2014-03-02, 18:19
Medlem
Någon som har erfarenhet av Tios thai relax i GBG lr Örebro? Jag tänkte testa dem i Örebro i morgon.
Citera
2014-03-02, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Lingam och Yoni finns inte i thaimassageskolorna....läs på lite till haha...

I tantraskolorna. Och mer eller mindre officiell fortsättningskurs i Wat po. Även om tekniken är hinduisk och inte buddistiskt. Tjatgubbe. Vad anser du om min salongsaktivitetsanalys? Kan du bidra med något i aktuella trådar annat än jämmer och elände?
Citera
2014-03-02, 23:05
Medlem
Kanske åker han fast? Kanske är det inte heller så säkert på Thai massage som påstås här. Det skulle ju kunna vara tvärtom mellan könen menar jag. Nu är det ju en arab kille som bedriver thai massage av damer.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2296886-massor-atalad-for-valdtakt-mot-kund
Citera
2014-03-02, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kent36
Kanske åker han fast? Kanske är det inte heller så säkert på Thai massage som påstås här. Det skulle ju kunna vara tvärtom mellan könen menar jag. Nu är det ju en arab kille som bedriver thai massage av damer.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2296886-massor-atalad-for-valdtakt-mot-kund

Bara så du vet, dom flesta thailändskorna är av säkerhetsskäl rasistiska, hatar araber, muslimer, svartskallar och negrer. Samt kaxiga vita fjunisar. Återstår äldre stiliga slimma faranger med god ekonomi. Som det finns relativt gott om.
Citera
2014-03-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Bara så du vet, dom flesta thailändskorna är av säkerhetsskäl rasistiska, hatar araber, muslimer, svartskallar och negrer. Samt kaxiga vita fjunisar. Återstår äldre stiliga slimma faranger med god ekonomi. Som det finns relativt gott om.

Så du menar att de Thai damer som jobbar för honom nu, hatar honom
Nu var det så att med mitt inlägg att jag menade att han åkte fast för att kunder till honom inte var nöjda med behandlingen. och anmälde honom. Det kan ju hända på vilken Thai salong som helst.
Citera
2014-03-03, 08:00
Medlem
Citat:
Så du menar att de Thai damer som jobbar för honom nu, hatar honom
Nu var det så att med mitt inlägg att jag menade att han åkte fast för att kunder till honom inte var nöjda med behandlingen. och anmälde honom. Det kan ju hända på vilken Thai salong som helst.

nu var det väll så att det är han själv som är massör o har antastat sina kvinnliga kunder,
finns ett liknade fall i Linköping väl omskrivet i press

Detta har väll inget med thaimassage att göra
Citera
2014-03-03, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
I tantraskolorna. Och mer eller mindre officiell fortsättningskurs i Wat po. Även om tekniken är hinduisk och inte buddistiskt. Tjatgubbe. Vad anser du om min salongsaktivitetsanalys? Kan du bidra med något i aktuella trådar annat än jämmer och elände?

Frånsett från din lite narcistiska förhållning i dina inlägg, så har du säkert stor erfarenhet och kunskap om Thaidamers tänk och agerande i den svenska massagedjungelen och troligtvis även utanför massagen Dina analyser berikar ju forumet.
Du känner säkert till även det som inte är så glatt och trevligt i massagevärlden och med des aktörer, men föredrar att inte upplysa andra eller att inte sprida kunskapen. Vilket jag inte har problem med.
Citera
2014-03-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
nu var det väll så att det är han själv som är massör o har antastat sina kvinnliga kunder,
finns ett liknade fall i Linköping väl omskrivet i press

Detta har väl inget med thaimassage att göra

Jo BB han driver en Thai massage..där han själv masserade ihop med thailändskor, sitter just nu häktad så för tillfället är det lite svårt för honom, men han kommer snart ut igen. Men thailändskorna jobbar vidare i butiken. Det har med Thai massage att göra
Citera
2014-03-03, 18:34
Medlem
Citat:
Jo BB han driver en Thai massage..där han själv masserade ihop med thailändskor, sitter just nu häktad så för tillfället är det lite svårt för honom, men han kommer snart ut igen. Men thailändskorna jobbar vidare i butiken. Det har med Thai massage att göra

aha då hade jag för lite info,

stackars thiadamer o jobba för en sån idiot
Citera
2014-03-04, 16:23
Medlem
Hej har letat efter någon salong som öppnar redan kl 08:00 i Stockholm,finns det någon som öppnar så tidigt? Jag har tittat i TM guiden men kan ha missat den/denna salong. Någon som vet?

//Pinnwn
Citera
2014-03-04, 18:58
Medlem
Vad innebär BTB (Body to body) och hur upplever ni det?
Ålar hon liksom runt mage mot mage, tuttar tryckt mot din bröstkorg eller vad händer?

Fick erbjudande om det senast men hade inte stålar till det just då och undrar om det kan vara värt de 800 riskdalerna eller vad det nu skulle slutat på. Beror såklart på massösen men ni fattar vad jag menar.
Citera
2014-03-04, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerless
Vad innebär BTB (Body to body) och hur upplever ni det?
Ålar hon liksom runt mage mot mage, tuttar tryckt mot din bröstkorg eller vad händer?

Ungefär men det är ju bara häften. En äkta BTB ska också innehålla fittläppsglid fram och tillbaka över din lilleman. Så att lilleman "nästan" råkar glida in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in