2012-04-08, 21:52
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lyfter upp denna tråd...
Någon som ser på Bingolottos Guldkväll månne??
Vad fan har hon gjort med ansiktet Sanna Nielsen???
Botox??
Kniven??
Eller vad sjutton har hon gjort?
För 1år sedan rena puman nu kan jag inte riktigt säga att hon ens är snygg!

Sitter just nu och tittar på slutet av Bingolotto och blir lite förvånad när man ser inte bara henne utan även dom andra som sitter där i soffan, Loket, Sjögren och Christina Lindberg. Det verkar som att TV4 totalt har kladdat till deras utseende med fel sminkning och styling.
Frank ser tyvärr ut som han har fått 10 kg puder på sig!
Trist att ett TV-företag inte har bättre personal som kan se till att skådisarna/kändisarna gör sig bättre i rutan.
Citera
2012-04-09, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Knullade inte hon med Robban Wells för ett par tre år sedan? Har för mig att det var lite småhemligt eftersom hon inte var så gammal då.

Däremot satte han på Sofia Källgren, en annan skenhelig blondin. Du kanske blandar ihop dom?
Citera
2012-04-09, 16:21
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Djävlar vad fin och het hon var med det knallröda läppstiftet i går. Djäklar vad snygg, härlig figur, man kommer inte ihåg vad hon sjöng ens så snygg var hon.
Citera
2012-04-10, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagetmannen
Syftade mer på att hon inte åker kollektivt överhuvudtaget verkar det som. Det är vid lunchtid och tidiga eftermiddagar som jag sett hon har klivit ur och i taxibilar vid sin bostad. Som sagt - den taxinotan hon har skulle vara kul att få reda på...

Jag har sett henne på bussen både en och flera gånger. Sen är taxi inte så stora konstigheter som du verkar tro, det betalas ofta/alltid av produktionsbolag när folk varit på intervjuer osv. Vet dock att iaf SVT ändrat lite policy (bokar till adress, inga "öppna" resor) gällande taxiresor efter att en herr Flinck åkt omkring en natt en öppen bokning. (det fick "vi" licensbetalare betala )

Hon äter gärna på hjälmaren också, inga divaliteter där inte, låt Sanna vara!
Senast redigerad av Attributt 2012-04-10 kl. 02:21.
Citera
2014-02-08, 20:46
Medlem
Roland Janssons avatar
Hon blir baske mig snyggare för varje år (mello 2014)! Nån som har nåt nytt att berätta? Är hon fortfarande singel?
Citera
2014-02-08, 21:44
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Hon blir baske mig snyggare för varje år (mello 2014)! Nån som har nåt nytt att berätta?
Jepp

Hon går till final
Citat:
Det blir Panetoz som får följa med storfavoriten Sanna Nielsen till Melodifestivalens final.
Källa
http://www.sydsvenskan.se/kultur--nojen/sanna-nielsen-och-panetoz-till-final/
Citera
2014-02-08, 22:38
Medlem
Vilka bröst hon har! Någon som har fler bilder från ikväll?
http://media.shootitlive.com/6wljZjfHUABDTrr8HOxpvaogg7V/400.jpg?project_id=aftonbladet/2007
Citera
2014-02-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Hon blir baske mig snyggare för varje år (mello 2014)! Nån som har nåt nytt att berätta? Är hon fortfarande singel?

Skräckinjagande enligt mig. För stor, för stillastående, ser ut som en finsk dvärgkastare eller nåt. Hu!
Citera
2014-02-09, 22:33
Medlem
gato12s avatar
Finns det verkligen något saftigt skvaller om henne?

Torde väl vara den präktigaste människan på planeten.
Citera
2014-02-10, 23:16
Medlem
Roland Janssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
Vilka bröst hon har! Någon som har fler bilder från ikväll?
http://media.shootitlive.com/6wljZjfHUABDTrr8HOxpvaogg7V/400.jpg?project_id=aftonbladet/2007

Rejält tunga "kassar" där, gillas. Långa kvinnor ett plus också (men jag förstår att dvärgarna i tråden förfäras)
Citera
2014-02-11, 01:04
Medlem
10sekunders avatar
Ingen annan som tycker hon känns lite gammaldags för sin ålder och frikyrklig? Hon är så präktig och duktig att man skulle vilja veta om hon är mänsklig ibland också.
Citera
2014-02-11, 13:46
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Ingen annan som tycker hon känns lite gammaldags för sin ålder och frikyrklig? Hon är så präktig och duktig att man skulle vilja veta om hon är mänsklig ibland också.
Jag utgår från att hela Sverige tycker så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in