2014-03-08, 22:34
Medlem
Vad är det för värdelös kommentator på TV4? Han har nämnt ordet comeback en miljon gånger, verkar som om Gustafsson legat på sjukhus i ett par år efter matchen mot Jones.
2014-03-08, 22:35
Medlem
Stayrudes avatar
Det absolut enda, och det menar jag absolut enda jag är orolig över är att Alex har haft sitt camp i Sverige. Alltså allvarligt, vem har sitt camp i Sverige? Och ja jag är väl insatt i Allstar som gym då jag själv har haft Andeas som huvudtränare i X antal år i både boxning och MMA.

Kapaciteten på sparring skiljer oerhört mycket, oavsett hur man vinklar det. I Sverige kan vi kanske skrapa ihop max 3 polacker med en kapacitet som Alex kan leka med, knappast något större motstånd. Tor, Nico och grabbarna är inte i närheten av Alex i varken vikt eller kapacitet. Den enda som finns kvar är Latifi som är raka motsatsen till Manuwa
2014-03-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stayrude
Kapaciteten på sparring skiljer oerhört mycket, oavsett hur man vinklar det. I Sverige kan vi kanske skrapa ihop max 3 polacker med en kapacitet som Alex kan leka med, knappast något större motstånd. Tor, Nico och grabbarna är inte i närheten av Alex i varken vikt eller kapacitet. Den enda som finns kvar är Latifi som är raka motsatsen till Manuwa
Läste Strages artikel i DN där det stod lite om att han bl.a. hade mött en rumän som var 1.98 och fått en del stryk.
2014-03-08, 22:37
Medlem
Neatlesss avatar
Blir det Avicii som intro igen?

Nope.
2014-03-08, 22:37
Medlem
Signaturums avatar
Trodde aldrig att jag skulle höra Zlatans röst på en UFC gala
2014-03-08, 22:38
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
haha Volvo/Zlatan nationalsången
Medlem
Tjippmunks avatar
är det zlatan nationalsången som spelas?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Hahhaa trodde aldrig att jag skulle höra Zlatans röst på en UFC gala
Helt sjukt!
Medlem
145s avatar
Citat:
Det absolut enda, och det menar jag absolut enda jag är orolig över är att Alex har haft sitt camp i Sverige. Alltså allvarligt, vem har sitt camp i Sverige? Och ja jag är väl insatt i Allstar som gym då jag själv har haft Andeas som huvudtränare i X antal år i både boxning och MMA.

Nja nu är det så att dom har tagit in en del k1 fighters och så för sparring så du behöver inte vara orolig att han har fått dålig träning.
Medlem
Citat:

Vill minnas att jag läst att Alex tagit in några schysta kickboxare eller vad det var och tränat med i sin camp. Eller något annat . Tror inte det är så illa att han haft sin camp i Sverige nu när han har råd att ta in träningspartners på ett annat sätt än innan.
Medlem
Smerchs avatar
Usch vilken dålig smak han har när det gäller inmarschlåtar Han skulle spelat Burzum istället.
Medlem
Neuss avatar
Mäktigt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in