2014-03-04, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Alla typer av fordon på två hjul verkar bugga för mig i såväl race som i freemode. De drar åt höger fastän man inte styr åt det hållet. Har testat att lira med båda mina kontroller men samma problem för båda. Någon med liknande erfarenhet? Gäller PS3.

Det händer även på helikopter, de är ngt du måste stänga av på handkontrollsinställningarna.
Du har alltså satt på ngt som gör att du kan styra genom att vrida/böja kontrollen åt höger och vänster..

Ngn som kan ge mig bra aktiva crews? adda mig annars på ps3. /kingxsvm
Senast redigerad av kingxsvm 2014-03-04 kl. 21:42.
Citera
2014-03-04, 21:44
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
har en längre tid varit på jakt efter Ocelot f620, den överlägset coolaste bilen som man inte kan köpa utan måste stjäla och köra in i garaget. Rätt sjukt att den inte räknas som high-end-bil faktiskt.

bild:
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0768/88YcdPkU0U-YJzsIFgRCwg/0_0.jpg

har kört som en tok fram och tillbaka mellan nöjesfältet och utomhusscenen, två platser där den ska finnas, utan att lyckas hitta den.
Men så plötsligt idag, när jag hade en bounty på 7000 pix på mig och är lite stressad och kör runt i norra LS, märker jag hur bilarna runt mig blir allt dyrare, det är Gallivanter Baller-SUV:ar och fina öppna cabar. Och plötsligt får jag ett möte av en Ocelot f620 i en korsning! Bara att kasta sig ut och ta bilen som jag letat efter i månader, trots att jag har folk efter mig som jagar bountyn, bla en dåre i helikopter. Jag tar bilen, får två stjärnor och gasar iväg fort som fan. Folk skjuter sönder däck och rutor och jag är nere på rött när jag äntligen rullar in bilen i mitt garage i weazel plaza. Stor lättnad.
Haha! Just det här stycket förklarar varför spelet är så roligt.
Citera
2014-03-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Xbox.

synd de annars kunde jag hjälpt dig..
Citera
2014-03-04, 21:52
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
synd de annars kunde jag hjälpt dig..
Verkligen synd. Uppskattar omtanken dock. Den är ju nämligen så sällsynt.
Citera
2014-03-04, 21:55
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Verkligen synd. Uppskattar omtanken dock. Den är ju nämligen så sällsynt.

Glitcha in en Hearse bara, går fort. Tror man måste göra det i public sessions nu efter 1.11, men det går ändå enkelt.
Citera
2014-03-04, 22:59
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Glitcha in en Hearse bara, går fort. Tror man måste göra det i public sessions nu efter 1.11, men det går ändå enkelt.
Hur då menar du? Parkera bilen under dörr öppningen i Los Santos Customs, stänga av internet etc etc... Hela det köret? Hoppas du syftar på någon annan metod för det är enligt mig rätt så besvärligt.

Har dessutom aldrig ens sett den bilen i SP. Under hela tiden man spelade berättelsen så såg jag aldrig det fordonet.
Citera
2014-03-05, 00:14
Medlem
Citat:
Hur då menar du? Parkera bilen under dörr öppningen i Los Santos Customs, stänga av internet etc etc... Hela det köret? Hoppas du syftar på någon annan metod för det är enligt mig rätt så besvärligt.

Har dessutom aldrig ens sett den bilen i SP. Under hela tiden man spelade berättelsen så såg jag aldrig det fordonet.
Såg den här om dagen vid Blaine County vid kyrkan. Varför vill man ha den för? Aslångsam, sjukt trist.
Citera
2014-03-05, 00:28
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Såg den här om dagen vid Blaine County vid kyrkan. Varför vill man ha den för? Aslångsam, sjukt trist.
Eftersom jag samlar på sällsynta fordon. Man får en mycket mer häpnadsväckande reaktion när man visar sitt garage för vänner och främlingar än vad man får om man bara har Entity och andra sport bilar som majoriteten endast har pgd av urval inför race. Grymt förutsägbart och lagom tråkigt.
Hearse är i alla fall den sista bilen på min lista.
Citera
2014-03-05, 00:34
Medlem
Citat:
Eftersom jag samlar på sällsynta fordon. Man får en mycket mer häpnadsväckande reaktion när man visar sitt garage för vänner och främlingar än vad man får om man bara har Entity och andra sport bilar som majoriteten endast har pgd av urval inför race. Grymt förutsägbart och lagom tråkigt.
Låter i och för sig riktigt kul. Men sen så är det så att en vän kommer och säger "Den har jag aldrig sett förut." och sen inget mer.
Citera
2014-03-05, 00:37
Medlem
Wertyms avatar
Citat:

Inte det minsta besvärligt. Du låter lat, vill du ha sällsynta bilar får du anstränga dig lite i alla fall.

Parkera under någon dörr behöver man inte göra för att fixa glitchen, bilen kommer spawna där man lämnat den i singleplayer, så bara spawn point är nära där man lämnar bilen så kan du glitcha den till vilken plats som helst.

Hearse spawnar vid kyrkan i LS, den ligger vid kyrkogården som har en liten damm vid sig. Kvällstid står den parkerad där, kanske på dagen också. I single player alltså.

Glitchen tar under 5 minuter .
Citera
2014-03-05, 00:46
Medlem
Någon annan som fått alla sina egna jobs som man skapat i "beta creator" att försvinna, efter att ni installerat nyaste updateringen.????

Mina är helt borta.

Måste va någon bugg, pratade med en till som sa att hans jobb försvunnit med.
Citera
2014-03-05, 01:01
Medlem
piovs avatar
Citat:

Har du lust att dela med dig av listan? Rätt sugen på att hitta lite andra bilar än standard utbudet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in