Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Att antalet klick på Nordfront ökade är ingenting konstigt. Klart att folk vill in och se för sig själva vilket typ av pack ni är.
Oj, vad oväntat att du skulle svara så, det hade jag aldrig kunnat ana
Ja, det gled in massa nyfikna människor efter Kärrtorp och tusentals av dessa har blivit nya regelbundna läsare på hemsidan. Vissa kanske läser på hemsidan för att de tycker att den är absurd, men de allra flesta är nog i varierande grad sympatiska till Motståndsrörelsens budskap. Vad är det som är så svårt att fatta?
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Sen får man också höra, från er, att ansökningar strömmar in till organisationen. Hur lång tid brukar det ta innan detta ger resultat? Dvs när får man se dessa folk på era aktiviteter?
Det beror ju på hur många som tillåts bli medlemmar och hur många som på en gång är bekväma med att figurera på bild på hemsidan. Hur lång tid det tar från att en person skickar in en ansökan tills personen är med på offentliga aktiviteter varierar ju såklart också från fall till fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Näste 1 måste ju ses som svagast nu.
Du är medveten om att det bara är tre personer som sitter häktade?
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Rak och ärlig fråga. Stämmer det att rekryter måste göra test om nazism för att godkännas?
Nej, vart har du hört det?
Citat:
Ursprungligen postat av
friinvandring
Hur många steg innefattar rekryteringsprocessen och när ses man som fullvärdig medlem?
En person som vill gå med i organisationen skickar in en ansökan via hemsidan eller tar kontakt med någon av organisationens företrädare. Sedan hålls ett rekryteringsmöte med personen som vill gå med där han eller hon får information om organisationen och kan ställa frågor om det är något som känns oklart. Personen som vill gå med i organisationen får också berätta varför han eller hon vill gå med. Efter mötet, om personen verkar vara lämpad att bli medlem, får rekryten minst en veckas betänketid på sig innan han eller hon slutligen får fatta beslut om att bli medlem eller ej. Så fungerar det i alla fall där jag har koll, men jag vet att vissa andra varianter förekommer, bland annat att personer som vill bli medlemmar till en början blir provmedlemmar och måste visa att de sköter sig innan de får bli fullvärdiga medlemmar.