2014-03-05, 02:04
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidBuu

Vatten+glidmedel = ekonomiskt = härligare känsla. Finns även en "fleshlight warmer" som har den värmd när du ska använda den.

Kul att du gillade fl. Den kommer att bli bättre efter att du har använt den!

Have fun
Jag förstår inte varför man ska ha en värmare.

Jag sköljer ren min fl från puder och lägger den sedan i handfatet i 5-10 minuter i varmt vatten. Sedan är det bara att ta upp den och torka utsidan och bara krama ur den lite.

In i plasthöljet med den och tryck i glidmedel. Då får man vatten inblandningen på köpet.

Jag har även en flaska för glidmedel som jag fyller med glidmedel från en tub tillsammans med lite vatten.

Jag måste snart ha svart bälte i Fleshlight!
Citera
2014-03-05, 20:48
Medlem
Jag har köpt två nya Fleshlights!
Fick de idag.

Christy Mack (Attack).

http://www.fleshlight-international..../christy-mack/

Jenna Jameson (Legend).

http://www.fleshlight-international....jenna-jameson/
Citera
2014-03-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Jag förstår inte varför man ska ha en värmare.

Jag sköljer ren min fl från puder och lägger den sedan i handfatet i 5-10 minuter i varmt vatten. Sedan är det bara att ta upp den och torka utsidan och bara krama ur den lite.

In i plasthöljet med den och tryck i glidmedel. Då får man vatten inblandningen på köpet.

Jag har även en flaska för glidmedel som jag fyller med glidmedel från en tub tillsammans med lite vatten.

Jag måste snart ha svart bälte i Fleshlight!

Nu använder jag inte warmern längre eftersom det går bra utan. Men fördelen med fleshlight warmer är att den behåller värmen till du är klar, samt inget vatten behövs över huvudtaget. Du bestämmer självs temperaturen från låg till hög.

Du låster som ett fleshlight-proffs
Citera
2014-03-05, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KidBuu
Nu använder jag inte warmern längre eftersom det går bra utan. Men fördelen med fleshlight warmer är att den behåller värmen till du är klar, samt inget vatten behövs över huvudtaget. Du bestämmer självs temperaturen från låg till hög.

Du låster som ett fleshlight-proffs
första gången igår jag använde, och jag tycker den blir varm ganska fort helt utan nått som värmer upp. Snoppen värmer ju den till rätt temp. Är ju som ett långt element de där
Citera
2014-03-06, 15:31
Medlem
Den.Lilles avatar
Funderar på att köpa en fleshlight och kollar här efter bra info... verkar vara värt att investera i en så länge man är singel iaf! Det är väl ungefär vad jag har kommit fram till.. men för gud skull... 800 spänn för en fl??

Här har ni fls från ca 35kr o uppåt, MED frakt: http://www.aliexpress.com/wholesale?...20140306060830
Citera
2014-03-06, 15:52
Medlem
Visst är det värt att ha en om man är singel men även om man har sambo, likaväl som tjejen inte lägger undan sin lelo-stav fast hon är sambo
Citera
2014-03-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Lille
Funderar på att köpa en fleshlight och kollar här efter bra info... verkar vara värt att investera i en så länge man är singel iaf! Det är väl ungefär vad jag har kommit fram till.. men för gud skull... 800 spänn för en fl??

Här har ni fls från ca 35kr o uppåt, MED frakt: http://www.aliexpress.com/wholesale?...20140306060830
har också kollat på lite Fls där i kina innan jag beställde från sverige..
var inne på att köpa nått liknande som denna
http://www.aliexpress.com/item/Signa...463617806.html

vilket jag gjorde fast det var riley steele vagina..

Vad jag har läst mig till och om du kollar kommentarer från andra som köpt, så är det kopia på den riktiga, därav priset.
och det gjorde mig väldigt tveksam, inget emot kopior, kineserna är grymma på det.
Beställ hem en å berätta vad du tyckte om den så vi andra kan handla därifrån
Citera
2014-03-06, 22:47
Medlem
Nu har jag använt Jenna Jameson (Legend) första gången. Första intrycket är: Jäklar, vad skön den är! Texturen retar ollonet så skönt. Klarade ca 10 minuter, sen kunde jag inte hålla emot längre, och fyllde den med sperma.

Men man måste använda en ny textur flera gånger, innan man kan göra ett bättre utlåtande.
Citera
2014-03-06, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Nu har jag använt Jenna Jameson (Legend) första gången. Första intrycket är: Jäklar, vad skön den är! Texturen retar ollonet så skönt. Klarade ca 10 minuter, sen kunde jag inte hålla emot längre, och fyllde den med sperma.

Men man måste använda en ny textur flera gånger, innan man kan göra ett bättre utlåtande.

Nice! Ingen som har gökat Lisa- Ann?

Ps. Aliexpress, garanterat skräp..tror jag i alla fall
Citera
2014-03-07, 00:36
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
har också kollat på lite Fls där i kina innan jag beställde från sverige..
var inne på att köpa nått liknande som denna
http://www.aliexpress.com/item/Signa...463617806.html

vilket jag gjorde fast det var riley steele vagina..

Vad jag har läst mig till och om du kollar kommentarer från andra som köpt, så är det kopia på den riktiga, därav priset.
och det gjorde mig väldigt tveksam, inget emot kopior, kineserna är grymma på det.
Beställ hem en å berätta vad du tyckte om den så vi andra kan handla därifrån
En stor risk med kopior är att de kan vara gjorda av matreal som kan ge alergier etc. Nej ska jag köpa en grej att tycka in kuken i vill jag vara säker på att det är riskfritt. Annars kan man ju lika gärna ta spermabåten till Tallinn Där kan man få hela alfabetet mellan benen
Citera
2014-03-07, 03:21
Medlem
Den.Lilles avatar
Alltså det finns ju grejer på Ali express FRÅN 35kr och uppåt, alltså finns det dyrare grejer också. Vissa är godkända enligt vissa standarder vad gäller material osv. Och sen... vad i en fleshlight kostar nåt egentligen? Det är ju bara plast o gummi? Varför borde det inte gå att göra nåt sånt för en eller två hundringar istället för åtta hundringar? Sen på den sidan så betygsätter köparen produkten. Den mest sålda fln har 1055 betyg varav 92,6% är nöjda med sitt köp. Ifall grejerna bara vore skräp... skulle inte fler vara missnöjda? Sen kan jag ju inte köpa en därifrån och säga vad jag tycker om jag inte har nåt att jämföra med.. mitt ord betyder ju inget om jag inte också lägger 800kr på en fl här i Sverige precis som er..
Citera
2014-03-07, 03:43
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Lille
Alltså det finns ju grejer på Ali express FRÅN 35kr och uppåt, alltså finns det dyrare grejer också. Vissa är godkända enligt vissa standarder vad gäller material osv. Och sen... vad i en fleshlight kostar nåt egentligen? Det är ju bara plast o gummi? Varför borde det inte gå att göra nåt sånt för en eller två hundringar istället för åtta hundringar? Sen på den sidan så betygsätter köparen produkten. Den mest sålda fln har 1055 betyg varav 92,6% är nöjda med sitt köp. Ifall grejerna bara vore skräp... skulle inte fler vara missnöjda? Sen kan jag ju inte köpa en därifrån och säga vad jag tycker om jag inte har nåt att jämföra med.. mitt ord betyder ju inget om jag inte också lägger 800kr på en fl här i Sverige precis som er..
Troligtvis har de patent på något material eller liknande och tycker då de kan ta betalt för det. Om det sedan är bra eller anus struntar nog dom i. Finns dock billigare än 800 som fortfarande är äkta. Dock inte i Sverige vad jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in