2014-03-04, 18:44
Medlem
Jag sålde min Cheetah och fick 390k för den Turismon var as fet, bra väghållning osv
Citera
2014-03-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Ja kan inte sälja mina bilar som ja köpt
Konstigt. Aldrig något problem för mig.
Citera
2014-03-04, 19:01
Bannlyst
frågor;

1. Finns det fortfarande pengaglitcher som förstör spelet?
2. Är spelare med sjukt höga levlar som fuskat till sig dessa kvar i spelet?
3. Är heists på gång?
4. Vad är nytt? Inte spelat på 2-3 månader.
5. ???
Citera
2014-03-04, 19:01
Medlem
Turbaas avatar
finns en del kläder oxå som är nytt!
aah turismon är skön o snygg! så har man pengar liggandes är det värt o köpa den men det är inte värt o byta ut entityn eller adder mot den
Citera
2014-03-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Trodde Turismo skulle vara bättre. Jag sparar hellre ihop till en Adder.
Sedan behöver jag bara en Hearse för att göra mitt garage helt komplett

Det enda jag fann värt att köpa var den nya pistolen. Snygg och även bättre än Combat.

X-box lr PS3?
Citera
2014-03-04, 19:26
Medlem
Alla typer av fordon på två hjul verkar bugga för mig i såväl race som i freemode. De drar åt höger fastän man inte styr åt det hållet. Har testat att lira med båda mina kontroller men samma problem för båda. Någon med liknande erfarenhet? Gäller PS3.
Citera
2014-03-04, 19:34
Medlem
Jag tycker att dom borde göra massa nya uppdrag på Online, för man får ju bara lira samma jävla uppdrag om och om igen..
Citera
2014-03-04, 19:48
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Alla typer av fordon på två hjul verkar bugga för mig i såväl race som i freemode. De drar åt höger fastän man inte styr åt det hållet. Har testat att lira med båda mina kontroller men samma problem för båda. Någon med liknande erfarenhet? Gäller PS3.

Det är någon inställningen du har som gör det. Kika in under kontrollinställningar och se till att allt är standard. Tror det finns nåt som gör att man kan luta kontrollen och svänga eller nåt skit...
Citera
2014-03-04, 20:38
Medlem
Glorkass avatar
har en längre tid varit på jakt efter Ocelot f620, den överlägset coolaste bilen som man inte kan köpa utan måste stjäla och köra in i garaget. Rätt sjukt att den inte räknas som high-end-bil faktiskt.

bild:
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0768/88YcdPkU0U-YJzsIFgRCwg/0_0.jpg

har kört som en tok fram och tillbaka mellan nöjesfältet och utomhusscenen, två platser där den ska finnas, utan att lyckas hitta den.
Men så plötsligt idag, när jag hade en bounty på 7000 pix på mig och är lite stressad och kör runt i norra LS, märker jag hur bilarna runt mig blir allt dyrare, det är Gallivanter Baller-SUV:ar och fina öppna cabar. Och plötsligt får jag ett möte av en Ocelot f620 i en korsning! Bara att kasta sig ut och ta bilen som jag letat efter i månader, trots att jag har folk efter mig som jagar bountyn, bla en dåre i helikopter. Jag tar bilen, får två stjärnor och gasar iväg fort som fan. Folk skjuter sönder däck och rutor och jag är nere på rött när jag äntligen rullar in bilen i mitt garage i weazel plaza. Stor lättnad.

Är det förresten någon mer än jag som gillar att campa uppe på tak när man har bounty efter sig?
Sjukhuset är ett sådant bra tak där man verkligen kan gömma sig i små prång.

Vad är grejen med det här uppdraget "Rooftop Rumble" som man bjuds in till då och då? Är det en bugg eller varför tjänar man så sanslöst bra med pengar och ranking på något så enkelt som tar typ 2 minuter att göra? Och varför heter det rooftop rumble när man inte är uppe på något tak?
Nyttigt litet uppdrag men det känns lite sisådär att tjäna lika mycket som man gör på 1 timmes malande av Survivals. Två rooftop rumbles så har man 40 000 spänn och en hel rank upp.
Citera
2014-03-04, 20:59
Medlem
Forbliranonyms avatar
Bara jag som inte kan ladda ner nya uppdateringen?
Citera
2014-03-04, 21:02
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Bara jag som inte kan ladda ner nya uppdateringen?

Nått för dig?

http://www.gamespot.com/forums/playstation-discussion-1000002/gta5-update-wont-update-29454786/
http://gtaforums.com/topic/614094-why-i-cant-download-the-update/

Annars testa att ta bort gta filerna och sen försöker du igen
Citera
2014-03-04, 21:18
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
X-box lr PS3?
Xbox.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera