2014-03-02, 14:31
Medlem
adidaskicks avatar
WM är bäst i Sverige i nuläget och kommer nog sitta på den tronen ett tag till.
Men det jag inte förstår med Gbg är varför dom tog bort UTG efter två förlorade Box mot malmö borde dom inte skapa en baby liga?
Citera
2014-03-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Både WM och göteborgs yngre falanger vet hur det gick när vi hälsade på för att möta Gais.

haha gå och lägg dig va jävla luffare
Ni är så jävla rädda för att få däng så ni törs inte boxas utanför stan, ni ska prompt köra mitt i Gbg och lyckas då såklart få snuthäng
Att ni sedan är 150+ som ger er på ett 20 tal wm killar och tar det som en vinst är bara så jävla patetiskt..

Ta er i kragen för fan och boka ett grusgropsbox!
Citera
2014-03-02, 18:29
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adidaskick
WM är bäst i Sverige i nuläget och kommer nog sitta på den tronen ett tag till.
Men det jag inte förstår med Gbg är varför dom tog bort UTG efter två förlorade Box mot malmö borde dom inte skapa en baby liga?

Jag trodde att Firman Boys var ansedda som bäst, i och med att de besegrat både KGB, DFG, Wisemen (m.fl?) på rad. Det räcker alltså att vinna ett box för att bli bäst i Sverige?

Om Frontline hade besegrat Wisemen, hade de varit bäst i Sverige då? Det hade varit roligt med en lite mer prestigelös scen där man kallar sig bäst efter att ha besegrat liga efter liga, och inte så fort man har lyckats ta en skalp mot den liga som har flest raka vinster.
Citera
2014-03-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Jag trodde att Firman Boys var ansedda som bäst, i och med att de besegrat både KGB, DFG, Wisemen (m.fl?) på rad. Det räcker alltså att vinna ett box för att bli bäst i Sverige?

Om Frontline hade besegrat Wisemen, hade de varit bäst i Sverige då? Det hade varit roligt med en lite mer prestigelös scen där man kallar sig bäst efter att ha besegrat liga efter liga, och inte så fort man har lyckats ta en skalp mot den liga som har flest raka vinster.

Funkar ju så, WM är just nu herren på täppan.. Och varför man kallar sig bäst är väl för att WM och FB ligger nivåer högre än vad DFG, KGB osv gör. Tror inte WM hade bangat på box emot någon av dessa firmor.
Citera
2014-03-02, 20:37
Medlem
Citat:

WISEMEN har en enda torsk och det är emot AIK i Skövde, därför är de störst, därför vill inte någon annan liga möta dem.
Citera
2014-03-02, 20:41
Avslutad
Citat:

De hade definitivt kallat sig bäst. Den svenska modellen, man är aldrig bättre än sin senaste fight.

Åker man så får man helt enkelt försöka ta revansch så fort det går. Inte så märkvärdigt, egentligen. Det finns ju fortfarande vissa kriterier som avgör huruvida man verkligen vunnit "liga mot liga" eller om det handlade om en lyckosam kväll där man i numerärt överläge lyckades kliva över några överförfriskade konkurrenter i taxi-kön*.

*Påhittat scenario som vi inte behöver fastna i.
Citera
2014-03-02, 21:01
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mYmEST
Funkar ju så, WM är just nu herren på täppan.. Och varför man kallar sig bäst är väl för att WM och FB ligger nivåer högre än vad DFG, KGB osv gör. Tror inte WM hade bangat på box emot någon av dessa firmor.

Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
WISEMEN har en enda torsk och det är emot AIK i Skövde, därför är de störst, därför vill inte någon annan liga möta dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Outbreak
De hade definitivt kallat sig bäst. Den svenska modellen, man är aldrig bättre än sin senaste fight.

Åker man så får man helt enkelt försöka ta revansch så fort det går. Inte så märkvärdigt, egentligen. Det finns ju fortfarande vissa kriterier som avgör huruvida man verkligen vunnit "liga mot liga" eller om det handlade om en lyckosam kväll där man i numerärt överläge lyckades kliva över några överförfriskade konkurrenter i taxi-kön*.

Ja, jag vet att den svenska modellen fungerar så, och det var just därför jag ifrågasatte det. Att man inte är bättre än sin senaste fight betyder ju inte att man är bättre än de man inte slogs mot.

Visst har Wisemen inte mött DFG eller KGB på flera år? Hur man kan med säkerhet påstå sig vara bättre?

Djurgården förlorade idag mot Sirius, Bajen vann mot Sirius, är Bajen bättre än Djurgården? Tänker alltså på fotbollslagen.

Var Bajen bäst på scenen när man i "mellanstora" fighter besegrade FB två-tre gånger under en vinter (det som föranledde Gnesta)?

För att göra det hela enkelt så förstår jag inte hur man kan kalla sig bäst om man inte har besegrat alla (inom rimlig tid). Och att det är accepterad norm på scenen att man inte är bättre än sin senaste fight avgör ju inte om du de facto är bättre än alla andra.
Citera
2014-03-02, 22:03
Medlem
NegerJontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm

http://youtu.be/jeX5VZNKa0k
Citera
2014-03-02, 23:33
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerJonte
http://youtu.be/jeX5VZNKa0k

Men de där va ju ojämna nummer osså hade dom 4st som va över tretti å vi hade motvind och 7 st som va... osv osv osv
Citera
2014-03-03, 08:33
Medlem
Citat:
Ja, jag vet att den svenska modellen fungerar så, och det var just därför jag ifrågasatte det. Att man inte är bättre än sin senaste fight betyder ju inte att man är bättre än de man inte slogs mot.

Visst har Wisemen inte mött DFG eller KGB på flera år? Hur man kan med säkerhet påstå sig vara bättre?

Djurgården förlorade idag mot Sirius, Bajen vann mot Sirius, är Bajen bättre än Djurgården? Tänker alltså på fotbollslagen.

Var Bajen bäst på scenen när man i "mellanstora" fighter besegrade FB två-tre gånger under en vinter (det som föranledde Gnesta)?

För att göra det hela enkelt så förstår jag inte hur man kan kalla sig bäst om man inte har besegrat alla (inom rimlig tid). Och att det är accepterad norm på scenen att man inte är bättre än sin senaste fight avgör ju inte om du de facto är bättre än alla andra.

handlar nog mycket om att dfg/KGB inte är så villiga att köra. Om nu dfg/KGB vill vara med de stora får de väl ringa och boka box mot wm? tror ej att de hade tackat nej
Citera
2014-03-03, 11:30
Medlem
BO - AY

https://www.youtube.com/watch?v=nIGHQREtrw0&feature=youtube_gdata_player
Citera
2014-03-03, 11:36
Medlem
Kul att filmerna släpps till allmänhetens beskådan censurerade! Tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in