2014-03-02, 19:58
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoHSqliNNe
Vilka är det som är med i BST förutom Triss och LEG? lite mer info om BST skulle uppskattas här i tråden eller i PM
Rätt lätt att få ett hum om det i bst filmen hörru
Citera
2014-03-02, 20:25
Medlem
njekss avatar
Citat:
Vilka är det som är med i BST förutom Triss och LEG? lite mer info om BST skulle uppskattas här i tråden eller i PM

BST tänker jag iallafall Triss, Leg, Tre, Punk, ABC. Dock är jag osäker på ifall samma person ligger bakom flera tags, du får väl klura lite själv.
Citera
2014-03-02, 21:09
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
BST tänker jag iallafall Triss, Leg, Tre, Punk, ABC. Dock är jag osäker på ifall samma person ligger bakom flera tags, du får väl klura lite själv.

Tre av de du nämner är samma.
Citera
2014-03-03, 00:21
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Skidåkerskan är väl en, eller är det ytterligare en som är samma som någon annan?
Citera
2014-03-03, 01:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Gamla MIS-räven Beges är ju med i BST. Fast han kanske har någon av tagsen som nämndes ovan. Folk bytar signaturer oftare än jag byter kalsonger ibland

Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Beror på vad för information du försöker få ut av att veta det.

Antagligen av samma skäl som jag då och då frågar om gamla lirare från min barndom här i tråden som abrupt slutade synas...
Citera
2014-03-03, 16:38
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:

Wave då? Eller är det wol han är med i?
Citera
2014-03-03, 17:10
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Wave då? Eller är det wol han är med i?

Alltså jag har ingen aning, som sagt jag vet inte ens vilka som är samma person bakom de jag nämnde. Jag raddade bara upp de namn jag förknippar med BST helt enkelt.
Citera
2014-03-04, 13:08
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
Ligisd, Hook och Xeno la ju bra grejer redan i 14-15 års åldern. Inte i klass med vad Ligisd lägger idag men inte fan var det dåligt.

Ligisg och xeno vet jag började tidigt. Ligisd hade stil och teknik tidigt men snälla hook började väl måla när han var runt 18år och hade då inga skills än.
Citera
2014-03-04, 15:44
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:

Triss(ABC123,tre,tri med mera)
Sick(suck,cisu, tidigare svank omg)
Punk
Beges, begs,bgs (MIS)
Leg?
Ice?
Gnuk (tidigare crip hej crew?)
Citera
2014-03-04, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
Triss(ABC123,tre,tri med mera)
Sick(suck,cisu, tidigare svank omg)
Punk
Beges, begs,bgs (MIS)
Leg?
Ice?
Gnuk (tidigare crip hej crew?)
Gissar du?
Citera
2014-03-04, 16:14
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
Ice?

I retard filmen så drar ju punk upp bla sumo och ice tags förutom sin egen, och vad jag vet är alla tre olika personer ifrån göteborg ifrån början iaf.
Citera
2014-03-04, 18:12
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
Gissar du?

Gissa är för internetkrigare, penso glömde jag, dock är jag inte säker på om denne kan vara samma som någon av mina frågetecken. Men förutom dessa är jag i stort sätt helt säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in