2013-12-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Poznan verkar ha vägt in på max tillåtna.

Du som verkar ha lite koll. Vilka andra lag var representerade?

Eller var det bara WM, Lech och CSKA?
Citera
2013-12-16, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleri
Du som verkar ha lite koll. Vilka andra lag var representerade?

Eller var det bara WM, Lech och CSKA?

Nej, det var fler. Tror jag. Eller så var det fler anmälda men bara dessa kom, så kan det också ha varit. Men jag tror inte man mötte alla som var där.
Citera
2013-12-16, 17:03
Medlem
Det var fler lag. WM hade lite otur att dem fick 2 seedade lag i sin grupp.
Citera
2013-12-16, 17:30
Medlem
Det var 5 st lag som var med eftersom det var en del avhopp i sista minuten.. Det var tänkt att vara 8 lag som ställde upp. Det sista lagen var ett ukrainskt lag som var riktigt tuffa och höll på att vinna mot polackerna och Sparta Prag... Men endast ett lag från varje land.

Många kampsportare som ställde upp, det är ju en helt annan scen där borta... Efter galan bjöds det på fest och alla lagen var där. Många med blåa ansikten och plåster mm...
Senast redigerad av nightmares 2013-12-16 kl. 17:32.
Citera
2013-12-16, 18:14
Medlem
Floxxers avatar
Hur mycket vann Polackerna i prispengar? Såg att ryssarna (tvåorna) vann 2500 Euro
Citera
2013-12-16, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floxxer
Hur mycket vann Polackerna i prispengar? Såg att ryssarna (tvåorna) vann 2500 Euro
Det dubbla, har jag för mig.
Citera
2013-12-16, 18:36
Medlem
O nu till den klassiska frågan. När kommer filmen upp
Citera
2013-12-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Bra att det iallafall var en svensk liga på plats, trots att det var wm.
Hur mycket fick ligan väga?

Känna väll rätt rimligt med Sveriges nr 1 eller ?
Citera
2013-12-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
O nu till den klassiska frågan. När kommer filmen upp
Alla filmer kommer inte upp. Som du säkert vet. Hoppas inte denna gör det för det kan förstöra mer än vad det ger.

I framtiden är det väl tänkt att försöka sälja in det här, göra det lite mer legitimt, eller rättare sagt visa för omvärlden att det är schysta villkor och en seriös tanke bakom. Detta har potential att bli en helt egen ny grej, som inte liknar något annat, och som skulle kunna sälja riktigt bra.

Inte särskilt många sk vanliga skulle nog betala för att se en brötig fight på en skogsväg där det mesta är huller om buller.

Men om man däremot är exakt lika många, man har viktklasser att hålla sig till, allt är upptänt och fint, det finns flera domare tillhands, så hamnar det i en helt annan dager. Eller vad tror ni andra?
Senast redigerad av xtroverto 2013-12-16 kl. 18:58.
Citera
2013-12-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
I framtiden är det väl tänkt att försöka sälja in det här, göra det lite mer legitimt, eller rättare sagt visa för omvärlden att det är schysta villkor och en seriös tanke bakom. Detta har potential att bli en helt egen ny grej, som inte liknar något annat, och som skulle kunna sälja riktigt bra.

Inte särskilt många sk vanliga skulle nog betala för att se en brötig fight på en skogsväg där det mesta är huller om buller.

Men om man däremot är exakt lika många, man har viktklasser att hålla sig till, allt är upptänt och fint, det finns flera domare tillhands, så hamnar det i en helt annan dager. Eller vad tror ni andra?

Mot Den Moderna Huliganen!
Citera
2013-12-16, 19:09
Medlem
Filmerna kommer ut till allmänheten i februari, grabbarna som ställde upp får se de om ett par veckor. Detta är ett proffsigt arrangemang med riktiga kameror och domare mm.. Så kvaliteten kommer såklart slå allt innan detta. ..

Även fast det är lite prestige i detta blir det mer sport med huliganer eftersom det finns domare mm.. läkare på plats. .

Riktigt proffsigt faktiskt. . Sägas skall att inbjudan gick ut till tyskar, som hade nått internt de skulle ha. Och flera väst europeiska ligor dom alla tackade nej. Röda stjärnan mm sa nej. Det här kommer köras flera ggr. .
Citera
2013-12-16, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleri
Mot Den Moderna Huliganen!
Eller kanske som ett häftigt komplement till det vanliga?

Detta är enligt mig, och jag tror många andra, betydligt mer riktigt. Här kan du inte leka att du är med, men gömmer dig bakom andra. Här ser man alla, och du kommer inte undan. Det är ju också en rätt bra poäng i det hela.

Båda har sin charm, men att säga att man ska upp i en bur mot 5 bjässeryssar impar mer på mig än att säga att man var en av 120 som slogs på en åker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in