2014-02-15, 18:54
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Ja, det är ett ganska bra förslag och kan i slutändan leda till att exempelvis SvP får ett stort, allmänt stöd hos väljarkåren. Era åsikter är ju ganska vidriga och det finns ingen anledning att stödja ett "nationalistiskt" alternativ som helt historielöst inte ens erkänner svenskarnas rätt till det land de skapat och byggt upp.

Problemet är bara att det är ytterst få som stödjer er världsbild. Det kanske kommer som en chock för dig men flashback är inte representativt för svenska folkets åsikter. Det finns inget brett stöd för nazistiska partier som SVP och det kommer märkas tydligt i valet i höst. För att gå tillbaka till ämnet: Det finns däremot ett stort stöd för ett icke-rasistiskt invandringskritiskt parti vilket förhoppningsvis kommer göra att Paula Bieler får en plats i riksdagen i september.
Citera
2014-02-22, 11:20
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Är hon bisexuell som det påstås i början av tråden?
Citera
2014-02-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Är hon bisexuell som det påstås i början av tråden?

Ja!
Citera
2014-02-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Problemet är bara att det är ytterst få som stödjer er världsbild. Det kanske kommer som en chock för dig men flashback är inte representativt för svenska folkets åsikter. Det finns inget brett stöd för nazistiska partier som SVP och det kommer märkas tydligt i valet i höst. För att gå tillbaka till ämnet: Det finns däremot ett stort stöd för ett icke-rasistiskt invandringskritiskt parti vilket förhoppningsvis kommer göra att Paula Bieler får en plats i riksdagen i september.

Jag tror att Paula kommer att göra en Mrutyuanjai Mishra!

Dvs inse vart hennes lojalitet ligger och svika!

Varför skall en icke svensk företräda svenskar? Hon är inte en del av oss och kan därför inte tillvarata våra intressen!

Förhoppningsvis så väljer hon att avgå när hon kommer till insikt om detta!
Vi har inget behov av husblattar!!
Citera
2014-02-23, 22:43
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Jag tror att Paula kommer att göra en Mrutyuanjai Mishra!

Dvs inse vart hennes lojalitet ligger och svika!

Varför skall en icke svensk företräda svenskar? Hon är inte en del av oss och kan därför inte tillvarata våra intressen!

Förhoppningsvis så väljer hon att avgå när hon kommer till insikt om detta!
Vi har inget behov av husblattar!!

Jag tror att du missförstått. Paula är inte politiker i SVP utan SD. SVP är de som anser att personer utifrån dess etnicitet inte kan vara svenskar, att "icke-svenskar" inte kan företräda riktiga svenskar och så vidare. SD driver däremot en icke-rasistisk och öppen svenskhet där en person som Paula passar in alldeles utmärkt.

Du ska nog ta en allvarlig funderare ifall du valt rätt parti, om du inte redan gjort det.
Citera
2014-02-23, 23:01
Medlem
Citat:
Jag tror att du missförstått. Paula är inte politiker i SVP utan SD. SVP är de som anser att personer utifrån dess etnicitet inte kan vara svenskar, att "icke-svenskar" inte kan företräda riktiga svenskar och så vidare. SD driver däremot en icke-rasistisk och öppen svenskhet där en person som Paula passar in alldeles utmärkt.

Du ska nog ta en allvarlig funderare ifall du valt rätt parti, om du inte redan gjort det.

Jodå jag har valt rätt parti! (Svp)

Se det mer som ett tips! Att hålla sig med "husblattar" kan säkerligen vara underhållande och trevligt på alla sätt och vis, men ni bör ha i bakhuvudet att deras grundläggande lojalitet aldrig ligger hos svenskarna!

Men det kanske ni har lärt er nu av Mrutyuanjai Mishra:s avhopp!!

(Vi svenskar har inget behov av husblattar i vår nation överhuvdtaget! Hur väldresserade dem än må vara!)
Citera
2014-02-24, 00:22
Medlem
Nu skriver hon om Mishras avhopp. Som alltid en massa snömos som säkerligen Mattias Karlsson står bakom. Han är ju hennes lover.
Citera
2014-02-24, 23:30
Medlem
SD-Kalles avatar
Paula Bieler har kommit med två fullkomligt lysande artiklar på senaste tiden:

http://www.sydsvenskan.se/asikter/mishra-ger-en-medvetet-forvrangd-bild-av-sd-for-att-rentva-sig-sjalv/

http://www.aftonbladet.se/debatt/article18414801.ab

Citera
2014-02-25, 11:04
Medlem
Citat:
Paula Bieler har kommit med två fullkomligt lysande artiklar på senaste tiden:

http://www.sydsvenskan.se/asikter/mishra-ger-en-medvetet-forvrangd-bild-av-sd-for-att-rentva-sig-sjalv/

http://www.aftonbladet.se/debatt/article18414801.ab

Var då? Inte ens hon som skrivit dem. patetiskt att se en fanboy göra bort sig såhär. Du kan väl läsa vad Realisten skrev om denna "klippa"
Citera
2014-02-25, 17:29
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalisten80
Var då? Inte ens hon som skrivit dem. patetiskt att se en fanboy göra bort sig såhär. Du kan väl läsa vad Realisten skrev om denna "klippa"

Båda artiklarna är underskrivna av Paula Bieler. Och nej tack, jag undviker gärna nazistisk dynga.
Citera
2014-03-01, 04:39
Medlem
Jag ser att den här tråden behöver styras upp. Fokuset är bedrövligt.

Paula Bieler, du är en fantastisk person. Sluta aldrig vara du. Som SD-företrädare har du dessutom fördelen av att inte häva ur dig massa konstigheter i tid och otid, vilket gör dig till en av de bättre.

/SD-trollet
Citera
2014-03-01, 18:27
Medlem
Vad gäller Bieler så det lilla jag har sett av henne så har väl det varit bedrövligt pinsamt. Hon har väl kvaliteter som jag inte kan uppskatta kanske....

Sedan kanske det finns många svp folk som skriver i sd-trådar. Men jag tycker antalet sd-folk som skriver i trådarna har minskat kraftigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in