2014-03-01, 20:01
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
De enda jag spelat är Malinovka, Himmelsdorf, Mines och Province.

Har du bara spelat tier 1 och tier 2 tanks? I alla fall tier 1 är begransade till de fyra kartorna.
Citera
2014-03-01, 20:01
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
province och dragon ridge finns väl endast i company och Cw har jag för mig, det är väl de enda som är borta från random..?

port var det längesen jag spelade iofs.. kanske den oxå?

kom på att jag spelat province som sealclubbing hur fan kunde jag glömma den cruiser III wtf

Provice är väll bara lågtier? Men jag är säker på att jag fått den som T5, men det var iofs ett tag sen.

Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Nästan alla finns med. Tre tror jag har blivit borttagna och två kan man bara få med tanks med låg tier. Probemet är att spelet verkar tycka man ska spela Himmelsdorf mest hela tiden så man får inte se de andra kartorna så ofta. Jag HATAR verkligen att det är två Himmelsdorfkartor nu. Himmelsdorf två gånger i rad med arty kan få en att vilja avinstallera direkt.

Tycker du ska vara glad över Himmelsdorf, själv får jag förbannade Erlenberg och Karelia gång på gång på gång. Så satans trött på dessa kartor.
Citera
2014-03-01, 20:03
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Jag har spelat nästan 50 matcher och har aldrig sett Airfield, El Halluf, Erlenberg, Fisherman's Bay, Karelia, Komarin, Murovanka, Prokhorovka, Redshire, Sand River, Serene Coast, South Coast, Steppes, Swamp, Tundra, Westfield, Abbey, Arctic Region, Cliff, Ensk, Fjords, Lakeville, Live Oaks, Highway, Mountain Pass, Pearl River, Port, Ruinberg, Sacred Valley, Severogorsk, Siegfried Line eller Widepark.

De enda jag spelat är Malinovka, Himmelsdorf, Mines och Province.

Resten av kartorna låses upp på högre tiers, tyvärr är man rätt begränsad på lägre tiers när det kommer till rotationen av kartorna.
Citera
2014-03-01, 20:53
Medlem
Citat:
Har du bara spelat tier 1 och tier 2 tanks? I alla fall tier 1 är begransade till de fyra kartorna.

hahah jag missade att han bara spelat 50 matcher (smileyn är till mig själv eftersom jag är så slarvig)

det förklarar det hela

btw Estuaire, den sydligaste landingen i afrika, hålls nu av de mäktiga tomaterna med ca 40 spelare i klanen nu får vi se om vi lyckas komma ifrån landingen och hålla landingen senare
Senast redigerad av plastdunkk 2014-03-01 kl. 20:57.
Citera
2014-03-01, 21:02
Medlem
LVX156s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Resten av kartorna låses upp på högre tiers, tyvärr är man rätt begränsad på lägre tiers när det kommer till rotationen av kartorna.
Aha! Det förklarar saken, tack.
Citera
2014-03-01, 21:03
Medlem
Citat:
Köpt mig en T-44 ikväll och den är precis lika kul som jag trodde att den skulle vara. En rejäl stockgrind att se fram emot dock, då jag slösade all free xp jag hade på att låsa upp den samt första tornet så jag kunde montera första 100 mm kanonen.
Den är underbar valde o köra på sista motorn osså
Citera
2014-03-01, 21:28
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Den är underbar valde o köra på sista motorn osså

Japp, det blir en självklarhet för den är lite slö i accelerationen med mellanmotorn tycker jag. Älskar dessutom alla ryska trollstudsar man får med den.

Edit - Har även köpt Panter II till rabatterat pris idag och usch vad den sög som stock.
Senast redigerad av Bearforceone 2014-03-01 kl. 21:34.
Citera
2014-03-01, 21:55
Medlem
gick inge bra i anfallet, men de hade en jävligt elak överaskning som defence på mountain pass:

http://www.wotreplays.org/replay/531248429c81a5291f010000.html

hoppas den där funkar, vi ska använda den nu. Hade aldrig sett någon som fått upp en meduim där, men vi fick upp två få se hur det går nu i försvaret.

om replay inte funkar, tisa gärna om bättre ställe att ladda upp det på. man måste använda "save" och köra den som en egen replay såklart.

en hint, man behöver en massa stora starka pojkar att knuffa

vi vann med 15-1 ...grisförsvar.. men den där mediumen förstör hela ens dag
Senast redigerad av plastdunkk 2014-03-01 kl. 22:41.
Citera
2014-03-01, 22:27
Medlem
Tjena gubbs! Hade en gång en spg, en GW Tiger P för att vara exakt. I fyllan och villan sålde jag den för att få lite krediter. Kan också säga att jag va lagomt less på tiden det tog att ladda om...

Så min fråga lyder: Finns det någon spg i högre tier som inte tar en jävla tid att ladda om? Hellre lägre dmg och kortare laddtid!
Citera
2014-03-01, 23:14
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
gick inge bra i anfallet, men de hade en jävligt elak överaskning som defence på mountain pass:

http://www.wotreplays.org/replay/531248429c81a5291f010000.html

hoppas den där funkar, vi ska använda den nu. Hade aldrig sett någon som fått upp en meduim där, men vi fick upp två få se hur det går nu i försvaret.

om replay inte funkar, tisa gärna om bättre ställe att ladda upp det på. man måste använda "save" och köra den som en egen replay såklart.

en hint, man behöver en massa stora starka pojkar att knuffa

vi vann med 15-1 ...grisförsvar.. men den där mediumen förstör hela ens dag
replayed funkar bra att ladda ner och spela upp men jag tycker www.wotreplays.eu är bättre. Det är world of tanks egna uppladdningssida så det är mycket mindre risk att webbsidan slutar fungera för gott och man förlorar alla replays. Den visar också en fullständig kopia av afterbattlereport fönstret i spelet.
Citera
2014-03-02, 00:46
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Java
Tjena gubbs! Hade en gång en spg, en GW Tiger P för att vara exakt. I fyllan och villan sålde jag den för att få lite krediter. Kan också säga att jag va lagomt less på tiden det tog att ladda om...

Så min fråga lyder: Finns det någon spg i högre tier som inte tar en jävla tid att ladda om? Hellre lägre dmg och kortare laddtid!
Franska. Ligger på ca 25 sekunder med 100% crew, BiAS och Rammer - i tier VIII Lorr 155 51.
Har även M12 och S-51, gillar båda dessa men har mycket längre reload än lorr
Citera
2014-03-02, 00:55
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Provice är väll bara lågtier? Men jag är säker på att jag fått den som T5, men det var iofs ett tag sen.

Tycker du ska vara glad över Himmelsdorf, själv får jag förbannade Erlenberg och Karelia gång på gång på gång. Så satans trött på dessa kartor.
Sedan jag stängde av assault har min map rotation varit helt okej. Blev så förbannat trött på de du nämner, fick defend om och om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in