2014-03-01, 19:25
Medlem
Hardcorebobos avatar
Tänkte sätta igång med en kur när som helst efter en kortare semster bakom muren. Tänkte köra testo c/e 500mg + anavar eller dbollar.
Hur funkar Testo + anavar är min fråga? testo och dbollar funkar ju, Men är mest intresserad av anavar som oral.
Citera
2014-03-01, 20:11
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Tänkte sätta igång med en kur när som helst efter en kortare semster bakom muren. Tänkte köra testo c/e 500mg + anavar eller dbollar.
Hur funkar Testo + anavar är min fråga? testo och dbollar funkar ju, Men är mest intresserad av anavar som oral.
Det är klart det fungerar? Varför skulle det inte göra det?
Citera
2014-03-01, 20:18
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det är klart det fungerar? Varför skulle det inte göra det?

Nej, sedan herregud.. läs på lite i alla fall? Testo och var fungerar inte alls. De krockar helt i varandra och får personen att vändas ut och in.

Citera
2014-03-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo

Tyvärr de funkar inte ...

jodå de går bra hade rekat minst 50mg på varen dock
Citera
2014-03-02, 16:41
Medlem
Mindcontrolleds avatar
Mynta mig inte som dum i huvudet nu men här är mina frågor.

Höjer AAS BMR något? Alltså om jag skulle ligga i sängen en hel dag och gå på AAS skulle jag då höja mitt BMR än om jag inte tog några?

Finns det några tips ni kan ge som kan lindra vissa bieffekter? Vissa saker man kan äta som sänker blodtryck, saker man borde undvika som kan bidra till ökad vattensamling och så vidare.
Citera
2014-03-02, 17:08
Medlem
vad tycker ni om att köra trennet högre än testot? fördelar/nackdelar?
Citera
2014-03-02, 19:29
Medlem
fewdollarss avatar
Tar gärna emot kritik med mitt upplägg,
Är färsking och min målsättning är att kura "säkert" och prova på
det här med prepp.

Nåja...

Förslag till kur:

Innan kur:
Liv52, ingen alkohol eller fet mat på minst 60 dagar innan.
Hälsokontroll med blodprofil.

Kur:
Oral Turinabol från NP.
(30/20/60/20)
30mg ed 20 dagar
+60mg ed 20 dagar.

PCT:
Dag 41, 80 mg front med Nolva
samt acetylsalicylsyra som profylax mot vissa av Nolvans bieffekter (t ex blodpropp)
Dag 41-61, 20 mg nolvadex.
(Letro på lager vid nödfall.)

Kurens första 20 dagar är lågdos OT för att känna på preppen och hur jag reagerar bieffektsmässigt, och ökar sedan (efter hälsokontroll) de sista 20 dagarna med 100% upp till 60 mg ed.
Ny hälsokontroll ca 14 dagar in på PCT.

På hälsokontroll görs sk Blodprofil/multitest. Hos privatklinik, ej vårdcentral.
Efter kur uppehåll minst 12 veckor inför nästa ev kur.

OT valde jag pga den ej aromatiserande effekten, att den ger styrka och lite massa trots att den ger "få" bieffekter och känns som ett bättre nybörjarval än anavar som dessutom är dyrare och mer svåråtkomligt.

Kommentera gärna
Citera
2014-03-02, 20:51
Medlem
Hej, jag hade tänkt hoppa på detta tåget, och ni får tycka vad fan ni vill.

Jag är 22, fyller 23 i år och har varit överviktig i stort sätt hela mitt liv, i 17-18-års åldern började jag hålla på med droger, dagligen, i flera år. Men nu har jag fått disciplin på mig själv, har tränat 5 dagar i veckan med en diet beståendes av i princip havregryn, kyckling och broccoli i över 6 månader och gått ner från 120 till 78kg på mina ca 190cm.

Nu är det slut på deffandet och det är dags att börja bygga, dock har jag tänkt ta till med hjälpmedel då jag vill se bra ut nu, medans man är ung, och inte när jag är trettio.

Jag är medveten om riskerna som AAS bär med sig, jag är påläst, jag är redo. Tänkte starta med en testo E-kur, det jag står och väger emellan är hurvida jag skall köra 250 eller 500 e5d. Självklart är det så att 500 e5d ger mer, dock ökar ju även riskerna. Det jag undrar över är hur stor skillnaden, resultatmässigt, egentligen kan vara. Självklart är det en massa faktorer som spelar roll, men borde ändå gå att få en liten hint, t.ex utav någon som testat båda och kan dela med sig utav sina erfarenheter.

Tack på förhand
Citera
2014-03-02, 20:57
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyckvadfanduvill

Jag är 22, fyller 23 i år och har varit överviktig i stort sätt hela mitt liv, i 17-18-års åldern började jag hålla på med droger, dagligen, i flera år. Men nu har jag fått disciplin på mig själv, har tränat 5 dagar i veckan med en diet beståendes av i princip havregryn, kyckling och broccoli i över 6 månader och gått ner från 120 till 78kg på mina ca 190cm.

Nu är det slut på deffandet och det är dags att börja bygga, dock har jag tänkt ta till med hjälpmedel då jag vill se bra ut nu, medans man är ung, och inte när jag är trettio.

Jag är medveten om riskerna som AAS bär med sig, jag är påläst, jag är redo. Tänkte starta med en testo E-kur, det jag står och väger emellan är hurvida jag skall köra 250 eller 500 e5d. Självklart är det så att 500 e5d ger mer, dock ökar ju även riskerna. Det jag undrar över är hur stor skillnaden, resultatmässigt, egentligen kan vara. Självklart är det en massa faktorer som spelar roll, men borde ändå gå att få en liten hint, t.ex utav någon som testat båda och kan dela med sig utav sina erfarenheter.

Tack på förhand

Bra jobbat med viktnedgången Börja på 250 mg e5d,för att se hur du reagaerar på det. Ä inte så att 500 mg måste ge mer, less is more som proffsen säger!
Citera
2014-03-02, 21:23
Medlem
sedans avatar
Citat:

Tack på förhand
Eller så kör du bara 250mg och höjer till nästa kur om du inte är nöjd? Vad förlorar du på det?
Citera
2014-03-02, 21:29
Medlem
Citat:

Tack på förhand

"250 eller 500mg" rätt ofta återkommande fråga det finns ingen lag att man ska köra på den dosen som nybörjare kör du med vialer kan du köra som du vill, om du är osäker lägg dig på hälften då? 375mg E5D

Jag går alltid på veckodoserna och fyller pumpen efter det
Citera
2014-03-03, 10:06
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
"250 eller 500mg" rätt ofta återkommande fråga det finns ingen lag att man ska köra på den dosen som nybörjare kör du med vialer kan du köra som du vill, om du är osäker lägg dig på hälften då? 375mg E5D

Jag går alltid på veckodoserna och fyller pumpen efter det

Jag skulle hellre satt oftare, 250e4d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in