Citat:
Ursprungligen postat av
Holmquist
Kan någon sammanfatta det på svenska?
Endast sovit 5 timmar sedan lördag natt och kan läsa det , men förstår inte riktigt vad som menas.
Inget är väl bestämt riktigt än men de kommer förmodligen slå ihop flera serverar till en. Om man kollar t ex last online record på de flesta servrarna är liksom ifrån 2006-2009 på de flesta dvs inget nytt online rekord har slagits på över 5 år.
De slår väl ihop sånna med väldigt låg population. Det som förvånar mig är varför det tog en sån jävla tid innan detta sker. De har vad är det? 79 världar och efter tror jag nog att det kommer finnas max 30 st om inte mindre. För tillfället är snittet 137 online per server nu klockan 11.40 och om de drar ner till 30 världar är det 362 st vilket är helt rimligt, förr runt 2006 så var det högre population om man jämför med hur litet tibia kontinenten var då. Nu är det en spökstad om man kollar på siffrorna.
Jag har inget som helst problem med detta, ser det mera positivt då de kommer förmodligen locka in en igen när de öppnar nya servers, alltid lika kul att 'tävla' vem som är snabbast

. Ah vilka minnen när man var online 21 timmar i sträck.. Tider det!