2014-02-11, 14:35
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Jag utgår från att hela Sverige tycker så.
Nja, det är nog bara Flashback som har denna otroliga hangup på allt som luktar det minsta präktighet. (Gemene Flashbackare anser ju t ex att Patrik Sjöberg är självklart överlägsen Stefan Holm som människa, väsentligen bara eftersom Patrik är en ohyfsad tölp, och Stefan inte är det.) Men det har nog sina fördelar att vara ganska präktig av sig om man har varit ute och turnerat med dansband sen man var tolv...

För övrigt får man vara hur präktig som helst när man ser ut och sjunger som Sanna. Ingen har nämnt hennes armar än. De är direkt sensationella.
Citera
2014-02-11, 15:27
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Hon blir baske mig snyggare för varje år (mello 2014)! Nån som har nåt nytt att berätta? Är hon fortfarande singel?

Bor ihop med gitarristen Joakim Ramsell.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sanna_Nielsen
Citera
2014-02-11, 16:59
Medlem
Snurrens avatar
Hon har uppmanat pojkvännen att fria. Läge nu tycker hon.
Citera
2014-03-01, 17:21
Medlem
QueerSchilvias avatar
Hon börjar bli en riktig surkärring. Sitter och klagar på att "vanligt" folk kommenterar hennes Instagram, men ge fan i att lägga ut bilder då om man är så fin i kanten.
Citera
2014-03-17, 17:51
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Hon börjar bli en riktig surkärring. Sitter och klagar på att "vanligt" folk kommenterar hennes Instagram, men ge fan i att lägga ut bilder då om man är så fin i kanten.

Hon kanske balanserar mellan att vara känd och vara kändis. Det är i dag en riktigt jävla skillnad tyvärr. Hon vill vara känd, vilket hon ska vara men hon vill inte vara kändis.

En känd person är Sanna Nielsen, Kungen och hans familj, Stefan Löfven, Fredrik Reinfeldt, Åkesson, Borg och en del andra artister och politiker som gör det dom ska göra och därför är dom kända och det med bravur! Men förutom det så vill dom inte exponeras i media eller på internet mer än dom måste.

En kändis är t.ex. Mona Sahlin, Pernilla Wahlgren, Pirelli, HIV-Andreas, Book, och en hel del andra personer som gärna visar sig både i skvallerpressen, i TV och internet så snart dom får en chans.

Sen finns det dom däremellan, men det är oftast C- D- och F-kändisar som kanske visar mus eller stjärt eller ställer upp, men dom är så många så det tar vi en annan gång.

Men Sanna är nog en av de mest präktiga och ordentliga artister just nu och jag är helt övertygad om att även om hon vinner ESC så kommer hon förbli den hon är i dag!
Senast redigerad av P55 2014-03-17 kl. 17:54.
Citera
2014-03-29, 13:21
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här ett framträdande från 1990-talet när hon var riktigt ung, imponerande:

https://www.youtube.com/watch?v=piU1NXINARw
Senast redigerad av freeriderXII 2014-03-29 kl. 13:24.
Citera
2014-03-30, 15:52
Medlem
sanctissimuss avatar
sydsvenskan

Citat:
Den 29 augusti är det premiär på Malmöoperan för "Doktor Zjivago" med Nielsen och Christopher Wollter i huvudrollerna.

Julturne - Stockholm den 18 november - Konserthuset i Malmö den 23 november.

albumet "Min jul", från 2013, ligger till grund för turnén.
Citera
2014-03-30, 22:57
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hon har aldrig sett så bra ut som nu.
Kanske är det bla. frisyren som gör det plus att hon vuxit till sig och mognat.

Det blir 7.8 på en tiogradig utseende skala. ( min egen högst objektiva skala dvs) kanske att hon kommer höja sig ännu mera inom snar framtid med alla förberedelser inför Eurovision.

Andra exempel man kan jämföra henne med är den (den unga) italienska Claudia Cardinale på 9.5 och (den unga) Ingrid Bergman 9.6 (Claudia är sexigare men Ingrid Bergman har allt charm, själfullhet, skönhet etc.

Viktigast är givetvis hur man är som person och en fantastisk röst har Sanna.

Hennes bröst är värd en högre poäng.
Senast redigerad av freeriderXII 2014-03-30 kl. 23:18.
Citera
2014-03-31, 13:02
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här sjunger hon i Solna centrum.

https://www.youtube.com/watch?v=ubNe9gTBzQY
Citera
2014-04-03, 14:51
Medlem
Nu blir Sanna Bris-ambassadör

http://www.skanskan.se/article/20140403/NOJE/140409892/1007/-/nu-blir-sanna-bris-ambassador-

Citat:
Framför allt tycker jag det är viktigt att barnrättsfrågor ska synas mer. Jag vill få upp dem. Vi måste se det växande problemet som finns med att barn inte mår ok. Jag försöker helt enkelt använda mitt namn för att lyfta de här frågorna
Citera
2014-04-07, 15:18
Medlem
freeriderXIIs avatar
Ett underbarn:

Citat:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sanna_Nielsen

Den 11 maj 1996 tog hon sig direkt in på Svensktoppens andra plats med låten "Till en fågel", skriven av Bert Månson. När låten följande vecka blev etta var Sanna Nielsen den yngsta svenskan någonsin som legat etta på Svensktoppen.
Citera
2014-04-12, 01:58
Medlem
HighwayDelights avatar
Hel sjunger "Finns det liv, finns det hopp",
det är fan tveksamt gällande Sannas följare på instagram.

"Satsa nu när du van MELODIFESTIVALEN då ska du vina allt jag hoppade i sofan när du van OMG du ska vina"

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in