2014-03-06, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Duschar för att bli av med smuts och blod, kulhål i kläder och sådant.

Tommy gun ska finnas, men R* screwed up. Den borde vara tillbaka snart, de jobbar på att lösa det. En glitch som de vet om alltså.

Haha nice! Jag bor och trivs i vad jag tror är weazel plaza. Minns fan inte exakt, men det borde vara namnet. Finns 2-3 lägenheter där men ja, jag stortrivs i min. Garaget ligger asfint och nära till LSC, motorväg och strand.

Du kan ändra spawn point i inventory-menyn eller i pausmenyn. Kika under fliken "spawn point" så finns det garage, apartment, random osv osv. Garage är chill att börja i, bara att hoppa in i en bil och dra.
Om jag säljer den dyraste lägenheten, hur mycket får jag?
Citera
2014-03-06, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Om jag säljer den dyraste lägenheten, hur mycket får jag?

Du kan inte bara sälja den och få pengarna i handen. Du måste köpa en annan lägenhet och så får du pengarna som är mellan priset på lägenheterna.
Citera
2014-03-06, 01:45
Medlem
Kickexs avatar
Märkte precis dom nya klassika tutorna. Nutcracker är ju för bra
Citera
2014-03-06, 09:29
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Varför duscha? Bara för att göra det mer verkligt? Min brud har inte duschat på kanske två-tre månader (inte min tjejkaraktär på GTA heller )

Har jag missat något? Kan man ha flickvän på GTA?
Citera
2014-03-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Har jag missat något? Kan man ha flickvän på GTA?
Nej.
Citera
2014-03-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Du kan inte bara sälja den och få pengarna i handen. Du måste köpa en annan lägenhet och så får du pengarna som är mellan priset på lägenheterna.
Mjo, men om jag väljer en av de billigare lägenheterna med 10-bilsgarage?
Citera
2014-03-06, 10:22
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:

Har själv ett 10-car garage då ja inte ser meningen med att ha en lägenhet. Behöver inte duscha av mig för att få bort ärren och kläder byter jag i affären...

Har ett garage precis vid LSC
Citera
2014-03-06, 13:46
Medlem
Wertyms avatar
Citat:

Gå till lägenheten du vill ha och klicka på köp så får du en varning innan du köper och det står hur mycket du måste betala. Du måste iaf inte betala maxpris, din gamla lägenhet står för en del. Vet inte hur mycket.
Citera
2014-03-06, 14:20
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Gå till lägenheten du vill ha och klicka på köp så får du en varning innan du köper och det står hur mycket du måste betala. Du måste iaf inte betala maxpris, din gamla lägenhet står för en del. Vet inte hur mycket.
Jag tror det är 50%. Om din nya egendom som du köper kostar mindre än 50% av vad din nuvarande egendom kostade får du t.o.m. pengar tillbaka.
Jag har dock inte testat detta själv, så någon får gärna bekräfta det åt mig.
Citera
2014-03-06, 14:45
Medlem
Wertyms avatar
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1916/Ji2HdNHbQ0W0q38ec-oxMQ/0_0.jpg

Här är en bild där Sjebba bekämpar en tank med sin grenade launcher. Jag lyckades använda off the radar och spränga tanken med min RPG någon minut efter den här bilden togs.

Snubben i tank hade en anledning till att ge sig på oss, jag sprängde honom x antal gånger med min tank. När han kom i sin slog jag på passive mode och slängde mig ut, precis innan han sprängde tanken.

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag tror det är 50%. Om din nya egendom som du köper kostar mindre än 50% av vad din nuvarande egendom kostade får du t.o.m. pengar tillbaka.
Jag har dock inte testat detta själv, så någon får gärna bekräfta det åt mig.

Låter rimligt, jag har inte heller provat så vet ej.
Citera
2014-03-06, 16:00
Medlem
Vem är det som sitter i "kontoret" i lägenheten?
Citera
2014-03-06, 16:19
Medlem
SteveAngellos avatar
Någon som har testat sportbilen Jester?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in