2014-03-07, 05:42
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirRasmus
Vilket rättstavningsprogram? Är du säker på att det inte är det rättstavningsprogram som finns i din webbläsare? För för mig så är alla engelska ord understuckna med rött.
Det kan det mycket väl vara, jag har både Explorer och Chrome tillgängliga och i Chrome verkar det vara inställt på svenska. Dock har jag inte rört någonting så det borde inte vara anpassat för engelska när det inte varit det tidigare.
Citera
2014-03-07, 05:44
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Det kan det mycket väl vara, jag har både Explorer och Chrome tillgängliga och i Chrome verkar det vara inställt på svenska. Dock har jag inte rört någonting så det borde inte vara anpassat för engelska när det inte varit det tidigare.

Njaa, jag kör Chrome och det blir bara rött på engelska...
Citera
2014-03-07, 05:49
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Njaa, jag kör Chrome och det blir bara rött på engelska...
Använder jag Explorer blir det rött om jag skriver på svenska men inte på engelska, I Chrome är det tvärtom. Jag använder båda webbläsarna och tidigare har detta inte varit något problem så har jag genomfört några inställningar i sömnen eller vad.
Citera
2014-03-07, 09:31
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Hur kommer det sig att FB:s rättsstavningsprogram verkar vara inställt på engelska? Det är fan omöjligt att skriva inlägg när man får nästan varje ord markerat med röd linje.
Flashback har inget rättstavningsprogram utan det är din webbläsare som spökar.
Citera
2014-03-07, 10:49
Medlem
Otems avatar
Kanske fråga som tidigare har ställts men:

Varför kan man inte se alla inlägg jag postat från att jag startade mitt
konto? Går jag till sista sidan av postade inlägg är det från December 2013 och
jag blev medlem September 2011.
Citera
2014-03-07, 11:41
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Kanske fråga som tidigare har ställts men:

Varför kan man inte se alla inlägg jag postat från att jag startade mitt
konto? Går jag till sista sidan av postade inlägg är det från December 2013 och
jag blev medlem September 2011.
Begränsningen ligger i att sök tar de senaste 1000 eller 500 träffarna lite beroende på var man söker.
(Avancerad 1000, sökrutan 500)

Går att kringgå lite.

https://www.flashback.org/sok/a:Otem?sp=1&so=a

a:Otem i sökrutan och sortera sedan på stigande så blir det de äldsta träffarna överst.
Citera
2014-03-07, 15:34
Bannlyst
Varför har inte Flashback låst den största listtråden på länge?

(FB) Gissa spelaren via klubbhistoriken
Citera
2014-03-07, 15:42
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Tolkien
Varför har inte Flashback låst den största listtråden på länge?

(FB) Gissa spelaren via klubbhistoriken

Varför har du inte rapporterat den (den är inte RP'ad när jag skriver detta iaf)?

Sen, den var skapad igår, moderatorerna i den forumdelen kanske har haft annat för sig (+ faktumet att den inte är rapporterad, vilket hjälper moderatorerna).

- Nu har jag dock rapporterat den.
Citera
2014-03-08, 18:42
Bannlyst
Jag undrar följande och jag hoppas att någon kan hjälpa mig att svara på mina frågor som kanske är dumma.

Min första fråga är om Jan Axelsson verkligen var den som grundade själva forumet? Jag vet att han grundade tidningen men forumet är jag osäker på.

Har administratörerna och moderatorerna regelbunden kontakt med varandra? Och varför har alla administratörer negrer på sin avatar? Jag vet ju att de är politiska ledare men varför just negrer?

Hur såg Flashback Forum ut i slutet av 90-talet, är det någon som har en bild ifrån hur det såg ut på det som var "Fritt Forum" tex.?

Varför tog det flera år att göra tidningen? Finns det planer på att göra en ny tidning för såvitt jag har förstått så har det inte gjorts någon på väldigt länge.
Citera
2014-03-08, 18:45
Medlem
escape.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Och varför har alla administratörer negrer på sin avatar? Jag vet ju att de är politiska ledare men varför just negrer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Idi_Amin

Idi Amin låter som Admin.. TADA!
Citera
2014-03-08, 18:49
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Jag undrar följande och jag hoppas att någon kan hjälpa mig att svara på mina frågor som kanske är dumma.

Min första fråga är om Jan Axelsson verkligen var den som grundade själva forumet? Jag vet att han grundade tidningen men forumet är jag osäker på.

Har administratörerna och moderatorerna regelbunden kontakt med varandra? Och varför har alla administratörer negrer på sin avatar? Jag vet ju att de är politiska ledare men varför just negrer?

Hur såg Flashback Forum ut i slutet av 90-talet, är det någon som har en bild ifrån hur det såg ut på det som var "Fritt Forum" tex.?

Varför tog det flera år att göra tidningen? Finns det planer på att göra en ny tidning för såvitt jag har förstått så har det inte gjorts någon på väldigt länge.
Du borde läsa: http://www.flashback.se/flashbacks-historia
Citera
2014-03-08, 18:55
Medlem
Perticuss avatar
Förlorar man post count om man skrivit i en tråd som sedan deletas/läggs i papperskorgen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in