Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Du kan ju ta det i PM till mig eller till berörd moderator så kan vi reda ut vad som skett.
Det man kan ha i åtanke är att moderatorer ibland gör inhopp i olika forum för att hjälpa till pga olika orsaker, då kan det i efterhand se ut som att man fått en varning från en moderator som inte modererar det forum som varningen utfärdades ifrån.
admin5
Min önskan är och vore att medlemmar här på just Flashback(hallå??) kunde få vara så fria här som just Flashback flaggar för.
Detta att "ta saker i PM" luktar väl detta "kontraproduktivt" om något, tycker du inte?

Mitt budskap verkar inte gå fram? Hur kan en Mod. och detta just på Flashback ens tilldela ngn en OBEFOGAD varning? Hur är detta ens MÖJLIGT?
Detta är ju Flashback, menar jag!?
Man kan inte utlova ett "fritt ord" för dem som de facto utövar just sitt "fria ord" och har någon/ man gjort det så har man helt enkelt utlovat för mycket.
Så enkelt är det.
Man kan inte kräva och därtill utkräva av någon annan det man själv inte kan leva upp till. Så behöver man taga rygg på någon annan och som du nu "Admin 5" gör med mig gnm att jag och då jag som medlem här på just Flashback skall "PM: a dig"?
Detta inte endast SER dumt ut utan ÄR ju också väldigt dumt. Eller hur?

Eller är det så "Flashback" skall styras och fungera som, att saker skall tagas och avhandlas via PM?
Skärp er för fan

Se rubrik för mitt svar på EXTREMT svar på Topic trots ev. OT- svar på even Admin 5...