte ger sig på någon ensam? Vad blir nästa, jämna nummer och uppgjorda nummer? Dessa nazister mördar människor varje år i Sverige. Tänk två gånger innan ni kommer med ert moralgnäll om sparkar mot liggande”

Inget uttalande jag ställer mig bakom, men utgör inte direkt någon grund för mordförsök. Har skumläst hela tråden och har inte läst något om att han skulle begå våldsbrott. I videon som postats står han under en motdemonstration på en meters avstånd från sina politiska fiender, utan att göra några våldsamma utspel.
Senast redigerad av Utopia. 2014-03-09 kl. 16:00.
Citera
2014-03-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Det här är det sjuka, tungan rätt in i örat! "Polisen berättar att de nu anhållna männen kom ut från en pub och mötte personerna som kom från demonstrationen. " Självförsvar ska man inte klaga på. Bara för att vänstern fick spö har man ingen rätt att gråta och hitta på annat.

Så himla sjukt att så många faller för lögnen och ska nu demonstrera. Så himla absurt att folk nu har fått sin längtan besvarad för att ha en ursäkt för sin hat. "Nazister ska få betala för det här"? Skärp dig.

Är det självförsvar att gå ut från en pub? Vad vill du få fram? Ditt svin
Citera
2014-03-09, 16:00
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Måsåva men vi får aldrig glömma var denna avsky kom ifrån, de multinationella massmedieföretagen.
Aha, och där kom det argumenten. Satt och väntade på det.
Jag kommer inte ens ta min tid på att besvara sådant sakligt då självaste grunden i eran argumentation bygger på fantasier. Samma sak som att bemötta en revisionist, oavsett om det handlar om Stalin eller Hitler. Går inte att bemötta dessa då det är så insjukna i det dom anser är sant.
Citera
2014-03-09, 16:01
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Är det självförsvar att gå ut från en pub? Vad vill du få fram? Ditt svin
Det är självförsvar att freda sig mot våldsvänstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in