Jag sitter just nu och funderar jävligt seriöst på om jag har autism. Jag har så jävla svårt att förstå grejer för ingenting är intressant, jag tycker jag tänker så jävla konstigt och jämför mig med allihopa jag tycker är rolig eller cool för jag ser mig själv som en dum idiot, en del dagar kan jag må jävligt bra och nästan få alla att skratta och känna mig på topp men det är väldigt sällan, dom flesta dagarna sitter jag bara och funderar på att ta självmord, ska jag komma ihåg nånting så måste folk nöta in det i skallen på mig för jag är så jävla ointresserad av allt och alla. Ska jag åka iväg någonstans eller vad som helst som har med planering att göra så tar jag tag i det i sista minuten. Ibland tycker jag att det jag säger bara låter dumt och låter som någonting min autistiska vän skulle säga och ibland är jag så in i helvete rapp i käften, ibland tycker jag att jag ser snygg och smal ut och ibland ser jag tjock och ful ut, kan inte vara med någon själv för jag kommer inte på någonting att säga och har inget intresse jag kan sitta och prata om i flera timmar,har totalt glömt bort hur min gamla bästa vän ser ut, kommer inte ens ihåg vad han heter i efternamn.... Det enda jag gör är att försöka bli bra på dataspel och runka, har vänner som hör av sig varje dag men det är inte alltid jag svarar för jag vågar inte prata med dom om ingen mer är med för jag är rädd för att dom ska tycka att jag är tråkig och lämna mig, jag tror att folk som inte känner mig har en anledning till att inte tycka om mig och får nästan panik om jag ska träffa nya folk.. Jag går inte i skolan heller för jag orkar inte bry mig om att lära mig nånting, jag kan ingenting om kartan jag kan bara peka ut sverige och finland, jag har ingen aning om hur långt det är till städer här i närheten, kan nästan inte meter, km osv. Jag vill så jävla mycket men det är som att nånting är i vägen, känner mig korkad..