Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-06, 20:15
Medlem
Straybullet:

Dan Eriksson twittrade något om att SvP kommer presentera en speciell nyhet ikväll. Blir det något med det?
Citera
2014-03-06, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Straybullet:

Dan Eriksson twittrade något om att SvP kommer presentera en speciell nyhet ikväll. Blir det något med det?
Om jag får gissa så handlar det om en demonstration 1 Maj. Men det är bara en gissning, jag har ingen koll alls.
Citera
2014-03-06, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Straybullet:

Det kan nog dröja, när de släppte listan över kandidaterna gjorde man väl det kring tolvslaget. Om jag får gissa på vad det gäller, eller skriva vad jag hoppas på, så är det väl antingen att man nått målet gällande valfonden, eller att man släpper fler kandidater.
Citera
2014-03-06, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Det kan nog dröja, när de släppte listan över kandidaterna gjorde man väl det kring tolvslaget. Om jag får gissa på vad det gäller, eller skriva vad jag hoppas på, så är det väl antingen att man nått målet gällande valfonden, eller att man släpper fler kandidater.
Du hade rätt verkar det som. Vad vill du ha för pris?

Nu är 500.000 kronor nådda. Bra jobbat alla bidragsgivare, jag lyfter på hatten för er.
Citera
2014-03-06, 21:04
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Nu är det bara 10000 kronor som saknas innan målet för valrörelsen är klarat.

lol... värt inlägg

https://www.svenskarnasparti.se/2014/03/06/viktigt-delmal-uppnatt-halv-miljon-kronor-insamlat/
Citera
2014-03-06, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Nu är 500.000 kronor nådda. Bra jobbat alla bidragsgivare, jag lyfter på hatten för er.

Äsch, kändes som att jag dubbelgarderade lite väl hårt. Kul att målet uppnåddes i väldigt god tid. Bra jobbat av bidragsgivarna!
Senast redigerad av knaz_mongo 2014-03-06 kl. 21:07.
Citera
2014-03-06, 22:26
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Räknar du inte in dig själv som en av dessa?

Det har kommit in flera stora belopp den senaste tiden, jag tror inte det är omöjligt att vi är uppe i 700.000 i September.
Citera
2014-03-06, 22:51
Medlem
-Wasteland-s avatar
SvP nämndes i Debatt ikväll, visserligen som Svenskpartiet eller nåt, men tydligen var man skräckslagna över partiets existens och att man skickar soldater till Ukraina osv.
Citera
2014-03-06, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Äsch, kändes som att jag dubbelgarderade lite väl hårt. Kul att målet uppnåddes i väldigt god tid. Bra jobbat av bidragsgivarna!
Ödmjukhet är en dygd

Citat:
Ursprungligen postat av praele
Räknar du inte in dig själv som en av dessa?

Det har kommit in flera stora belopp den senaste tiden, jag tror inte det är omöjligt att vi är uppe i 700.000 i September.
Jodå, ett par slantar har jag skänkt åtminstone, så jag räknar in mig själv också Ja, varje krona gör nytta är ju ett gammalt uttjatat talesätt, men det stämmer faktiskt ganska bra.
Citera
2014-03-06, 23:07
Bannlyst
Partiledaren Stefan Jacobsson skriver en krönika om valrörelsen och vad som kan uppnås med hårt arbete:
https://www.realisten.se/2014/03/06/bollen-ar-i-rullning-valrorelsen-ar-har/

Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
SvP nämndes i Debatt ikväll, visserligen som Svenskpartiet eller nåt, men tydligen var man skräckslagna över partiets existens och att man skickar soldater till Ukraina osv.
Jaså? Ja, det kan jag tänka mig.
Citera
2014-03-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Ägnade man mycket tid åt SvP? Eller var det bara en parentes i samband med nyheter om Ukraina?
Citera
2014-03-06, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Ägnade man mycket tid åt SvP? Eller var det bara en parentes i samband med nyheter om Ukraina?
Också lite nyfiken ifall det är värt att titta på debatten. Förra avsnittet (eller förrförra?) var det ju faktiskt en svenskpartist på plats i studion som fick sitta bredvid ett par negrer, tror dock inte han fick säga något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in