Citat:
Nu är det iofs bortom mig hur man kan jämföra ett parti som framför en ytterst modest kritik mot den förda migrationspolitiken med ett parti för pedofiler, men jag antar att det helt enkelt är så att multikultidårarna drar den bortre gränsen för vansinne ungefär där deras egen tolerans för andras rätt att tycka olika tar slut. Allt bortom detta är jämförbar ondska, sen spelar det ingen roll om man vill minska utvisa kriminella utlänningar eller våldta spädbarn analt.
Jag kan tycka att det är beklämmande att så många människor inte inser ironin i att kalla sig toleranta och demokrater samtidigt som de titt som tätt ger uttryck för de mest fascistoida åsikter och censurivringar. Det allra mest skrämmande är att jag på allvar tror att det inte direkt handlar om dubbelmoral utan snarare tunnelseende. De här individerna är så upptagna med sin egen inbillade godhet att de inte själva hör alla grodor som hoppar ur deras munnar. De tror att de förespråkar tolerans och demokrati och att just detta är så viktigt att de är beredda att förfölja och utrota alla som inte håller med.
Jag kan tycka att det är beklämmande att så många människor inte inser ironin i att kalla sig toleranta och demokrater samtidigt som de titt som tätt ger uttryck för de mest fascistoida åsikter och censurivringar. Det allra mest skrämmande är att jag på allvar tror att det inte direkt handlar om dubbelmoral utan snarare tunnelseende. De här individerna är så upptagna med sin egen inbillade godhet att de inte själva hör alla grodor som hoppar ur deras munnar. De tror att de förespråkar tolerans och demokrati och att just detta är så viktigt att de är beredda att förfölja och utrota alla som inte håller med.
Ignorant som du är, verkar du inte förstå dina egna brister. Du klagar på att många människor inte inser ironin att kalla sig toleranta och demokrater och att de är beredda att förfölja och utrota alla som inte håller med. Brevbäraren vägrade dela ut SD- relaterad reklam. Utrota?Förfölja? Var får du det ifrån? Brevbäraren anser troligtvis att SD:s anhängare inte står för demokratiska värderingar. Han gör helt rätt. SD står inte för alla människors lika värde, kom helst inte med argument som att jag ska läsa deras partiprogram för det har jag redan gjort och den står så långt ifrån deras verkliga åsikter som det bara går. De är lögnaktiga i all deras retorik. Samtidigt talar du så gott om demokratin. Tycker du inte att brevbäraren har rätten att bojkotta vad han tycker inte står för mänskliga rättigheter? Det är människor som honom, som undviker manipulering av rasistiska åsikter vilket i slutändan tilltalar människan och mänskligheten mer än att dela ut rasistisk reklam och låta massor av människor falla för SD:s propaganda. Tänk om. Tänk rätt.