Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-29, 22:45
  #1
Medlem
aamidalas avatar
hittade inte någon annan tråd vid detta ämne

Vad är det konstigaste munchet som ni tagit när ni vart på rökta?
Själv har jag kommit över fisk bullar...
*är rätt stekad just nu
Citera
2013-10-29, 23:00
  #2
Medlem
Elikos avatar
Morötter! Brukar käka friterat med 4xsåser..
Citera
2013-10-29, 23:35
  #3
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aamidala
hittade inte någon annan tråd vid detta ämne

Vad är det konstigaste munchet som ni tagit när ni vart på rökta?
Själv har jag kommit över fisk bullar...
*är rätt stekad just nu

För ett par år sedan under en röksession upptäckte vi hur makalöst överfantastiskt rostat bröd med chilisås (typ aioli med chilismak), goudaost och pesto var. Jag i dagsläget inte ätit något godare än det. Smakerna passade ihop så perfekt! En tresovlad smörgås från himmelriket.
Citera
2013-10-29, 23:49
  #4
Medlem
cogito.ergosums avatar
Fiskbullar är det väl inget fel på? Det är gott även när man är nykter.

Satt och rökte med en bekant i hans rum då jag fick en riktig munchie. Gå ned kunde vi inte då hans mamma satt där nere och i hans rum fanns inget, förutom... Grillkrydda och russin. Nöden har ingen lag, det blev några russin med lite grillkrydda.

Har även fått för mig att experimentera lite grann där hemma. Gjorde sex mackor som vanligt, men kryddade med alla kryddsorter jag kunde hitta(runt 20-30st). Det blev ingen vidare succé, hur smart det än lät för stunden.
Det var den enda gången jag sagt nej till munchies.
Citera
2013-10-30, 09:02
  #5
Medlem
Serotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
För ett par år sedan under en röksession upptäckte vi hur makalöst överfantastiskt rostat bröd med chilisås (typ aioli med chilismak), goudaost och pesto var. Jag i dagsläget inte ätit något godare än det. Smakerna passade ihop så perfekt! En tresovlad smörgås från himmelriket.

Det där lät riiiiktigt gott faktiskt, tack för tipset, ska prova så snart jag får möjlighet
Citera
2013-10-30, 09:41
  #6
Medlem
RoyalWithCheeses avatar
Korvbröd med chickennuggets och ketchup
Citera
2013-10-30, 15:33
  #7
Medlem
aamidalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
För ett par år sedan under en röksession upptäckte vi hur makalöst överfantastiskt rostat bröd med chilisås (typ aioli med chilismak), goudaost och pesto var. Jag i dagsläget inte ätit något godare än det. Smakerna passade ihop så perfekt! En tresovlad smörgås från himmelriket.
Totalt flippat! Sjukaste på länge
Citera
2013-11-08, 15:01
  #8
Medlem
käkade cheezballs med nutella , annars har det varit ganska normal munch, chips,godis, stekt potatis med bacon och snabbmat etc.etc.
Citera
2013-11-08, 17:06
  #9
Medlem
Smash3rs avatar
Riskakor med smak av pizza tillsammans med en klick mangoraja!
Citera
2014-03-01, 00:56
  #10
Medlem
aamidalas avatar
Vet inte hur ''konstigt'' detta är men det något för jävla gott och simpelt munch.

jag kom hem sent från en kompis för någon vecka sedan och letade i kylskåpet och lät mitt sinne göra i ordning något då jag kom över turkisk yoghurt med massa massa flytande honung på i en skål och sked. Testa!
Citera
2014-03-05, 14:03
  #11
Medlem
Har jag ingen vettig munch hemma så går jag och köper det.

ICA personalen (på dagen) och Statoilpersonalen (på natten) är vana vid att se mig och ev. polare köpa kopiösa mängder med snacks...

Min främst återkommande munch är Tom & Jerry kex, satans så goda dom är!
Citera
2014-03-06, 11:03
  #12
Medlem
erkfans avatar
Knäckebröd och mögelost, var inte vidare längesen heller Gott som fan. Fast inget jag skulle gå och handla i nyktert tillstånd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback