2014-03-05, 23:46
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristramn
Enligt en forumglidare på nuclearwarnow-forumet ska detta ha varit hans sista rader på facebook.
Bland de sista i alla fall, den 19 februari. Bilden han lade upp ihop med de raderna talar sitt tydliga språk. Hans profil är öppen så det är bara att kolla: https://www.facebook.com/kaliyuga333
Citat:
Ursprungligen postat av patient1001
TTNBLD, 13:e Mars? Can't fucking wait!
Arrrgghhhh, tack för påminnelsen, nu blev jag lycklig drygt en vecka kvar, fy faaaan......
Senast redigerad av Adversarius 2014-03-05 kl. 23:48.
Citera
2014-03-06, 00:47
Bannlyst
Cancer - To The Gory End Plattan från 1990 spelas just nu. Riktigt tung skiva!

http://www.youtube.com/watch?v=O64Pvo1DW5s
Senast redigerad av Skyttegrav 2014-03-06 kl. 01:06.
Citera
2014-03-06, 15:15
Medlem
Tack som in i helvete till den, vem det nu var, som nämnde Blodulv. Har suttit tamejfan hela dagen (ingen överdrift) och spisat denna primitiva ondska.

NP: Blodulv - Poison Trait

EDIT
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Arrrgghhhh, tack för påminnelsen, nu blev jag lycklig drygt en vecka kvar, fy faaaan......

Fy fan vad jag längtar! Total förödelse står vi inför med detta släpp. Death och Electric Wizard's nya (kommer i maj) kommer utan tvekan slåss om platsen som årets starkaste platta.
Senast redigerad av Stockton.T 2014-03-06 kl. 15:20.
Citera
2014-03-07, 03:57
Medlem
Turkanals avatar
Hädanfärd - Förgiftande Hornskalder

Smutsiga Sinnen, 2013.
Citera
2014-03-07, 09:58
Medlem
Svensk musik idag, börjar dagen med Skogen - Vittra

http://www.youtube.com/watch?v=iyHanGjuecw

Därefer blir det Stilla - Ensamhetens andar

http://www.youtube.com/watch?v=_Bz0hSXNnyg
Citera
2014-03-07, 11:47
Medlem
eckims avatar
Mayhem - Psywar

Vet inte riktigt vad man skall tycka, varken dåligt eller särskilt bra.

Vad tror ni om detta nya släpp?
Citera
2014-03-07, 12:31
Medlem
Mayhem med Attila är BRA! Jag gillar okritiskt allt med Attila, dvs. den nya singlen är beställd!

Därtill gillar jag det mesta av de senare släppen även om de tidigareskivlorna också har sina kvaliteter. Men upplagan med Attila är så mycket bättre än den med Maniac. Dead har fått för mycket uppmärksamhet enligt mig, bra ja, men svåra att bedöma då det bara finns taskiga livespelningar och ännu taskigare demos.
Citera
2014-03-07, 13:51
Medlem
erections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Tack som in i helvete till den, vem det nu var, som nämnde Blodulv. Har suttit tamejfan hela dagen (ingen överdrift) och spisat denna primitiva ondska.

EDIT

Fy fan vad jag längtar! Total förödelse står vi inför med detta släpp. Death och Electric Wizard's nya (kommer i maj) kommer utan tvekan slåss om platsen som årets starkaste platta.

Ska Death släppa nytt album? Skall bli intressant att höra. Är det alla som varit med genom åren som kommer medverka på albumet?

Death - Evil Dead
Citera
2014-03-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Ska Death släppa nytt album? Skall bli intressant att höra. Är det alla som varit med genom åren som kommer medverka på albumet?

Death - Evil Dead

Nej, jag syftade på Teitanblood's Death. Klumpigt av mig.
Citera
2014-03-07, 15:37
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T

Härligt! Blodulv har fått ett rätt svalt mottagande några gånger i tråden men det är ju helskön avsky i all sin enkelhet. Om man ska plocka nåt släpp som kanske höjer sig över mängden så vill jag nämna "II", även om man skulle kunna lägga alla låtar i en tombola och slumpa ut dem på olika skivor utan att man skulle märka något konstigt.

NP: Ruins Of Beverasts bästa platta.
Citera
2014-03-07, 17:31
Bannlyst
Apati - Höst

Riktigt fint med Ernst Hugo Järegård talet från TV serien Riket i mitten av låten.
Senast redigerad av Skyttegrav 2014-03-07 kl. 17:36.
Citera
2014-03-07, 17:55
Medlem
eckims avatar
Woods of Infinity - Tvåfaldig vikt är en styggelse för herren

Lätt en favorit från albumet ''Ljuset''.

Skål!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in