Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
haha har du inte sett bilden på grabben som blöder ur ögat? En jävla pöl vid grabbens skrev?
Jo, jag har sett bilden, men byxorna var väl antingen färgade på det där viset eller så är bilden manipulerad. Vi hade nog märkt det på lukten om det stank piss i bussen när vi blev körda till häktet.
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Är du seriös? Saxlind du är ju helt tappad om du inte kan bemöta det jag skrev bättre än med dagisargumentet :"Är du bög ällehr?". Antar att du mycket väl förstår vad jag menar om det är ditt svar.
Låter man som en bög så kan man inte lipa för att någon undrar om man är bög...
Motståndsrörelsen är en kamporganisation med fokus på aktivism, de flesta bilder som tas på oss tas när vi bedriver aktivism och när man bedriver aktivism är det oftast fördelaktigt med oömma kläder och gympaskor. På föredrag och andra tillställningar kan man ju klä sig i finare kläder om man känner för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Ni kanske ser det som att bli rumsrena, men om ni inte droppar våldfixerandet och tänket att alla som inte håller med er är idioter så kommer ni aldrig vinna mark.
Det finns många smarta och normalbegåvade personer som inte håller med oss, men de flesta meningsmotståndare som hetsar mot oss på Flashback framstår som milt sagt efterblivna och enkelspåriga.