2014-03-08, 22:29
Medlem
Mx_1337s avatar
Nu till det verkligt intressanta.
War Alex!
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Lets Go Alex!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Har dålig koll på UFC/MMA, men känns spontant som att det borde vara potentiellt livsfarligt att få ett knä från en extremt vältränad professionell fajter rakt i skallen. Borde det inte vara tillräckligt kraft och tyngd i ett knä för att vålla oerhörda skador?

Jodå bestående men kan komma från ett knä likaså som hårda slag, sparkar, armbågar och vem vet vad.
2014-03-08, 22:31
Medlem
Stayrudes avatar
Lets Go Mauler!
2014-03-08, 22:31
Medlem
Tjippmunks avatar
vilket uttal på gu-stav-sen
2014-03-08, 22:32
Medlem
twc.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fedor99
Vilken karriär Reza hade haft inser man nu när man ser den här medelmåttan i co-main event. Vilken ärthjärna vår käre Reza

Precis det jag tänkte på, men han kommer tillbaks tror jag. Madadi har stor potential.
2014-03-08, 22:32
Medlem
Citat:
Har dålig koll på UFC/MMA, men känns spontant som att det borde vara potentiellt livsfarligt att få ett knä från en extremt vältränad professionell fajter rakt i skallen. Borde det inte vara tillräckligt kraft och tyngd i ett knä för att vålla oerhörda skador?

Det är ju inte bra direkt. Man kan bli skadad. Men att ta ett knä mot levern är fan så mkt jävligare. Sedan så har man doktorer som kollar skadorna osv efteråt. Blir det allvarliga skador så blir man borta tills man har åtrehämtat sig.
2014-03-08, 22:33
Medlem
OleYellers avatar
Citat:

Det är klart det är farligt, men det är förvånansvärt få grova skador. Jag har aldrig sett någon hamna ens i närheten av Petr Cech's skador t. ex. Ett par brutna lemmar har man ju sett men jag har sett fler i fotbollen.

Det är bara i fotboll man kan dö av en bollrensning i huvudet också.
2014-03-08, 22:33
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Nu till det verkligt intressanta.
War Alex!

Han är smålik en ung Varg Vikernes... Därför passar denna som uppladdning:
https://www.youtube.com/watch?v=oNQe_Kw4xH8
2014-03-08, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stayrude
Indeed, ikväll var han värdelös. Tyckte han såg fantastik ut mot Ross Pearson. Det lilla man fick se i varje fall

Ja jag vet fan inte vad man ska säga om Melvin. När han är bra och kör sitt game samt har kontroll på sitt psyke så är han riktigt farlig mot vem som helst i divisionen.

När han är dålig är han fruktansvärt dålig. Så pass dålig i kväll att jag hoppas jag slipper se han fler gr i octagonen om han nu inte gör något drastisk förändring samt fixar ordning på sitt svajjiga psyke.

Killen skullle aldrig ha tagit den där första linan kola till att börja med...

Nu jävlar visar vi var skåpet ska stå! WAR ALEX!!!
Medlem
Xxmaskihallonens avatar
Alexander "Die Mauer" Gustafsson.
Medlem
Citat:

Mycket handlar ju om att inte bara kunna dela ut slag utan också att skydda sig mot slag. Det precis som att hockeyspelare kan få enormt svåra skador av grisiga tacklingar om de inte ser upp. Är ju inte bara ut och veva om man säger så

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in