2014-03-09, 12:05
Medlem
KKNDs avatar
Vilket race ska man farma nu för att få mest xp/h?
Citera
2014-03-09, 12:10
Medlem
PrebenBoegballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
Vilket race ska man farma nu för att få mest xp/h?

Under helgen har jag för mig att man får dubbelt så mycket pengar för landrace, och dubbelt så mycket RP för luftrace med anledning av den nya businessupdateringen.
Citera
2014-03-09, 12:14
Medlem
PrebenBoegballes avatar
Någon annan som ofrivilligt fått en sekreterare i sitt kontor i lägenheten? När jag gick in så satt en fet tant i datastolen med uppenbara synsvårigheter då hon skrev på musmattan istället för tangentbordet. När jag senare återvände hade hon blivit ersatt av en kines.

Kan det vara någon slags framtida business/heist assistent månntro?
Citera
2014-03-09, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Det verkar bara finnas för vissa! Irriterande..
På väg bort då kanske, som mixen coke
Citera
2014-03-09, 12:18
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrebenBoegballe
Under helgen har jag för mig att man får dubbelt så mycket pengar för landrace, och dubbelt så mycket RP för luftrace med anledning av den nya businessupdateringen.

Jo, men finns det något speciellt race som är mest effektvast för rp farmning?
Citera
2014-03-09, 12:39
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrebenBoegballe
Någon annan som ofrivilligt fått en sekreterare i sitt kontor i lägenheten? När jag gick in så satt en fet tant i datastolen med uppenbara synsvårigheter då hon skrev på musmattan istället för tangentbordet. När jag senare återvände hade hon blivit ersatt av en kines.

Kan det vara någon slags framtida business/heist assistent månntro?

Alla med 10garage lägenheterna har fått en person som sitter och gör något.

Förmodligen heist
Citera
2014-03-09, 13:24
Medlem
joemama909s avatar
Jag har joinat en öppen crew för att jag ska kunna komma in i fulla lobbys (igns crew) men jag kan inte spela med andra i mitt crew.
Någon som kan hjälpa till lite här?
Citera
2014-03-09, 14:11
Medlem
Vilka bilar är helt skottsäkra bakifrån?
Citera
2014-03-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Alla med 10garage lägenheterna har fått en person som sitter och gör något.

Förmodligen heist
Jag har ingen ny person i min lägenhet...
Jag har en med 10 bilars garage.
Citera
2014-03-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Vilka bilar är helt skottsäkra bakifrån?
Skulle nästan vilja säga att bugattin är ganska så säker. Om du syftar på att dom inte kan skjuta in i förarsätet bakifrån.
Citera
2014-03-09, 14:40
Medlem
Ja har den dyraste lägenheten. Men det sitter ingen i mitt kontor som det gör för alla andra.

Någon annan som inte heller har någon på sitt kontor?
Citera
2014-03-09, 14:56
Medlem
Jag körde gta 5 online väldigt aktivt i 4-5 dagar. Under den korta tiden så notera jag att det enda det går ut på är att åka runt och döda varandra (ett jävla krig) Köra minigames som är väldigt enformade. Race, deathmatch eller mission. Svårt att tjäna pengar och dem som var super rika utnyttjade bugg.

Jag hann skrapa ihop, skulle vilja minnas att det var runt 50-100k.

Enligt min åsikt så är online läget misslyckat, precis som allt annat nu för tiden. Jag vill tycka gta 5 online ska vara jätte kul för jag ser att det skulle kunna finnas så mycket möjligheter till att vara jätte kul.

Jag vill tycka spelet är kul och jag hoppas någon här kan övertyga mig om att jag har väldigt FEL i det jag säger.

Jag vill testa igen, men ser ingeting som är lockande... Har ni förslag på vad jag kan underhålla mig med online? Vad tycker ni att man ska göra i online läget, vad anser ni är roligast? Vad får er att hålla er kvar.

Kan även tänka mig att det är mycket roligare om man spelar med en eller flera kompisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in